Hop til indhold

Min hvalp er blevet født!


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha
Så er det skisme ved at være alvor :klap:

Og selvfølgelig er Voodoo sødest - Anders har bare ikke fået de rigtige briller på :blink:

 

Hehe nej han har nok ikke de rigtige briller på da han egentlig slet ikke bruger briller :mrgreen: Ja 15 dage, ouhmygod!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 345
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Buddha

Orv det tager lidt lang tid hos youtube, men der er osse 6,noget minutter :engel: Det er den søøøøødeste opdrætter i verdenen og Voodoo med gråt er nu helt og aldeles vores :lun:

 

Det blev ham fordi han er nysgerrig og interesseret - godt træk ved en trækhund, og fordi han ser ud til at få en rigtig god kropsform til træk, dvs. ikke så firkantet. Fedt!

 

Anders dufter helt af hundehvalp mmmh...

 

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Åhja, Voodoo er så nysgerrig og interesseret, at han den anden nat kravlede over hundegitteret og lige tog trappen op til soveværelset for at sige hej :mrgreen: Så nu har de bygget et højere hundegitter :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Åhja, Voodoo er så nysgerrig og interesseret, at han den anden nat kravlede over hundegitteret og lige tog trappen op til soveværelset for at sige hej :mrgreen: Så nu har de bygget et højere hundegitter :lol:

 

- hvilket selvfølgelig må tolkes som morglad, for ellers var han da gået på oplevelse!

 

Lidt mere:

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Åhja, Voodoo er så nysgerrig og interesseret, at han den anden nat kravlede over hundegitteret og lige tog trappen op til soveværelset for at sige hej :mrgreen: Så nu har de bygget et højere hundegitter :lol:

 

Årh, en springhvalp:lun:

 

Imponerende at Anders overhovedet kom hjem igen, jeg tror jeg ville have haft meget svært ved at løsrive mig:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Årh, en springhvalp:lun:

 

Ja det er perfekt, en strejfer og en udbryderkonge :mrgreen: En sød spidshundeejer jeg kender, hun snakkede meget om "jaja så sådan en 2 hanner, de rotter sig sammen gør de, årk du skal nok få travlt" :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe de er søde.......og så står der pludselig en lille samojed der midt i det hele og logrer :banan:

 

Du må jeg være ved at gå til i spænding over de næste 2 uger............

Og tillykke med I fik ham I gerne ville have :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Hehe de er søde.......og så står der pludselig en lille samojed der midt i det hele og logrer :banan:

 

Du må jeg være ved at gå til i spænding over de næste 2 uger............

Og tillykke med I fik ham I gerne ville have :5up:

 

Er lige gået i gang med kørekort, så har heldigvis travlt de her 2 uger, skal lige nå det meste inden hvalpen kommer :lol:

 

Og opdrætter var bare SÅ fed, hun har totalt styr på tingene, fik hvalpemappen igår, den indeholder side efter side om proportionerne på samojeden, hvordan forkert ser ud i forhold til rigtigt - altså bygning, øjne, ører, hale osv osv.

Og bare den måde hun har indrettet hvalpeområdet på, det er helt bevidst for de lærer balance og sjove underlag. Arj jeg har totalt optur over hende :-D

 

 

Har booket flyver nu, den 21. kl. 13:45 er han i Kbh :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
:lun::lun::lun:

 

Er du ikke vildt misundelig på Anders? Jeg ville være ved at dø, hvis det var min kæreste, der havde fået lov til at nusse de små puslinger, og jeg ikke havde været med.

 

Hehe nej egentlig ikke, han er så sød og han havde jo været dygtig og filmet en masse :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Er lige gået i gang med kørekort, så har heldigvis travlt de her 2 uger, skal lige nå det meste inden hvalpen kommer :lol:

 

Og opdrætter var bare SÅ fed, hun har totalt styr på tingene, fik hvalpemappen igår, den indeholder side efter side om proportionerne på samojeden, hvordan forkert ser ud i forhold til rigtigt - altså bygning, øjne, ører, hale osv osv.

