Hop til indhold

Fynsk Træningstræf - Maj


LiseLyholm&Ronja
 Share

Recommended Posts

  • Svar 241
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst snuseren

Jeg siger det bare igen, når jeg møder op skal alle pludselig hjem! :slem:

 

Nå men jeg kunne da også bare huske at råbe jeg snuser :blink: sådan for at advare jer :slem: og så har jeg set Karinas billeder de er flotte som sædvanlig, og svaret Tjikson, dvs. jeg sendte svaret til mig selv, :oops: Lise, der er skyld i at jeg (totalt har ødelagt HF) :banan:...jeg er da meget ældre end din far!

Nå men Gracie var da ikke skræmt :slem: den så ikke ud til at ville løbe skrigende væk fra den lange slemme mand! :5up::vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg siger det bare igen, når jeg møder op skal alle pludselig hjem! :slem:

 

Nå men jeg kunne da også bare huske at råbe jeg snuser :blink: sådan for at advare jer :slem: og så har jeg set Karinas billeder de er flotte som sædvanlig, og svaret Tjikson, dvs. jeg sendte svaret til mig selv, :oops: Lise, der er skyld i at jeg (totalt har ødelagt HF) :banan:...jeg er da meget ældre end din far!

Nå men Gracie var da ikke skræmt :slem: den så ikke ud til at ville løbe skrigende væk fra den lange slemme mand! :5up::vuf:

 

Hvis vi antager at alle troede du var Lises far (med undtagelse af Lise, der forhåbentlig godt kan kende sin far), så har vi nok tænkt at vi skulle skynde os at pakkee sammen og spise kagen, så Lise kunne komme hjem.:mrgreen:

 

Men altså, vi havde ligesom været der siden kl. 13, og så er det altså ikke vores problem at du først fik SNUSET dig frem til os, da der var kage.:lol:

 

Og Gracie var ikke engang bange for dig, selvom du er dobbelt så høj som Lise.

Så du har sådan set ikke nogen ret til at beklage dig, snuser.:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Hvis vi antager at alle troede du var Lises far (med undtagelse af Lise, der forhåbentlig godt kan kende sin far), så har vi nok tænkt at vi skulle skynde os at pakkee sammen og spise kagen, så Lise kunne komme hjem.:mrgreen:

 

Men altså, vi havde ligesom været der siden kl. 13, og så er det altså ikke vores problem at du først fik SNUSET dig frem til os, da der var kage.:lol:

 

Og Gracie var ikke engang bange for dig, selvom du er dobbelt så høj som Lise.

Så du har sådan set ikke nogen ret til at beklage dig, snuser.:mrgreen:

 

Godt ord igen :mrgreen:....nå men nu ved jeg da i det mindste hvor i træner, og så må jeg jo prøve at lære klokken at kende, det godt nok ikke min stærke side...mere :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

What så har i måske set snuseren :klap::klap::klap:

 

årh et billede kunne ha været rart hehe nu må han snart komme på banen :engel:

 

han ser ikke ud som jeg havde forestillet mig. Han ligner absolut ingen lømmel selvom han omtaler sig selv som sådan en :mrgreen: det var nok også derfor vi ikke regnede sammenhængen ud med det samme :genert:

 

Og snuser næste gang kommer du til tiden :fyfy: så skal vi nok genkende dig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg siger det bare igen, når jeg møder op skal alle pludselig hjem! :slem:

 

Nå men jeg kunne da også bare huske at råbe jeg snuser :blink: sådan for at advare jer :slem: og så har jeg set Karinas billeder de er flotte som sædvanlig, og svaret Tjikson, dvs. jeg sendte svaret til mig selv, :oops: Lise, der er skyld i at jeg (totalt har ødelagt HF) :banan:...jeg er da meget ældre end din far!

Nå men Gracie var da ikke skræmt :slem: den så ikke ud til at ville løbe skrigende væk fra den lange slemme mand! :5up::vuf:

 

Det kommer vel an på hvor gammel du er :genert:

 

Havde helt glemt det var mig, der har sendt dig herind :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

han ser ikke ud som jeg havde forestillet mig. Han ligner absolut ingen lømmel selvom han omtaler sig selv som sådan en :mrgreen: det var nok også derfor vi ikke regnede sammenhængen ud med det samme :genert:

 

Og snuser næste gang kommer du til tiden :fyfy: så skal vi nok genkende dig :mrgreen:

 

Jeg havde også forestillet mig et helt andet menneske :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren

Det er ikke nemt at være snuser og møde op i det der Odense, ens renome som :slem: tager lisom ubodelig skade...tror Tjikson var glad ved at hendes kort blev væk! :drille::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...