Hop til indhold

löwchen oscar


Gæst RikkeP
 Share

Recommended Posts

Gæst RikkeP

Så lige denne hund... Stakkels lille væsen, han har ikke haft det nemt :cry:

 

Jeg kan ikke kopier linket herind, men kopier lige teksten istedet :

 

 

löwchen oscar

Pris: 350

Da vi desværre har måtte indse at vores hund og ene kat ikk kan sammen, har vi valgt at finde et andet hjem til oscar..

 

Oscar er 8 år, og lidt speciel , vi fik ham fra et hjem sidste år i april, hvor han var lidt af et medlidenhedskøb.

Vi ved ikk helt hvordan hans gamle ejere har været over for ham, vi ved kun at konen i hjemmet var bange for ham.

Oscar var derimod meget bange for manden, lagde vi mærke til da vi hentede ham

den første mdr vi havde ham knurrede han af alt og alle, og vi kunne stort set ik komme i nærhede af ham, lige så snart vi rørte ham bag på knurrede han og bed ud efter os :(

 

vi har trænet og opdraget rigtig meget på ham, og nu er han en rigtig livsglad hund , men desværre har han nu fået så meget selvtillid at han er begyndt at jagte vores hankat, vores hunkat er han ligeglad med ..

 

Vi tror at oscar har brug for en familie der ved at han har sine særheder og kan knurre lidt når det ikk lige passer ham at man tager ham op, men siger du nej til ham når han knurre stopper han igen ..

 

vi søger et hjem til ham, hvor han kan få masser af kærlighed , gerne på landet da han elsker at være ude i stalden hos hesten sammen med os;)

 

han er kastereret og chippet

 

tror du at du kan gi ham det hjem så skriv gerne hva du kan tilbyde

 

helst et hjem uden små børn, og hankatte , han gør ikk hunkatte noget

 

vi håber inderligt at vi kan finde det rette hjem til ham, da vi ellers må aflive ham, hvilket vi ville være meget kede af

 

klippemaskine og dækkener kan følge med for 200,- ekstra

 

Annonce nr. 64675

indrykket 14. april 2011 af: Lonni Jensen, kundbyvej 14, 4520 svinninge, Vestsjællands amt

Tlf. 60147132 Email: [email protected]

 

[ATTACH]42565[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså det kan virkelig bringe mit pis i kog at folk skaffer sig af med en hund pga. en skide KAT :evil: Hvorfor skulle de så have hunden til at begynde med, hvis katte har højeste prioritet i huset :damn:

Nu skal sådan en hund skifte hjem igen - den oplever bare svigt på svigt :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså det kan virkelig bringe mit pis i kog at folk skaffer sig af med en hund pga. en skide KAT :evil: Hvorfor skulle de så have hunden til at begynde med, hvis katte har højeste prioritet i huset :damn:

Nu skal sådan en hund skifte hjem igen - den oplever bare svigt på svigt :cry:

Ja det er virkelig sørgeligt.. Og så i den alder..

Nu har jeg skrevet til dem for at høre nærmere. Der må sq da være en opdrætter til den. Selvom den er 8 år har de vel ikke glemt den?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst RikkeP

Hvad filan er det for en opdrætter, der er så ligeglad ?? :shock:

 

Som jeg læser det, så er han først fornyglig begyndt, ikke at kunne lide katte ?? Mon ikke det er en form for dominans, lige som hans knurren ??

 

Jeg håber virkelig der findes en perfekt familie, der vil have ham :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad filan er det for en opdrætter, der er så ligeglad ?? :shock:
På DBA kan du se hans DKK nummer

 

Som jeg læser det, så er han først fornyglig begyndt, ikke at kunne lide katte ?? Mon ikke det er en form for dominans, lige som hans knurren ??
Han har vel bare lige pludselig fået succes med at jage katten... Det tager ikke en halv dag at aflære ham det igen.. Löwchen er altså rimelig kvikke :mrgreen:

 

Jeg håber virkelig der findes en perfekt familie, der vil have ham :engel:
Det håber jeg også..Men til den pris kan jeg godt frygte at hans nye familie ikke er perfekt..

Undrer mig altså over at når man har en hund med stamtavle (eller bare en hund der med stor sadsynlighed er en raceren hund) at man så ikke kontakter opdrætterne af racen og sprger om de evt. kan hjælpe med at finde en familie :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad filan er det for en opdrætter, der er så ligeglad ?? :shock:

 

Som jeg læser det, så er han først fornyglig begyndt, ikke at kunne lide katte ?? Mon ikke det er en form for dominans, lige som hans knurren ??

 

Jeg håber virkelig der findes en perfekt familie, der vil have ham :engel:

 

Nu har jeg også fundet ud af hvem det er og mon ikke vedkommende melder sig på banen i denne tråd på et tidspunkt :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

:megaked:

 

jeg håber virkelig, at de finder et godt hjem til ham. har megalyst til at ringe, men det ville være at gøre os alle en bjørnetjeneste. jeg håber virkelig, at de vil være lidt kritiske. og nu er jeg principielt ikke "kun en skide kat"-typen, men det undrer nu også mig, at de ikke i det mindste gør et forsøg på at arbejde med problemet, når han tydeligvis ikke er en hund, der "bare sådan" kan flytte hjem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst RikkeP
Ja men stort set kun når hun skal hakke lidt (:hmm: meget) på mig :mrgreen:

 

Hmm, hvis hun ser dette vil jeg da håbe at hun får dårlig samvittighed over for noget af hendes eget avl, og vil hjælpe ham !!!!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 7 months later...

hmmmm det var mig der havde sat den anonce med oscar i , og synes ikk i har nogen grund til at hakke på os, for vi gjorde det der var bedst for oscar i samråd med en dyreadfærds terapeut... men her fåri vores historie

 

Vi hentede oscar hos en familie,hvor oscar var meget bange for sin ejer (manden ) vi tog ned og kiggede på ham (meningen var han skulle blive her for altid) , da vi sidder og snakker med konen ligger oscar og knurre af hende hver gang hun rør ham , vi bliver enige om at han kommer på prøve hos os i 14 dage ,da manden kommer for at sige farvel til oscar kravler han nærmest langs væggene med halen mellem benene, jeg går ud og åbner ildøren og med det samme sidder oscar inde i bilen .. vi køre hjem med ham ... da vi kommer hjem lægger han sig oppe i sofaen hos mig, men hver gang jeg rør ham bagpå knurre han.. jeg snakker med dem vi hentede ham hos men hun vil ikk rigtig sige noget.. der går så 3 -4 uger og en dag bider han ud efter min datter da hun vil sende ham ud og tis, jeg vælger at give ham en chance og tager igen fat i dem der havde ham, og det viser sig så at konen var meget bange for ham, og de kunne ikk give ham snor på uden han bed ud efter dem ...

vi lader så alting gå i oscars tempo, han får lov at komme når han vil snak og ud og tis kommer han også selv, når vi skulle i stalden , så tog vi ham med for han sad inde i bilen hver gang vi skulle ud og køre.. han blev en meget gladere hund og var med os over alt.. vi blev meget glade for oscar, men en dag begyndte han at jagte vores hankat som begyndte at tisse over alt . OG TIL DIG DER KALDER MIN KAT FOR EN SKIDE KAT, så har han boet her i 6 år , så han skal ikk væk herfra, Oscar havde kun boet her omkring 1 år... jeg snakkede så med en dyradfærdsterapeut som sagde oscar sagtens kunne klare at komme et andet sted hen, for han havde ændret sig så meget i den positive retning.. jeg snakkede så med hende der havde opdrættet ham, men hun vidste ikk rigtig hva hun ville og lovede at ringe tilbage når hun havde tænkt, men hun ringede aldrig igen.. jeg havde flere der ringede og skrev men jeg sagde nej til dem , men så var der en ældre dame der skrev og for os var det lige sådan et sted oscar skulle hen, hvor han blev centrum og der ikk var andre end ham.. så han kom hjem til hende, og jeg er ret sikker på han har det godt, det skrev hun ihvertfald...

dette var ikk en pludselig beslutning jeg tog, jeg gik faktisk i 6 mdr og tænkte over hva jeg skulle gøre, og det kostede mig så tabet af oscar og nye tæpper i hele huset... så jeg synes nu nok jeg prøvede at få det bedste ud af ham , og havde jeg ikk haft hankatten så var oscar også blevet... jeg har haft hund før, labradore, og ham kunne hankatten sagtens med ... jeg bliver bare gal over at læse det nogle af jer skriver, for vi gjorde alt hva vi kunne for at hjælpe oscar til et bedre liv... jeg har redet masser af katte, heste og hunde fra at blive aflivet, så alt dette gjorde jeg i en god mening......

Link til indlæg
Del på andre sites

Kære ts.

 

Du skal huske på, det er faktisk kun "kærlighed" til din hund, de giver udtryk for. De får kun de oplysninger, der er i første tråd. Resten "gætter" mange sig til.

 

Selvfølgelig er din kat ikke en "skide kat". Andre før dig har returneret en hund der ikke kan med katten :D Du er ikke den første.

 

Jeg er personligt glad for, i har prøvet at hjælpe Oscar. Han har tydeligvis haft brug for en anden familie, da i fik ham. Husk på .... Han kunne være endt et grumme sted, havde det ikke været for dig og din familie.

 

Jeg håber, Oscar er et godt sted, hvor i kan følge hans gode udvikling. :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes ikke du skal være ked af det, det var jo enten hunden eller katten som skulle omplaceres. Du har været ansvarlig og brugt tid på at finde det helt rigtige hjem til din hund og ikke bare solgt ham til den første som kontaktede dig :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde håbet at denne tråd for evigt ville være gemt og glemt...

 

hmmmm det var mig der havde sat den anonce med oscar i , og synes ikk i har nogen grund til at hakke på os, for vi gjorde det der var bedst for oscar i samråd med en dyreadfærds terapeut... men her fåri vores historie

 

Vi hentede oscar hos en familie,hvor oscar var meget bange for sin ejer (manden ) vi tog ned og kiggede på ham (meningen var han skulle blive her for altid) , da vi sidder og snakker med konen ligger oscar og knurre af hende hver gang hun rør ham , vi bliver enige om at han kommer på prøve hos os i 14 dage ,da manden kommer for at sige farvel til oscar kravler han nærmest langs væggene med halen mellem benene, jeg går ud og åbner ildøren og med det samme sidder oscar inde i bilen .. vi køre hjem med ham ... da vi kommer hjem lægger han sig oppe i sofaen hos mig, men hver gang jeg rør ham bagpå knurre han.. jeg snakker med dem vi hentede ham hos men hun vil ikk rigtig sige noget.. der går så 3 -4 uger og en dag bider han ud efter min datter da hun vil sende ham ud og tis, jeg vælger at give ham en chance og tager igen fat i dem der havde ham, og det viser sig så at konen var meget bange for ham, og de kunne ikk give ham snor på uden han bed ud efter dem ...

vi lader så alting gå i oscars tempo, han får lov at komme når han vil snak og ud og tis kommer han også selv, når vi skulle i stalden , så tog vi ham med for han sad inde i bilen hver gang vi skulle ud og køre.. han blev en meget gladere hund og var med os over alt.. vi blev meget glade for oscar, men en dag begyndte han at jagte vores hankat som begyndte at tisse over alt . OG TIL DIG DER KALDER MIN KAT FOR EN SKIDE KAT, så har han boet her i 6 år , så han skal ikk væk herfra, Oscar havde kun boet her omkring 1 år... jeg snakkede så med en dyradfærdsterapeut som sagde oscar sagtens kunne klare at komme et andet sted hen, for han havde ændret sig så meget i den positive retning.. jeg snakkede så med hende der havde opdrættet ham, men hun vidste ikk rigtig hva hun ville og lovede at ringe tilbage når hun havde tænkt, men hun ringede aldrig igen.. jeg havde flere der ringede og skrev men jeg sagde nej til dem , men så var der en ældre dame der skrev og for os var det lige sådan et sted oscar skulle hen, hvor han blev centrum og der ikk var andre end ham.. så han kom hjem til hende, og jeg er ret sikker på han har det godt, det skrev hun ihvertfald...

dette var ikk en pludselig beslutning jeg tog, jeg gik faktisk i 6 mdr og tænkte over hva jeg skulle gøre, og det kostede mig så tabet af oscar og nye tæpper i hele huset... så jeg synes nu nok jeg prøvede at få det bedste ud af ham , og havde jeg ikk haft hankatten så var oscar også blevet... jeg har haft hund før, labradore, og ham kunne hankatten sagtens med ... jeg bliver bare gal over at læse det nogle af jer skriver, for vi gjorde alt hva vi kunne for at hjælpe oscar til et bedre liv... jeg har redet masser af katte, heste og hunde fra at blive aflivet, så alt dette gjorde jeg i en god mening......

