Gæst Stella Skrevet April 22, 2011 Rapporter Share Skrevet April 22, 2011 Jeg synes jeg for nogen tid siden så en banner/reklame herinde på HF, om at der i uge 28 eller 29 var sådan en lejr på fyn for os hundemennesker, hvor man kunne bo på en camping plads med sin hund og møde andre og der var forskellige arragnmenter hver dag, men nu kan jeg simpelthen bare ikke finde det, og kan ikke huske hvad det hedder. Har gogglet uden resultat, er der mon nogen der ved hvad jeg fabler om ?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Jeg synes jeg for nogen tid siden så en banner/reklame herinde på HF, om at der i uge 28 eller 29 var sådan en lejr på fyn for os hundemennesker, hvor man kunne bo på en camping plads med sin hund og møde andre og der var forskellige arragnmenter hver dag, men nu kan jeg simpelthen bare ikke finde det, og kan ikke huske hvad det hedder. Har gogglet uden resultat, er der mon nogen der ved hvad jeg fabler om ?? det er hundens tarv der afholder dog camp Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Mange tak for det, nu har jeg fundet det. Jeg må desværre tage afsted alene med min hund, har ikke andre der ville med eller kender nogen. Men tror i det ville være dumt at tage alene afsted ? Har ikke ligefrem lyst til at gå ensom rundt i 4 dage Er der nogle herinde der har været afsted tidligere ?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luciente Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Mange tak for det, nu har jeg fundet det. Jeg må desværre tage afsted alene med min hund, har ikke andre der ville med eller kender nogen. Men tror i det ville være dumt at tage alene afsted ? Har ikke ligefrem lyst til at gå ensom rundt i 4 dage Er der nogle herinde der har været afsted tidligere ?? Jeg har desværre ikke selv været med, men jeg kender nogen der har. Det er mit indtryk at folk er meget sociale og man får nye venner, så du vil få ret svært ved at "gå ensom rundt":-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst hersom Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Ja jeg var med sidste år og kommer også i år.. det er super hyggeligt og det er rigtig dejlige mennesker der står for det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret April 24, 2011 Rapporter Share Besvaret April 24, 2011 Jeg synes jeg for nogen tid siden så en banner/reklame herinde på HF, om at der i uge 28 eller 29 var sådan en lejr på fyn for os hundemennesker, hvor man kunne bo på en camping plads med sin hund og møde andre og der var forskellige arragnmenter hver dag, men nu kan jeg simpelthen bare ikke finde det, og kan ikke huske hvad det hedder. Har gogglet uden resultat, er der mon nogen der ved hvad jeg fabler om ?? Her er linket til tråden her på denne side http://www.hunde-forum.dk/udstillinger-foredrag-og-kurser/23620-dogcamp-hele-familien.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts