Hop til indhold

Venskaber på H-F, hvor kommer de fra ???


Audrey
 Share

Recommended Posts

Jeg har mødt rigtig mange herindefra - de fleste rundt omkring i landet til lydighedsprøver, rallyprøver osv. osv. Nogle kendte jeg inden, de kom herind.....

 

Mine bedste veninder kender jeg også herindefra - senere er vi så begyndt at træne på samme træningsplads.... og så har vi jo holdt sådan nogle hyggeaftener med rødvin og den slags.... og inviteret nogle andre...... såeh - pas på, for pludselig bor man sammen med én :genert::mrgreen:

 

 

Det lyder ellers praktisk nok, hvis man ser væk fra pladsproblemet.. Så er der jo flere til at se efter "børnene"

 

Men jeg glæder mig i hvert fald til at lære jer alle (måske ikke lige alle) at kende :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 98
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Sjov tråd :klap:

 

Jeg søgte på nettet efter hunde-fora, fordi jeg gerne ville finde hundevenner til Lumi.

Så jeg oprettede mig herinde da Lumi var omkring 6 måneder og lavede en tråd, hvor jeg spurgte om der var nogen, som havde lyst til at mødes.

 

Sonja77 boede også på Frederiksberg (nu er hun flyttet til Vanløse, som stadig er tæt på heldigvis :slem:) - hun har Tyson, som er 1 år ældre end Lumi. Vi mødtes i Søndermarken og vores to vapser klikkede bare MED det samme. Siden der (det er så 2½ år siden efterhånden) har vi mødtes og gået ture 1-2 gange om ugen og det er super hyggeligt :mrgreen: Lumi og Tyson ELSKER hinanden - det er så kært. Tyson får mange møsser af Lumi og når man nævner den andens navn, så blir de så ivrige og kigger rundt om hvornår han/hun er der :hjerte: Siden er vi startet til agility (Sonja fortalte at hun havde tilmeldt sig og vupti, så var vi også på - havde tænkt på det, men ikke fået kigget nærmere). Petrine herindefra startede til agility ½ år efter os og nu går jeg på hold med hende og er trænerføl på det hold, som hendes mand og deres anden hun Zamzam går på :klap:

Og så er der også bumbumbum..3-4 andre hf-ere i agilityklubben? :hmm:

Og har også gået tur med søster lagkage og sahara herindefra - det skal også blive oftere :D

 

Og har mødt flere til udstilling i Ballerup, hvor Sonja og jeg besøgte løvelejren, til dogdancingkonkurrence og agilitystævner :-D

Folk skal bare lige huske at pointere overfor mig hvem de er herindefra for ellers så lægger jeg ikke 2 og 2 sammen :stupid: :oops:

 

Velkommen til forøvrigt :5up:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Rigtig velkommen hertil! Jeg kender ingen fra HF personligt:hjerte:

 

Håber manden skal til konference i USA næste år - så tager jeg på det helt store USA-tour :lol:

 

Audrey - jeg tjekkede straks din hund, havde den været lille så ville jeg være anmasende og komme spurtende :klap: hf er fint, for man kan finde sin egen slags, mht hunde og mht hygge

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Håber manden skal til konference i USA næste år - så tager jeg på det helt store USA-tour :lol:

 

Audrey - jeg tjekkede straks din hund, havde den været lille så ville jeg være anmasende og komme spurtende :klap: hf er fint, for man kan finde sin egen slags, mht hunde og mht hygge

 

 

Altså hun er forhåbentlig ikke fuldvoksen når jeg får hende :blink:

 

Men hvis mindre dyr kan lokke dig til Gentofte, så har jeg da en nymfeparakit :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Pga. Hf har luxen fatisk fået en kæreste!

Og de skal snart giftes :-D !

 

Den heldige/uheldige er Sookie :hjerte: ..

 

Så der Kan faktisk ske mange ting på sådan et træf :slem:

 

Hov - du glemte lige at nævne at vi sælger evt. hvalpe for 16.000 kr. pr stk. :engel::mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Man logger på jubii debatten, hænger ud der og lærer lidt mennesker at kende, så rykker man med til HF i sin tid. Nogen siger "hey, vil du ikke ud og træne i Sabro?" så siger man ja.. og pludselig har man solgt sig selv til DKK..

Iøvrigt har man opbygget en forfærdelig lækker vennekreds, hvor det ikke nødvendigvis handler om hund længere.. Hvor folk kommer med mcd når man har hjertesorger og sørger for at gøre alle fester fuldstændig sindssygt sjove.

 

Ha - tænk hvis jeg ikke havde HF. Tænk hvis jeg ikke havde hund O_O fattigt liv.. Fattig!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen jeg kender nogle helt tilbage fra træf via et andet forum og træf på dette forum.

 

Og så har jeg fået et par rigtig søde veninder herigennem, hvor man starter med at hundene fungerer godt på en gå tur og så fungerer menneskene også godt:5up:

 

Nogle har jeg så også gået til træning med før eller efter jeg kendte dem fra hf;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

jeg oprettede dengang en bruger herinde fordi det kære rotteforum jeg var på lukkede ned..

så jeg savnede et forum at være på.

fandt så herind, og blev kun positivt overrasket over en dejlige stemning der var herinde i forhold til nogle andre hundefora jeg har været inde forbi og finde info.

 

ellers har jeg mødt nogle stykker til træf.. og trænede samme sted som stinne med cairnien hugo, herinde fra :-D

 

er dog lige pt lagt på glatis da jeg ikke har hund..

så planerne står på en masse fremtiddige træf med ny hund.. eller at have overtaget robin, så han atter kan komme ud og opleve verden :mrgreen:

 

men her er rigtig hyggeligt! og alle sammen er så skønne! og omgangstonen herinde er så fredelig og afslappet at folk snakker om alt... så man "kender" folk indenfra og ud :slem:

 

 

:hjerte::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

jeg kendte Bille før hf. Hun er jo min mor:lol: Derudover har jeg mødt et par stykker. Også været med til ishøj træf - uden hund, for jeg har ikke min egen endnu. Men Billes hunde, har jeg valgt er delehunde:klap:Jeg ville meget gerne med til flere træf og udstillinger, men jeg føler mig lidt fjollet på træffene til tider, da jeg ikke har min egen:genert:

men hellere føle mig lidt fjollet, og så kunne nusse massere af hunde, og spørge om alt muligt;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skulle til at svare - men så havde jeg glemt det oprindelige spørgsmål.

 

Noget med om man kender nogen og om man kendte dem før ... ja?

 

Der er een her inde jeg kender fra andre sammenhænge end "hund" - og fra før HF ... Nu er der mange jeg ser i mange forskellige sammenhænge - og nogle gange, handler det også om hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dem jeg kender gennem HF er vedr. at få gode råd, og selv give råd,:klap: mødt folk på Dog camp.:5up:

ville gerne møde andre omkring AAlborg til fælles hundeleg men desv, nok ikke det Nordjyderne har lyst til:megaked:

 

Siger hvem? vi vil altid gerne med på legedate :lol:

Den lille tæppetisser kan godt nok være lidt asocial og tvær, men min border collie leger gerne med alle!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo lidt pinligt at spørge om den slags,:oops: tror lige jeg tier stille, tjæner mig vist bedst:banan:

 

 

Efter en vis pige fortalte om en vis byld, er der ikk enoget der er for pinligt at spørge om længere :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

 

Hvor langt væk fra nyborg strand bor du egentlig?

 

Tænkte at til sommer skal Aslan jo nok ud og bade, så kunne du komme ned og hilse på :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Efter en vis pige fortalte om en vis byld, er der ikk enoget der er for pinligt at spørge om længere :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

 

Hvor langt væk fra nyborg strand bor du egentlig?

 

Tænkte at til sommer skal Aslan jo nok ud og bade, så kunne du komme ned og hilse på :blink:

 

Det må Jeg simpelthen ud og se, alle i Nyborg bor nær ved stranden, større er byen ikke :blink:

 

Det kan kun blive en god sommer i år :banan:

 

Sender lige en sms, når jeg finder min mobil :stupid::blink::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...