Hop til indhold

Tror I på sjælevandring?


Audrey
 Share

Recommended Posts

Hold da op, er du så ikke, hvad man kalder et medie?

 

Edit: Jeg krydser fingre for at du får lov til at møde Speedy igen en dag :-)

 

Ved ikke hvad man kalder det, har også forudset ting/hændelser.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved ikke hvad man kalder det, har også forudset ting/hændelser.

 

Jeg synes det er spændende, men jeg tror jeg er glad for at jeg ikke er sådan en, som fanger de der vibes. Min veninde har en eller anden 6. sans. Hun har prøvet at fornemme et spøgelse i en lejlighed, som hendes veninde lejede. Den var hjemsøgt at en gammel dame som havde boet der før, og hun ville have veninden ud af lejligheden, fordi hun havde tænkt sig, at barnebarnet skulle bo der..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes det er spændende, men jeg tror jeg er glad for at jeg ikke er sådan en, som fanger de der vibes. Min veninde har en eller anden 6. sans. Hun har prøvet at fornemme et spøgelse i en lejlighed, som hendes veninde lejede. Den var hjemsøgt at en gammel dame som havde boet der før, og hun ville have veninden ud af lejligheden, fordi hun havde tænkt sig, at barnebarnet skulle bo der..

 

Jeg får heldigvis ikke de syn mere, har bedt om ikke at få dem. Det er faktisk rigtig ubehageligt.

Da jeg stod med Groa i armene for første gang fik jeg en lidt ubehagelig fornemmelse, håber ikke det holder stik.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Altså nogle bestemte filosofiske grupper i det gamle Grækenland troede meget på sjælevandring og dette enda længe før det klassiske Athen, demokratiet og sæt det der. Og de har da før haft ret!

 

Hvis du føler det, så tror jeg på det! Jeg synes det er en utrolig smuk tanke :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Reinkarnation: Absolut, også blandt dyr.

 

Hvis man skal følge én retning indenfor det spirituelle, reinkarnerer man ikke "tilbage" andet end i helt specielle tilfælde.

Med "tilbage" skal forstås at nogle dyrearter har en gruppesjæl og andre individuelle sjæle.

Ifølge denne retning kan et dyr godt skifte størrelse fra hest til hund, det vil endda være den "rigtige" vej at inkarnere mod en større bevidsthed og med tættere tilknytning til mennesket.

 

Ifølge en anden retning inkarnerer man efter fortjeneste og kan blive straffet ved f.eks. at skifte fra at være menneske til i næste inkarnation at blive en fasan eller andet.

Det tror jeg ikke på

 

En letlæst lille bog om emnet hedder "Når ånd og stof mødes" og er skrevet af Eskild Tjalve og Birgit Tjalve

 

Jeg kender, også personligt, til hunde som efter alt at dømme er kommet tilbage til samme ejer som ny hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Katrine

Jeg tror også!

Har haft alt for mange spirituelle oplevelser og fornemmelser af, at jeg kender en jeg møder for første gang utroligt godt til ikke at tro på det..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jah, det ville være lykkeligt ikke? Men mon ikke det sker? Jeg tror ikke "prisen" er en anden end at man hører sammen

Se nu får jeg tudefjæs, Irene altså!.:evil:

 

 

Jeg har dog erfaret, at det er sjældent, at mennesker får lov at genkende

Ja, men så kan det sgu da være ligemeget. :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skriver for lov fordi jeg klart fornemmer at dyrs rene tilgang til verden gør at de genkender - men om de giver mig lov til det samme?... Jeg oplever nogle gange, at de lukker ned, hvis man spørger dem direkte - drejer hovedet simpelthen.

 

Jeg tolker det som at jeg enten ikke har brug for at vide det i dette liv eller er klar til at vide det....:-)

 

Især kattene kan se meget hemmelighedsfulde ud!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...