Hop til indhold

Fynsk Træningstræf - Maj


LiseLyholm&Ronja
 Share

Recommended Posts

  • Svar 241
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

ja fungerer det ikke meget fint? men okay det er måske ikke så smart hvis vi vil grille :genert: det er jo privat område og vi må vel teknisk set ikke være der...

 

Jeg troede faktisk det var ofefntligt område når det hører til en skole :vedikke: Men mon dog nogen får ondt i røven hvis bare vi rydder op efter os selv..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst labberdrengene
Hvad nu hvis vi siger d 12 og d 28? Jeg slynger altså bare datoer ud jeg kan jo de fleste dage :lol: men burde alle så ikke kunne komme med mindst en af gangene :hmm:

 

Jeg kan ikke nogen af de dage, hvad med st. bededag d. 20, hvormange kan der :genert:??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst labberdrengene
Jeg kan ikke d. 20., og nok heller ikke d. 29. :cry:

 

Så sys det er ærgerligt hvis det lige er de 2 dage, så hellere d. 12. og en anden dag :mrgreen:

Haha, Ej der er nok bare 1 der må skære igennem og sige en dato ellers blir det aller til noget.

 

Hvad med at sige d. 12 og d. 20 ??:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst labberdrengene
De datoer er jeg også med på :5up:

 

D. 12 er om aftenen ikk? :genert:

 

Og hvad med d. 20? :-D

 

 

Jeg vil helst først på dagen ligesom sidst, men kan også om aftenen, vi kan jo også grille til middag, hvis vi skal grille ??:vedikke::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan også den 12, 20 og 29. Har endnu ikke andre planer.

 

 

Hvor skal tjikson stå af toget når hun kommer fra sønderjylland? :genert: Og enten bliver taget med af mig fra glamsbjerg, eller skal med bus? :vedikke:

 

Hun skal da bare stå af på banegården i Odense, og hoppe på en bybus mod universitetet og så stå af der.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...