Jeg vil starte med at understrege at jeg ikke er opdrætter..Så ville han aldrig have fået så kummerligt et liv.. Den stakkels hund..

Jeg blev gjort opmærksom på annoncen og trak i forskellige tråde.. Tit er der ældre mennesker som har kontaktet mig mhp en gammel hund de gerne vil overtage..

Jeg kendte til en ældre dame i Thisted som gerne ville have en gammel hund. Jeg kontaktede hende og hun skrev til TS. Hunden var, ifølge TS, frisk og rørig.. Man kunne slet ikke se han var de der 8 år gammel nej.. Han var passet med alt. Kunne med alle hunde. Og var kastreret.

Vi enedes om at jeg hentede ham da jeg alligevel skulle til Sjælland.

Det gjorde vi i starten af juni.

Han lignede ikke en hund på 8 år.. Han vaklede nærmest afsted og havde så travlt med at komme ind i bilen at vi fik et chok. Hans ryg var et stort opkradset sår (vi fandt senere ud af han havde noget allergi)

Vi tog færgen hjem og havde ham med op i restauranten.. Vi måtte bære ham op ad trapperne og rundt på færgen. Han vaklede afsted. Vi snakkede om han måske havde HD? Når han tissede magtede han ikke at løfte benet men væltede rundt.. Vi var chokerede.

Vi tog ham hjem til os selv, da der ingen grund var til at han kom til den nye ejer hvis han havde så slem HD at han skulle aflives..

Da vi nåede hjem med ham ville vi tjekke ham nærmere og bland andet klippe ham så dyrlægen kunne se på hans ryg.

Og vi fik jordens største chok! Han havde 6 cm lange negle de fleste groede op imellem trædepuderne. Intet under han gik som om han havde HD! I hans ører var 10 cm langt hår som blev hevet ud. Vi klippede ham i løveklip..SÅ hans ryg var nøgen, men så at han ikke fik stress over at blive helt barberet ned.

Næste dag tog vi til dyrlægen. Vi viste hende neglene vi havde klippet af, og ørehåret vi havde hevet ud. Ryggen blev undersøgt nærmere, og han havde gnavet sig selv til blods pga kløe. Hun undersøgte hans mund som var et åbent sår af betændelse. Han var smækfuld af utøj og for tynd. Hun var endnu mere chokeret end os. Og hun tiggede om at få TS navn og adresse.. Hun skulle meldes for dyremishandling, det der var vanrøgt igennem længere tid. Jeg sagde nej, nu var hunden jo blevet reddet til et forhåbentlig godt liv.

Vi blev udstyret med en masse medicin (antibiotika og smertestillende) og blev sendt hjem.

Vi kørte til Thisted og afleverede hunden. Den næste uge var han 3 gange til dyrlæge. Han sked blod. Kastede op..og trivedes overhovedet ikke. Den ældre dame var ude af sig selv over hun ikke kunne hjælpe ham.

Det endte med vi hentede ham efter en uge. Så måtte vi igen til dyrlæge. Ny medicin.. og han fik hevet en del tænder ud, så vi kunne få styr på betændelsen i munden på ham.

Den næste måned gik det pænt fremad for ham. Han spiste, tog på og begyndte at være social. Legede endda med de nadre hunde. Og såret på ryggen helede op. Vi kæmpede dog stadig med munden som ikke ville hele. Ny medicin blev aftalt og de sidste tænder hevet ud.

Yderligere en måned gik hvor det virkede til at gå fremad med ham. Så holdt han pludselig op med at spise. Op til dyrlægen igen. Nye prøver blev taget. Han havde dårlige nyrer.. Vi prøvede nyrefoder men det hjalp ikke 100 % så han blev sendt til scanning. Og det viste sig at han havde pletter på nyrerne. Pt havde han det faktisk ret fint. Så vi blev enige om at se det hele lidt an.

