Hop til indhold

Fynsk Træningstræf - Maj


LiseLyholm&Ronja
 Share

Recommended Posts

  • Svar 241
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

skal vi så ikke sige d 12 og d 20? Den 12 skal jo nok være om aftenen af hensyn til de arbejdende :-D

 

 

Jeg tror godt, at jeg vil være med den 12., hvis vejret er til det. Jeg ved ikke lige med den 20. Jeg skal til rallyprøve dagen efter, og jeg havde ikke lige regnet med at skulle træne dagen før, men lad os nu se, hvor desperat, jeg bliver :genert: :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ellers har du da flere hunde at tage af :slem:

 

 

Naaarh ikke rigtigt. Selma er den eneste træningshund, jeg har tilbage. Mille er gammel og lettere dement, så hun kan slet ikke. Lubaya døjer med så mange smerter i sin ryg, at jeg har pensioneret hende, og hun vil heller ikke rigtig træne mere - så det står lidt sløjt til :stupid:

 

- men vi kan selvfølgelig altid være forstyrrelser for jer andre :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Naaarh ikke rigtigt. Selma er den eneste træningshund, jeg har tilbage. Mille er gammel og lettere dement, så hun kan slet ikke. Lubaya døjer med så mange smerter i sin ryg, at jeg har pensioneret hende, og hun vil heller ikke rigtig træne mere - så det står lidt sløjt til :stupid:

 

- men vi kan selvfølgelig altid være forstyrrelser for jer andre :lol:

 

hvis du trænger til at træne dine armmuskler må du også gerne låne skipper :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvis du trænger til at træne dine armmuskler må du også gerne låne skipper :mrgreen:

 

Se, det var jo et tilbud, der er værd at overveje :mrgreen: Så kunne jeg lige blive trænet op til at slæbe telt og bure dagen efter :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Naaarh ikke rigtigt. Selma er den eneste træningshund, jeg har tilbage. Mille er gammel og lettere dement, så hun kan slet ikke. Lubaya døjer med så mange smerter i sin ryg, at jeg har pensioneret hende, og hun vil heller ikke rigtig træne mere - så det står lidt sløjt til :stupid:

 

- men vi kan selvfølgelig altid være forstyrrelser for jer andre :lol:

 

Øv hvor træls :???:

 

Men forstyrrelser kan vi aldrig få for lidt af :slem::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst labberdrengene
Vi skal faktisk snart have fundet ud af hvad tid d.20 :genert:

 

tjikson skal jo med tog :banan:

 

Hvad med kl 11 ligesom sidst ? Så kan vi jo grille bagefter:banan:. Jeg har en lille kuglegrill, som jeg kan tage med:vedikke:...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad med kl 11 ligesom sidst ? Så kan vi jo grille bagefter:banan:. Jeg har en lille kuglegrill, som jeg kan tage med:vedikke:...

 

 

Tror måske det er lidt for tidligt når tjik kommer med tog :genert:

 

Vi kunne også sige kl 14? :engel: Så kan jeg tage kage med, og så kan vi træne/ hundene kan lege og så kan vi grille aftensmad :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst labberdrengene
Tror måske det er lidt for tidligt når tjik kommer med tog :genert:

 

Vi kunne også sige kl 14? :engel: Så kan jeg tage kage med, og så kan vi træne/ hundene kan lege og så kan vi grille aftensmad :engel:

 

Så blir det bare tidligt aftensmad, men det kan man vel også:rolleyes:.. Vi er jo et par der skal til prøve dagen efter, så det må heller ikke blive for sent:oops::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst labberdrengene
Se, det var jo et tilbud, der er værd at overveje :mrgreen: Så kunne jeg lige blive trænet op til at slæbe telt og bure dagen efter :5up:

 

Det lyder som en god ide:banan:, så behøves vi andre ikke at slæbe i Bredsten:mrgreen:, sikke alt det jeg så skal have med:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...