Hop til indhold

FORDOMME


Gæst Afganskmynde
 Share

Recommended Posts

Gæst Priceman
Det er jeg ikke et øjeblik i tvivl om at du ville....

 

 

 

Men du kender vel efterhånden også mig godt nok til at vide at jeg når et punkt hvor jeg egentlig bliver temmelig ligeglad, ikke?

 

Jep i know.

Men det er ikke nødvendigt at fortsætte. Det bibringer ingen værdi til nogen.

 

Og jeg oplever du er lige en kende for ....... uartig. :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 630
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Afganskmynde

Jeg synes virkelig det er trist, at man ikke kan holde en sober tone, uanset om man er enig eller ej. Og forholde sig upersonligt uden at kritisere den enkeltes person og dennes intelligens osv. osv.

 

Jeg synes, og prover selv, at forholde mig upersonligt i dette forum, og kan ikke forstaa hvad andre faar ud af personlig tilsvinelse.

 

Virkelig trist og upassende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes virkelig det er trist, at man ikke kan holde en sober tone, uanset om man er enig eller ej. Og forholde sig upersonligt uden at kritisere den enkeltes person og dennes intelligens osv. osv.

 

Jeg synes, og prover selv, at forholde mig upersonligt i dette forum, og kan ikke forstaa hvad andre faar ud af personlig tilsvinelse.

 

Virkelig trist og upassende.

 

Det synes jeg også. Og hvad er din respons i øvrigt på mit indlæg 140?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Jeg synes virkelig det er trist, at man ikke kan holde en sober tone, uanset om man er enig eller ej. Og forholde sig upersonligt uden at kritisere den enkeltes person og dennes intelligens osv. osv.

 

Jeg synes, og prover selv, at forholde mig upersonligt i dette forum, og kan ikke forstaa hvad andre faar ud af personlig tilsvinelse.

 

Virkelig trist og upassende.

 

 

Vi kan alle blive en kende overstadige sent på natten. Den er jo 00.40 her i DK Lørdag d 16 april og Dronningens fødselsdag. :banan:

[ATTACH]41608[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Vi kan alle blive en kende overstadige sent på natten. Den er jo 00.40 her i DK Lørdag d 16 april og Dronningens fødselsdag. :banan:

[ATTACH]41608[/ATTACH]

 

Ja, men det er ingen undskyldning. Og tillykke til margrete

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Hvis det er brugeren der nu er inaktiv du henviser til, synes jeg det er ualmindelig frækt og ualmindelig dårlig stil. Er det nu en dagsorden at have? Provokation er fint, men der går grænsen!:shock:

 

(Hvis ikke det forholder sig således og jeg har misforstået, så beklager jeg)

 

 

Daarlig stil??

 

Der er vel en god grund til personen er inaktiv. Desuden bruger jeg intet navn paa brugeren.

 

Iforhold til det jeg er blevet udsat for i en saa usmagelig grad i denne traad, vil jeg virkelig kalde meget sparsomt, i forhold til den daarlige stil jeg er blevet udsat for. Ikke bare en gang, men igen og igen og igen. Og paa trods af, jeg har bedt vedkommende mange gange om at holde sig til emnet og ikke min person.

 

Ikke nok med det, skriver jeg ogsaa i emnet,fra start af, at jeg beder alle om at holde tonen saa vi alle sammen kan faa glaede af en sober debat.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes virkelig det er trist, at man ikke kan holde en sober tone, uanset om man er enig eller ej. Og forholde sig upersonligt uden at kritisere den enkeltes person og dennes intelligens osv. osv.

 

Jeg synes, og prover selv, at forholde mig upersonligt i dette forum, og kan ikke forstaa hvad andre faar ud af personlig tilsvinelse.

 

Virkelig trist og upassende.

 

shhh.... de to sprællemænd kan du INTET stille op imod, når de færdes i samme tråd og tillige deler samme mening så er de udenfor enhver form for rækkevide... bær over med dem.. det er jo bare mænd :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
shhh.... de to sprællemænd kan du INTET stille op imod, når de færdes i samme tråd og tillige deler samme mening så er de udenfor enhver form for rækkevide... bær over med dem.. det er jo bare mænd :slem:

 

Hvem i en i hel..... mener du er sprællemænd. Der er kun DKW og så undertegnede. og jeg er tålmodigheden selv. :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jeg ikke et øjeblik i tvivl om at du ville....

 

 

 

Men du kender vel efterhånden også mig godt nok til at vide at jeg når et punkt hvor jeg egentlig bliver temmelig ligeglad, ikke?

 

Pu ha en smøre at komme igennem.

Jeg syntes godt nok at der flyver rigtig mange nedladende sætninger igennem denne debat.

Det er jo godt at mange af jer kender hinanden så godt at man Citat: "burde vide"

 

Desværre kommer der jo nye til hele tiden og jeg kan fortælle jer at det skinner rigtig meget og hurtigt igennem hvem der er med i "inderkredsen" og bare skriver for at opretholde en debat som denne der bare er en stor gang ordkløveri.

 

En meget simpelt ting man burde gøre når man blev medlem af denne side var lige at bruge tid på at kigge på folks profiler når man først havde fået et svar eller spørgsmål på sin tråd.

 

Man ville hurtigt kunne se hvem der ville komme ind og give de flotte "Tak" & "Karma" ting der er så godt implamenteret her inde, samt hvem der ville følge med i tråden og kommentere og diskutere sammen eller imod.

 

Sagde du fordomme.................:blink:

Nææææ...

Husk på at modtager af en besked opfatter kun 1/3 af det skrevet/sagte, hvor imod afsender ved det hele:hmm:

 

Man skal virkelig vare sine taster, ellers ryger man bare ind i et uvejr af ligegyldige konklusioner og nærmest gjort til en:evil:

 

 

Det var bare det jeg ville sige Hej Hej:vinken::vinken::vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
shhh.... de to sprællemænd kan du INTET stille op imod, når de færdes i samme tråd og tillige deler samme mening så er de udenfor enhver form for rækkevide... bær over med dem.. det er jo bare mænd :slem:

 

Det kan jeg ikke rigtig bruge til noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Daarlig stil??

 

Der er vel en god grund til personen er inaktiv. Desuden bruger jeg intet navn paa brugeren.

 

Dem der har været aktiv i trådene, kan udmærket regne ud, hvem du henviser til, hvad jeg så har fået bekræftet nu. En ting er, at brugeren er røget på inaktiv.

Men at hovere over det og nævne at "der indtil videre er røget en ud" efterfulgt af en smiley - jo, det er usmageligt, når du selv advokerer for en sober tone!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvem i en i hel..... mener du er sprællemænd. Der er kun DKW og så undertegnede. og jeg er tålmodigheden selv. :fornaermet:

 

:hmm:hmmm....... godt så, men der er altså 15 dage siden du kunne bruge den bemærkning :drille:

 

Jeg er ikke bar... jeg har skam strømper på..

 

Nøøøj du er jo kedelig... (er det ik en fordom ?) :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Nej det er en forklaring. Der er en væsentlig forskel.

 

Slå du nu bare koldt vand i blodet.

 

Mit blod er roligt.;-)

 

Jeg ved med sikkerhed, hvad jeg har mellem orerne, og det fungerer fint blandt andre professionelle paa hojt niveau til dagligt.

 

Det er mere selve det, at man ikke kan faa lov at debattere i fred paa en ordentlig og sober facon, med plads til alle og individuelles synspunkter.

 

Endvidere synes jeg at det siger mere om den anden persons intelligens end min, naar folk kommer med saadanne udtalelser...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...