Hop til indhold

Staffordshire bull bl. søger nyt hjem


Gæst jepsen
 Share

Recommended Posts

Gæst jepsen

Hej.

 

Jeg har en veninde, der ikke længere har tiden til hendes dejlige staffordshire bull bl. Thia på 10 mdr.

 

Hun er kærlig, børnevenlig, legesyg og vant til andre hunde.

 

 

Grime, halsbånd, snor, madskåle, kurv. legetøj m.m følger med.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 69
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hej.

 

Jeg har en veninde, der ikke længere har tiden til hendes dejlige staffordshire bull bl. Thia på 10 mdr.

 

Hun er kærlig, børnevenlig, legesyg og vant til andre hunde.

 

 

Grime, halsbånd, snor, madskåle, kurv. legetøj m.m følger med.

 

Det er en super smuk hund. Jeg ville ønske jeg kunne tage hende, for det er lige sådan en, jeg leder efter. Desværre forkert køn og alder :(

 

Håber hun finder et godt hjem, selv om verden tydeligvis er fuld af mennesker, der ville gnide sig i hænderne af fryd hvis hun fik sprøjten, fordi hun måske er den forkerte slags hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er en super smuk hund. Jeg ville ønske jeg kunne tage hende, for det er lige sådan en, jeg leder efter. Desværre forkert køn og alder :(

 

Håber hun finder et godt hjem, selv om verden tydeligvis er fuld af mennesker, der ville gnide sig i hænderne af fryd hvis hun fik sprøjten, fordi hun måske er den forkerte slags hund.

 

Hvad udleder du det af? Jeg har umiddlbart meget svært ved at forestille mig at folk ligefrem ønsker at hunde aflives?

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan en kommentar som din, skriver man ikke for at være hjælpsom.

 

 

 

Så må det jo være fordi de ikke tænker over konsekvenserne når de udtaler sig.

 

Så ser vi nok forskelligt på tingene. Jeg synes nemlig det er meget vigtigt at undersøge om det er muligt at redegøre for hundens aner inden omplacering - netop for at undgå problemer og potentiel aflivning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så ser vi nok forskelligt på tingene. Jeg synes nemlig det er meget vigtigt at undersøge om det er muligt at redegøre for hundens aner inden omplacering - netop for at undgå problemer og potentiel aflivning.

 

der er jeg nok enig, jeg ville have det ekstremt skidt med at overtage en hund der er fare for er på den forbudte liste, uden at kunne dokumentere det på noget måde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej.

 

Jeg har en veninde, der ikke længere har tiden til hendes dejlige staffordshire bull bl. Thia på 10 mdr.

 

Hun er kærlig, børnevenlig, legesyg og vant til andre hunde.

 

 

Grime, halsbånd, snor, madskåle, kurv. legetøj m.m følger med.

 

er alle vacc opfyldt?

Sundhedsbog?

Chippet?

Hvorfor grime?

Kan hun være alene?

 

Hun ser lækker ud :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

der er jeg nok enig, jeg ville have det ekstremt skidt med at overtage en hund der er fare for er på den forbudte liste, uden at kunne dokumentere det på noget måde.

hov glemte noget.

 

Grunden til jeg er så nervøs, er pga. jeg bor i en by og daglige ture med en hund med og uden mundkurv ville give blikke og spørgsmål og hvis politiet skulle stille spørgsmål også, vil jeg have mit bagland i orden :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så ser vi nok forskelligt på tingene. Jeg synes nemlig det er meget vigtigt at undersøge om det er muligt at redegøre for hundens aner inden omplacering - netop for at undgå problemer og potentiel aflivning.

 

Det kan man gøre privat, hvis man er interesseret i hunden - hvad jeg ikke går ud fra at du er.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan man gøre privat, hvis man er interesseret i hunden - hvad jeg ikke går ud fra at du er.

 

Er det her ikke et åbent forum? Jeg er ikke interesseret i hunden, men jeg har et rigtig stort netværk ift. Videreformidlig. Et netværk jeg på ingen måde vil bruge hvis der er tale om en ulovlig hund.

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

hov glemte noget.

 

Grunden til jeg er så nervøs, er pga. jeg bor i en by og daglige ture med en hund med og uden mundkurv ville give blikke og spørgsmål og hvis politiet skulle stille spørgsmål også, vil jeg have mit bagland i orden :blink:

 

I Justitsministeriets vejledning til hundeloven: Justitsministeriet: Hunde står der bl.a.:

 

Besidderen af en hund kan f.eks. fremlægge en stambog vedrørende hunden, eller besidderen kan fremlægge erklæringer fra personer, der kan redegøre for hundens afstamning.

 

Det vil i praksis sige at en underskrevet tro-og-love erklæring skal være tilstrækkelig dokumentation. Desuden tæller det også hvad hunden er registreret som i DHR.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
hov glemte noget.

 

Grunden til jeg er så nervøs, er pga. jeg bor i en by og daglige ture med en hund med og uden mundkurv ville give blikke og spørgsmål og hvis politiet skulle stille spørgsmål også, vil jeg have mit bagland i orden :blink:

 

:drille:Jo jo vist så, vi vogter på hinanden! :slem: Jeg skal heller ikke nyde noget, så hellere være anonym :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

er alle vacc opfyldt?

Sundhedsbog?

Chippet?

Hvorfor grime?

Kan hun være alene?

 

Hun ser lækker ud :lun:

 

Alle vacc er opfyldt og hun er chippet.

 

Ejeren brugte grime, da Thia trak meget ;D

 

Hun kan SAGTENS være alene.

 

Jeg mener, hun har en sundhedsbog. Skal nok spørge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Alle vacc er opfyldt og hun er chippet.

 

Ejeren brugte grime, da Thia trak meget ;D

 

Hun kan SAGTENS være alene.

 

Jeg mener, hun har en sundhedsbog. Skal nok spørge.

trak eller trækker :lol: kender jo intet til, så det kan have mange årsager jo.

 

Hvor i landet er det ?

 

og blanding af hvad?

Redigeret af guanomo
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...