Aslan Skrevet April 22, 2011 Rapporter Share Skrevet April 22, 2011 Aslan var vildt forgabt i potil, og total ulykkelig da hans eneste kærlighed tog hjem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Stakkels Aslan, sådan at blive forladt af sin nye kæreste. :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Aslan var vildt forgabt i potil, og total ulykkelig da hans eneste kærlighed tog hjem Ak, hjertesorger kan komme over os alle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Nårh lille pus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Aslan var vildt forgabt i potil, og total ulykkelig da hans eneste kærlighed tog hjem jamen stakkels lille fyr :ae: Jeg er altså også solgt til stanglakrids over den lækre vovse :hjerte: ...og er ved at være inde i varmen hos flipsen igen :stupid: det lille sure ribs!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MissLuna Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 de er da også det perfekte par Hvor er Aslan flot Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Han sidder sørme også og gør sig godt til foran Potil - "se mig, se mig":lun::lun: Herlige billeder - dejligt at I har haft en god dag:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 23, 2011 Jeg må jo desværre erkende, ude af øje ude af sind I dag er vores kammerat den eneste ene, og Aslan er overlykkelig når han kommer ud fra badet, for han har ikke set ham i 10 min, han får møzzer og spændenn ben og serveret ben osv osv. Ja ja, man må sige han kommer sig hurtigt ham Aslan :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 23, 2011 Rapporter Share Besvaret April 23, 2011 Dejlige billeder:-D Og nogle gange, så er det godt at ha en korttids hukommelse:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 23, 2011 Rapporter Share Besvaret April 23, 2011 Stakkels Aslan . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts