Hop til indhold

Så er Chinook kommet hjem


* Laila *
 Share

Recommended Posts

Han er bare så lækker.:engel:

Jeg er helt forbavset over hvor nemt og godt han har taget det at køre hele vejen fra Sverige til Herning. Invaderet vores have og vores hus, uden andet et par piv fordi har ikke lige kunne finde det bedste sted at sove :lol:

Og selv det finder han selv hurtig ud af.:lun:

 

Rikke, han har et lyn i nakken, men det er blevet meget mindre end det har været - jeg er dog ikke sikker på at det forsvinder helt, men skide være med det - det giver ham bare ekstra charme :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er bare så lækker.:engel:

Jeg er helt forbavset over hvor nemt og godt han har taget det at køre hele vejen fra Sverige til Herning. Invaderet vores have og vores hus, uden andet et par piv fordi har ikke lige kunne finde det bedste sted at sove :lol:

Og selv det finder han selv hurtig ud af.:lun:

 

Ååh, dejligt, at han tog det hele så pænt :lun:

 

Møffe havde også kun varmet at beklage sig over, da han flyttede ind :lol: Den kunne han så tilgengæld også bare beklage sig over - virkelig meget!

 

Rikke, han har et lyn i nakken, men det er blevet meget mindre end det har været - jeg er dog ikke sikker på at det forsvinder helt, men skide være med det - det giver ham bare ekstra charme :banan:

 

Yep :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor HAR han bare de mest bedårende lyserøde trædepuder :lun: Bliver de mon mørkere med tiden ??

 

Stort tillykke med ham, det er så skønt når hvalpen falder hurtigt til :lun:

 

Tak, jeg ved faktisk ikke om hans poter bliver mørkere, om ikke andet så af skidt :slem:

Hans snude har også stadig lyserøde pletter, men det forsvinder efterhånden :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, jeg ved faktisk ikke om hans poter bliver mørkere, om ikke andet så af skidt :slem:

Hans snude har også stadig lyserøde pletter, men det forsvinder efterhånden :-D

 

De kan sagtens nå at blive mørkere - men det er nok begrænset hvor meget :-) Møffes poter fortsatte pigmentering i lang tid efter, det gik dog langsommere og langsommere. Men kan se på billeder fra da han var næsten et år, at en lyserød plet på snuden er forsvundet i løbet af det efterfølgende år - eller rettere, blevet væsentligt formindsket :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak til alle for lykønskningerne

 

Det er godt nok godt at man glemmer hvor "besværligt" det er at have hvalp, når man går og er skruk :slem:

Jublede da han sov igennem første nat, for så at rende søvndrukken rundt i dag, fordi han har "underholdt" med piv og klynk natten til i dag :roll:

 

Men alt det glemmer man jo, når han kommer hoppende på hans "små" klundede ben og skal roses til skyerne fordi han kommer når man kalder.

Eller når han får et hvalpeflip og ræser tværs gennem haven. :lol:

Eller sidder på sin brede bagdel og kigger på verden, mens han bare er helt stille og rolig. :lun:

Eller sidder og kigger på en med lærenemme og tålmodige øjne, når man klikkertræner med ham. :klap:

Eller når han putter snuden ind til en, smasker og falder i søvn :hjerte:

 

Chinook er i den grad kommet hjem og vi er i den grad blevet han nye flok :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...