Hop til indhold

Hunde søges til træning af kontakt


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

Vi har lidt svært ved at lære Motor ikke at gø når han ser hunde, for når han så ér dygtig og tager det køligt, så er det ikke hunde han må hilse på (eller de er allerede gået videre). - Inden i tænker, man behøver ikke møde alle hunde, så bare rolig, det gør vi ikke, men Motors ultimative belønning er, at få lov at hilse.

 

 

Hunden (og dig) skal gide stå på udvalgte steder på Islands Brygge, ved Fisketorvet og evt. ved et springvand tæt på Langebro. Det er vigtig at din hund så gerne vil og må hilse når jeg føler jeg er tæt nok på og Motor er rolig nok til jeg kan sige værsgod.

 

Første gang vil jeg nok være på måske 5 meters afstand når jeg siger værsgod, så din hund skal ikke være bange for en hvid hoppende klump :genert:

 

Det KAN godt være, at det tager et godt stykke tid, jeg giver selvfølgelig både kage og kaffe bagefter, hvis i vil med ned på båden :engel:

 

Det gælder alle størrelser, men mellem- og store størrelser tror jeg er dem der sætter mest gang i gø-apparatet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi stiller gerne op :engel: Islands Brygge og Fisketorvet er forholdsvis nemt for os at komme til, så et af de to steder ville være at foretrække :blink:

 

Hvornår skal det cirka være ?

 

Nanna og mig stiller også gerne op. Soko vil nok ikke bryde sig om en vild hoppebold, så hun bliver hjemme. Vi bor på Christianshavn, så Islands Brygge passer og super.

Hvornår passer det jer?

 

Ih fantastisk! Jeg har fri hele søndag, mandag og onsdag kan jeg fra kl. 17 og frem. Og så torsdag+søndag hele dagen igen.

 

Så hvornår det passer jer!

 

 

Hewlett, jeg sender dig lige et link på krak når mit net ikke hopper så mærkeligt, det er nemlig et helt bestemt sted hunde ikke må stå :roll: Guderne må vide hvorfor, for han har aldrig mødt en sur hund der.

 

 

Og NannaSoko, kender du plænerne på Islands Brygge? Efter Medborgerhuset når man kommer fra Christianshavn? Det ville være optimalt der, for der går vi dagligt. Er det hunden på dit billede der er Nanna? Bare så jeg kan kende jer og ikke råber til en fremmed de skal stå stille :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hewlett, det er lige der hvor der står slut på kortet (s-toget ligger mod venstre). Man skal lige rundt om hjørnet ved svingdøren, sådan så man står langs vinduerne til McDonald - så kan vi nemlig se jer på lang afstand og kan vende om hvis han larmer.

 

[ATTACH]42451[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih fantastisk! Jeg har fri hele søndag, mandag og onsdag kan jeg fra kl. 17 og frem. Og så torsdag+søndag hele dagen igen.

 

Så hvornår det passer jer!

 

 

Hewlett, jeg sender dig lige et link på krak når mit net ikke hopper så mærkeligt, det er nemlig et helt bestemt sted hunde ikke må stå :roll: Guderne må vide hvorfor, for han har aldrig mødt en sur hund der.

 

 

Og NannaSoko, kender du plænerne på Islands Brygge? Efter Medborgerhuset når man kommer fra Christianshavn? Det ville være optimalt der, for der går vi dagligt. Er det hunden på dit billede der er Nanna? Bare så jeg kan kende jer og ikke råber til en fremmed de skal stå stille :mrgreen:

 

Søndag eftermiddag er super, hvad med ved 17-tiden?

 

Jeg kender godt plænerne.

 

Nanna er dette fine whippet-dyr:

Link til indlæg
Del på andre sites

Søndag eftermiddag er super, hvad med ved 17-tiden?

 

Jeg kender godt plænerne.

 

Nanna er dette fine whippet-dyr:

 

Det er en aftale! Hende glæder jeg mig til at møde, hun ser vildt fin ud :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hewlett, det er lige der hvor der står slut på kortet (s-toget ligger mod venstre). Man skal lige rundt om hjørnet ved svingdøren, sådan så man står langs vinduerne til McDonald - så kan vi nemlig se jer på lang afstand og kan vende om hvis han larmer.

 

[ATTACH]42451[/ATTACH]

 

Kortet er meget lille, så kan ikk rigtig se noget på det :oops: Og jeg er bestemt ikke kendt på Islands Brygge. Men mon ikke man kan finde en adresse på den MacDonalds ?

 

Søndag skal vi til hundetræf, men mandag og tirsdag efter 17 skulle ikke være noget problem. Og ellers fredag efter 14. :blink: Det er egentlig op til dig, hvad du helst vil.

Link til indlæg
Del på andre sites

hvis du mangler flere, og en lille genganger dur, så vil vi også meget gerne :mrgreen:

 

Vildt gerne - men Halfdan må ikke hilse på andre hunde hvis det er, for så har du nok set fætter han-er-MIN-hund larme, ikke? :oops: Er sikker på at han godt kan kende ham på afstand, nemlig.

 

Kortet er meget lille, så kan ikk rigtig se noget på det :oops: Og jeg er bestemt ikke kendt på Islands Brygge. Men mon ikke man kan finde en adresse på den MacDonalds ?

