Hop til indhold

Camping hund, fyn ??

Gæst Stella
 Share

Recommended Posts

Gæst Stella

Jeg synes jeg for nogen tid siden så en banner/reklame herinde på HF, om at der i uge 28 eller 29 var sådan en lejr på fyn for os hundemennesker, hvor man kunne bo på en camping plads med sin hund og møde andre og der var forskellige arragnmenter hver dag, men nu kan jeg simpelthen bare ikke finde det, og kan ikke huske hvad det hedder. Har gogglet uden resultat, er der mon nogen der ved hvad jeg fabler om ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes jeg for nogen tid siden så en banner/reklame herinde på HF, om at der i uge 28 eller 29 var sådan en lejr på fyn for os hundemennesker, hvor man kunne bo på en camping plads med sin hund og møde andre og der var forskellige arragnmenter hver dag, men nu kan jeg simpelthen bare ikke finde det, og kan ikke huske hvad det hedder. Har gogglet uden resultat, er der mon nogen der ved hvad jeg fabler om ??

det er hundens tarv der afholder dog camp :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak for det, nu har jeg fundet det.

Jeg må desværre tage afsted alene med min hund, har ikke andre der ville med eller kender nogen. Men tror i det ville være dumt at tage alene afsted ? Har ikke ligefrem lyst til at gå ensom rundt i 4 dage :lol:

Er der nogle herinde der har været afsted tidligere ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak for det, nu har jeg fundet det.

Jeg må desværre tage afsted alene med min hund, har ikke andre der ville med eller kender nogen. Men tror i det ville være dumt at tage alene afsted ? Har ikke ligefrem lyst til at gå ensom rundt i 4 dage :lol:

Er der nogle herinde der har været afsted tidligere ??

Jeg har desværre ikke selv været med, men jeg kender nogen der har. Det er mit indtryk at folk er meget sociale og man får nye venner, så du vil få ret svært ved at "gå ensom rundt":-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er linket til tråden her på denne side

http://www.hunde-forum.dk/udstillinger-foredrag-og-kurser/23620-dogcamp-hele-familien.html

Link til indlæg
Del på andre sites