Hop til indhold

Fynsk Træningstræf - Maj


LiseLyholm&Ronja
 Share

Recommended Posts

  • Svar 241
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

hvordan gør vi rent praktisk det med grilning? vi kan evt. tage hjem til mig, vi har en gigant fælles terrasse med to fælles grill :slem:

 

Super ide.:5up:

Må alle bare bruge den, og må/kan vi have hunde med derop?

 

Det er vist også en god ide at tage højde for vejret. Lige nu står det ned i tove her. Det danske forår er uforudsigeligt:evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Super ide.:5up:

Må alle bare bruge den, og må/kan vi have hunde med derop?

 

Det er vist også en god ide at tage højde for vejret. Lige nu står det ned i tove her. Det danske forår er uforudsigeligt:evil:

Jeps, vi må godt bruge den :5up: men hundene skal måske løftes op af trapperne, da det er sådan nogle metal-nogen med huller i, som deres negle kan sidde fast i. Jeg plejer ihvertfald at løfte mine op, men måske jeg bare er en pyllerrøv? :hmm: Åh ja, vi skal holde øje med vejret, det er ikke noget ved at grille i kulde og regnvejr :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmmm, jeg ved ikke, om det kun er mig, der er lidt fatte-svag, men jeg har vist mistet overblikket over, hvilke dage, der blev valgt...

 

Dog tror jeg, at den ene dag blev den 20. maj - og vist om eftermiddagen...?! Der kommer jeg i hvert fald ikke. Jeg skal til rallyprøve dagen efter, så det bliver for meget for både hund og fører ;-)

 

Og blev det til noget den 12. eller hva'? :vedikke: :hmm: Og hvad tidspunkt og hvilken dag ville I grille...?? Og hvem kan hvornår...?!

 

Altså... er helt lost lige nu :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst labberdrengene

Jeg skal også til rallyprøve d. 21, jeg tænkte om det er for tidligt at starte kl 12, så kan vi grille kl 13 og evt. slutte af med lidt hundeleg:hmm:.

Er der ikke flere der har en lille grill :vinken:

 

Hvis der er flere der kan d. 19, så kan jeg også der..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst labberdrengene
Jeps, vi må godt bruge den :5up: men hundene skal måske løftes op af trapperne, da det er sådan nogle metal-nogen med huller i, som deres negle kan sidde fast i. Jeg plejer ihvertfald at løfte mine op, men måske jeg bare er en pyllerrøv? :hmm: Åh ja, vi skal holde øje med vejret, det er ikke noget ved at grille i kulde og regnvejr :???:

 

 

Er det så ikke bedre bare at sidde nede i græsset med nogle små grille:vedikke:, så skal vi heller ikke køre ekstra;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det så ikke bedre bare at sidde nede i græsset med nogle små grille:vedikke:, så skal vi heller ikke køre ekstra;-)

 

min eneste tanke er bare om vi må grille der på området :vedikke: sandsynligvis er der ingen der ser os og vi rydder selvfølgelig op efter os, men jeg tror bare vi skal være forberedte på at vi kan blive smidt væk...

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det så ikke bedre bare at sidde nede i græsset med nogle små grille:vedikke:, så skal vi heller ikke køre ekstra;-)

jo det ku' da godt ske :hmm: Det var bare et forslag, da jeg bor lige i nærheden, og tænkte det var nemmere at køre hjem til mig end at slæbe en masse frem og tilbage :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

jo det ku' da godt ske :hmm: Det var bare et forslag, da jeg bor lige i nærheden, og tænkte det var nemmere at køre hjem til mig end at slæbe en masse frem og tilbage :vedikke:

Men så skal vi jo køre hen til uni, og så hen til dig :confused: Er forvirret.

 

Og snakker vi overhovedet om d 12.?

 

Jeg kan hele dagen d. 12., men ved ikke med jer andre?

Link til indlæg
Del på andre sites

d. 12 kan jeg kun om aftenen og faktisk kun et par timer og hvis vejret er dårligt kommer jeg ikke hehe har mange ting i denne månede så ikke sikkert jeg overhovedet kan men satser på at kunne den 12 men arbejder nat så kommer an på hvorn jeg får sovet og sån..

 

Ellers så venter vi og er med i juni så kommer der lidt luft i kalender igen :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

d. 12 kan jeg kun om aftenen og faktisk kun et par timer og hvis vejret er dårligt kommer jeg ikke hehe har mange ting i denne månede så ikke sikkert jeg overhovedet kan men satser på at kunne den 12 men arbejder nat så kommer an på hvorn jeg får sovet og sån..

 

Ellers så venter vi og er med i juni så kommer der lidt luft i kalender igen :genert:

 

Aftenen er os helt fin for mig, men jeg kommer heller ikke hvis det øspøs-regner, men hvem gider os det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aftenen er os helt fin for mig, men jeg kommer heller ikke hvis det øspøs-regner, men hvem gider os det :mrgreen:

 

Hehe ved regnvejr så ville jeg også hellere ligge hjemme under tæppet med en god bog, så kan hundene bare få et godt ben så bliver de "aktiveret" alligevel hihi

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst labberdrengene
Men så skal vi jo køre hen til uni, og så hen til dig :confused: Er forvirret.

 

Og snakker vi overhovedet om d 12.?

 

Jeg kan hele dagen d. 12., men ved ikke med jer andre?

 

Jeg kommer ikke d 12, kun d. 20 eller 19, hvis det er bedre :confused:...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Er d 12 ikke bare træning? Folk kommer fra arbejde og skal op igen næste morgen så det er måske lidt meget med grill osv den dag...

 

Skal vi sige kl 16.30? Kan alle nå hjem omkring og hente hunde til det?

 

Duffy og jeg vil gerne komme d. 12 :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Vi kan godt 16.30 d.12.

 

Så må vi se om du skal træne med Molly og jeg skal træne med Duffy :blink:

 

Haha, ja de er altså skøre de to, måske de prøver på at fortælle os at de gerne vil bytte navn :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...