Og bare den måde hun har indrettet hvalpeområdet på, det er helt bevidst for de lærer balance og sjove underlag. Arj jeg har totalt optur over hende :-D

 

 

Har booket flyver nu, den 21. kl. 13:45 er han i Kbh :lun:

 

Det lyder godt- og det er en kanon ide at man får hvalpemappen inden hunden, så man har tid til at være optimalt forberedt, også rart at hvalpemappen er andet og mere end sundhedsbogen og tavlen,

 

Jeg glæder mig til at se vodoo i sine nye omgivelser og billeder af motor og vodoo sammen.....så jeg vil huske at kigger herind omkring sct hans :0))

 

På filmen er der to voksne samojeder, hvem er den anden- jeg synes ikke det er helt nemt at skelne tæver fra hanner på samojeder på billeder.......

er det en kennel eller en der "bare" har lidt kuld indimellem?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Det lyder godt- og det er en kanon ide at man får hvalpemappen inden hunden, så man har tid til at være optimalt forberedt, også rart at hvalpemappen er andet og mere end sundhedsbogen og tavlen,

 

Jeg glæder mig til at se vodoo i sine nye omgivelser og billeder af motor og vodoo sammen.....så jeg vil huske at kigger herind omkring sct hans :0))

 

På filmen er der to voksne samojeder, hvem er den anden- jeg synes ikke det er helt nemt at skelne tæver fra hanner på samojeder på billeder.......

er det en kennel eller en der "bare" har lidt kuld indimellem?

 

Det har du helt ret i, det med hvalpemappen.

 

Der er 3 samojeder, mor og mormor til hvalpene og så far-hunden (ham der får et vov af mor på nummer 2 film uden musik). Far er ejet af en super sød pige der holder hund ligesom vi selv gør, dvs. fiser til alle mulige aktiviteter og prøver at få godt gang i trækkarrieren (han var med i Furudal i år).

 

Opdrætter har 2 hunde, mor og mormor (9 år gammel nu). Både opdrætter og hanhundens ejer får også en hanhvalp fra dette kuld - hun kunne ellers have solgt 6 hvalpe mere, der har virkelig været efterspørgsel på dem (er lykkelig for at jeg skrev i så god tid!).

 

Dette er hendes 17. kuld, hun har været opdrætter siden 82 tror jeg det var. Hun har også været involveret i den svenske polarhundeklub i mange år samt vist været dommer til udstillinger - så man må sige, hun går totalt meget op i hund :-D Nok derfor hun giver det videre i en hvalpemappe, men det er jo bare totalt bonus..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Det er jo det rene tortur at vise sådan nogle billeder..... :hjerte:

Sorry :mrgreen: Bare tænk på at han kun overlever på udseendet de første 2 år.

Ååååh :lun: Og han ligner allerede Motor med snavs i hovedet :lun:

 

Jaaa :lol:

 

 

Se liiiige så smuk han er, og så sort pigment han har :lun:

attachment.php?attachmentid=44799&stc=1&d=1307654743

 

attachment.php?attachmentid=44800&stc=1&d=1307654743

 

attachment.php?attachmentid=44801&stc=1&d=1307654743

Link til indlæg
Del på andre sites

Sorry :mrgreen: Bare tænk på at han kun overlever på udseendet de første 2 år.

 

 

Jaaa :lol:

 

 

Se liiiige så smuk han er, og så sort pigment han har :lun:

attachment.php?attachmentid=44799&stc=1&d=1307654743

 

attachment.php?attachmentid=44800&stc=1&d=1307654743

 

attachment.php?attachmentid=44801&stc=1&d=1307654743

 

Nøj - hvor er han da bare kær :hjerte::lun:

- jeg har da været helt sat af her og ikke set denne tråd meget længe, men dejligt at jeg lige kom forbi og opdagede billeder af vidunderet - jeg vil straks starte forfra og komme up to date

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Nøj - hvor er han da bare kær :hjerte::lun:

- jeg har da været helt sat af her og ikke set denne tråd meget længe, men dejligt at jeg lige kom forbi og opdagede billeder af vidunderet - jeg vil straks starte forfra og komme up to date

 

Hehe der er nok en del udenomssnak i forhold til billeder :blink: Men ekstra bonus - der er osse berner-vapse-fotos!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Jeg havde egentlig tænkt at vi skulle have hundebesøg ret tidligt, så Motor med det samme lærte at det var helt ok at der var andre hunde som også legede med Voodoo. Men så siger opdrætter, at han nok helt naturligt vil passe på hvalpen i starten fordi den er så lille, og det vil gå over af sig selv når den er ældre - i hvert fald hendes erfaring.

 

Så hun siger faktisk, at vi skal lade dem være de 2 mens han er helt lille, altså ikke at Voodoo ikke må se andre, og ikke at de ikke kommer til at møde andre på gåture, men nu ved jeg ikke helt, vil jo nødigt presse Motor i de situationer, og slet ikke hvis han egentlig bare reagerer helt naturligt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...