Besvaret April 28, 201115 år comment_629426 Jeg er "medhjælper" på et hvalpehold for tiden - og det er jo en glimrende lejlighed til at lufte kameraet Hvad er det man skal med de der klodser? Border CollieCollie Rapporter
Besvaret April 28, 201115 år Forfatter comment_629427 Baccio og Molly fik lov at lege for allerførste gang Nå.... må hellere begrænse mig lidt Rapporter
Besvaret April 28, 201115 år comment_629428 Hvor er de kære. flotte billeder. Det må være dejligt at omgåes så mange nuttede hvalpe på en gang. Rapporter
Besvaret April 28, 201115 år comment_629430 Baccio og Molly fik lov at lege for allerførste gang Nå.... må hellere begrænse mig lidt Nej, det synes jeg bestemt ikke du skal - det er nogle helt vidunderlige billeder :5up: Rapporter
Besvaret April 29, 201115 år comment_629487 Nurrh Triiiine, kan jeg lokke dig til at tage billeder af mig og Pajko, en dag, når vi træner? Hvis du ikke selv har hold selvfølgelig.. Rapporter
Besvaret April 29, 201115 år comment_629513 Årrrh for pokker:lun::lun: Bare kom med billeder.. Dejlige hundevappere:lun: Rapporter
Besvaret April 29, 201115 år comment_629555 uh altså - de dejlige små hundebasser, med bløde poter og uskyldige øjne - det er da ikke til at stå for Rapporter
Besvaret April 29, 201115 år comment_629565 Føj, føj, føj! At du vil være bekendt at smide så grimme billeder herind! Puha! Det er jo næsten ikke til at holde ud. Tror vi skal lave regler om hvor nuttede billeder man må fremvise på forum. Der er jo noget, der hedder "at friste over evne". :blink: I øvrigt - sikken et helt fantastisk lys. Og hvad sker der for den overdrevet nuttede corgi? jeg vidste ikke de fandtes i sort/hvid! Rapporter
Besvaret April 29, 201115 år Forfatter comment_629736 Nurrh Triiiine, kan jeg lokke dig til at tage billeder af mig og Pajko, en dag, når vi træner? Hvis du ikke selv har hold selvfølgelig.. Selvfølgelig Rapporter
Besvaret April 29, 201115 år Forfatter comment_629737 Føj, føj, føj!At du vil være bekendt at smide så grimme billeder herind! Puha! Det er jo næsten ikke til at holde ud. Tror vi skal lave regler om hvor nuttede billeder man må fremvise på forum. Der er jo noget, der hedder "at friste over evne". :blink: I øvrigt - sikken et helt fantastisk lys. Og hvad sker der for den overdrevet nuttede corgi? jeg vidste ikke de fandtes i sort/hvid! Mega Corgi nuttethed - og jep i de helt rigtige BC farver:blink: Rapporter
Besvaret April 29, 201115 år comment_629744 Hold op! hvor er de nuttede Hvad laver de med pindene? Mega Corgi nuttethed - og jep i de helt rigtige BC farver:blink: Jeg troede først, det var en lille BC hvalp Rapporter
Besvaret April 29, 201115 år Forfatter comment_629757 Hold op! hvor er de nuttede Hvad laver de med pindene? Jeg troede først, det var en lille BC hvalp De leder efter den, der lugter af mooar (eller far) BC hvalp uden ben.... men hvad pokker, han brugte dem alligevel ikke efter mødet med Mollie Rapporter
Besvaret April 29, 201115 år comment_629781 Sikke nogle gode billeder du tager og uha altså, det er farligt med alle de nuttede hvalpe. Billederne af hvalpene der leger er bare så søde. Rapporter
Besvaret April 29, 201115 år comment_630016 De leder efter den, der lugter af mooar (eller far) BC hvalp uden ben.... men hvad pokker, han brugte dem alligevel ikke efter mødet med Mollie Den var viklet ind i den anden og de lå ned, så jeg så slet ikke ben-delen Rapporter