 

Søndag skal vi til hundetræf, men mandag og tirsdag efter 17 skulle ikke være noget problem. Og ellers fredag efter 14. :blink: Det er egentlig op til dig, hvad du helst vil.

 

Nøh for søren, hmm, måske virker linket nu: Krak.dk - Kort

 

McD ligger inde på fisketorvet, på stik modsatte side hvis du kommer fra s-toget.

 

Mandag vil passe bedst, tirsdag skal vi nemlig noget, fredag skal jeg måske til Fyn, hvis ikke, skriver jeg lige til dig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vildt gerne - men Halfdan må ikke hilse på andre hunde hvis det er, for så har du nok set fætter han-er-MIN-hund larme, ikke? :oops: Er sikker på at han godt kan kende ham på afstand, nemlig.

 

 

 

Nøh for søren, hmm, måske virker linket nu: Krak.dk - Kort

 

McD ligger inde på fisketorvet, på stik modsatte side hvis du kommer fra s-toget.

 

Mandag vil passe bedst, tirsdag skal vi nemlig noget, fredag skal jeg måske til Fyn, hvis ikke, skriver jeg lige til dig.

 

det er helt fint, hvis vi så evt. kan vælge et sted, hvor der ikke så stor risiko for, at det vælter rundt med søde hunde? bag fisketorvet el.lign. ville være fint for os!

Link til indlæg
Del på andre sites

det er helt fint, hvis vi så evt. kan vælge et sted, hvor der ikke så stor risiko for, at det vælter rundt med søde hunde? bag fisketorvet el.lign. ville være fint for os!

 

Selvfølgelig!

 

Hvad med samme sted som Hewlett?

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg kan heller ikke forstå kortet :vedikke: men jeg kender området ret godt, så måske en beskrivelse er bedre? og hvornår kan du? jeg kan i morgen sidst på eftermiddagen, søndag sidst på eftermiddag eller torsdag formiddag eller fredag sidst på eftermiddagen.

 

Torsdag formiddag vil være perfekt!

Hvis man kommer fra dybbølsbro station og går på broen mod fisketorvet, så er der en trappe lige før centrets indgang. Når man går ned af den, skal man lige ud, dvs lidt mod venstre for at kunne gå lige ud.

Så går man langs fisketorvet, mod cykelbroen til islands brygge. For enden er der så en stor indgang mere ind til centret og drejer man om hjørnet der, så kan man kigge ind til macd.

Lige der skal i så stå.

 

Sig hvis det ikke giver mening, så tegner jeg et kort :-D

 

Hej Buddha

 

Vi stiller også gerne op - dvs. Buster :lol: - hvis du har brug for flere. Umiddelbart vil torsdag om eftermiddagen passe os bedst

 

/Buster og Julie

 

Ja! Det vil være fantastisk! Og torsdag eftermiddag kan jeg godt.

Kan du være ved plænerne på islands brygge? Hvad tid passer dig bedst?

Link til indlæg
Del på andre sites

Torsdag formiddag vil være perfekt!

Hvis man kommer fra dybbølsbro station og går på broen mod fisketorvet, så er der en trappe lige før centrets indgang. Når man går ned af den, skal man lige ud, dvs lidt mod venstre for at kunne gå lige ud.

Så går man langs fisketorvet, mod cykelbroen til islands brygge. For enden er der så en stor indgang mere ind til centret og drejer man om hjørnet der, så kan man kigge ind til macd.

Lige der skal i så stå.

 

Sig hvis det ikke giver mening, så tegner jeg et kort :-D

 

 

 

Ja! Det vil være fantastisk! Og torsdag eftermiddag kan jeg godt.

Kan du være ved plænerne på islands brygge? Hvad tid passer dig bedst?

 

det giver mening! altså nede ved havnebadet? og så står vi lige som bare og hænger lidt. hvornår passer det jer - kl. 11 f.eks.?

Link til indlæg
Del på andre sites

det giver mening! altså nede ved havnebadet? og så står vi lige som bare og hænger lidt. hvornår passer det jer - kl. 11 f.eks.?

 

Åh er det et havnebad, anede jeg ikke. Man kan i hvert fald leje de der små både.

 

Kl 11 er perfekt :5up:

 

I er totalt søde, tak fordi i gider!

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Nøh for søren, hmm, måske virker linket nu: Krak.dk - Kort

 

McD ligger inde på fisketorvet, på stik modsatte side hvis du kommer fra s-toget.

 

Mandag vil passe bedst, tirsdag skal vi nemlig noget, fredag skal jeg måske til Fyn, hvis ikke, skriver jeg lige til dig.

 

Meget bedre :blink: Så altså ved ruderne ind til macDonalds ?

 

skal vi sige mandag omkring 17.30-18 ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja! Det vil være fantastisk! Og torsdag eftermiddag kan jeg godt.

Kan du være ved plænerne på islands brygge? Hvad tid passer dig bedst?

 

 

Kan godt være ved plænerne - men skal lige have fundet ud af præcist hvor de ligger :hmm:. Må lige kigge nærmere på det link du har sat ind. Det vil passe godt ved 14 - 14.30tiden - men er det for tæt på aftalen med Søster Lagkage?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...