Pludselig begyndte de andre hunde at tage afstand fra ham. De så ham pludselig ikke længere. Virkelig underligt. Kort efter begyndte han at STINKE forfærdeligt ud af munden. Op til dyrlægen igen. Det viste sig nu at betændelsen havde bredt sig op i kæbebenene.. Og nyreværdierne var steget katastrofalt. Han var døende!

Vi blev enige om at nu skulle det slutte. Der var ingen grund til at vente længere eller pine ham yderligere.

Vi kørte en tur på stranden og han fik tilbudt en bakke af den bedste leverpostej. Og så var det tilbage til dyrlægen, hvor han blev sendt afsted på sin sidste rejse. Rolig og uden frygt

Bekendtskabet med ham kom til at koste mig knap 25.000 kr i løbet af de knap 4 måneder vi nåede at have ham.

Det eneste gode der er at sige om den historie er at han døde stille og roligt, forhåbentlig velvidende om at dem der stod ved hans side og holdt ham i poten, stor tudende, mens hans gik over regnbuebroen, elskede ham. Han fik fred! RIP Jokeren.

Til slut kan jeg fortælle at han på intet tidspunkt havde problemer hverken med kattene, killingerne, hundene eller hvalpene. Han var den mest rolige selvudslettende hund jeg har mødt.

Jeg snakkede efterfølgende med dyrlægen, som mente han var blevet vanrøgtet i hvertfald i et år. Det er den tid det tager for negle og ørehår at nå den længde, de havde da vi hentede ham.

Nyresygdommen skal TS dog trods alt ikke klandres for. Den kom direkte fra opdrætterens linjer (den var arvelig) Men den har sandsynligvis udviklet sig hurtigere pga forkert foder.

 

Jeg skal ikke dømme nogen, men hvorfor fanden får man en hund når man ikke engang magter at klippe negle på den? Han må have haft ondt i mange måneder..hvorfor er han så ikke kommet til dyrlægen? Hvis ikke man havde pengene (eller lysten) til at gøre noget er en aflivning trods alt ikke det dyreste i denne verden...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obama-lamselår
hmmmm det var mig der havde sat den anonce med oscar i , og synes ikk i har nogen grund til at hakke på os, for vi gjorde det der var bedst for oscar i samråd med en dyreadfærds terapeut... men her fåri vores historie

 

Vi hentede oscar hos en familie,hvor oscar var meget bange for sin ejer (manden ) vi tog ned og kiggede på ham (meningen var han skulle blive her for altid) , da vi sidder og snakker med konen ligger oscar og knurre af hende hver gang hun rør ham , vi bliver enige om at han kommer på prøve hos os i 14 dage ,da manden kommer for at sige farvel til oscar kravler han nærmest langs væggene med halen mellem benene, jeg går ud og åbner ildøren og med det samme sidder oscar inde i bilen .. vi køre hjem med ham ... da vi kommer hjem lægger han sig oppe i sofaen hos mig, men hver gang jeg rør ham bagpå knurre han.. jeg snakker med dem vi hentede ham hos men hun vil ikk rigtig sige noget.. der går så 3 -4 uger og en dag bider han ud efter min datter da hun vil sende ham ud og tis, jeg vælger at give ham en chance og tager igen fat i dem der havde ham, og det viser sig så at konen var meget bange for ham, og de kunne ikk give ham snor på uden han bed ud efter dem ...

vi lader så alting gå i oscars tempo, han får lov at komme når han vil snak og ud og tis kommer han også selv, når vi skulle i stalden , så tog vi ham med for han sad inde i bilen hver gang vi skulle ud og køre.. han blev en meget gladere hund og var med os over alt.. vi blev meget glade for oscar, men en dag begyndte han at jagte vores hankat som begyndte at tisse over alt . OG TIL DIG DER KALDER MIN KAT FOR EN SKIDE KAT, så har han boet her i 6 år , så han skal ikk væk herfra, Oscar havde kun boet her omkring 1 år... jeg snakkede så med en dyradfærdsterapeut som sagde oscar sagtens kunne klare at komme et andet sted hen, for han havde ændret sig så meget i den positive retning.. jeg snakkede så med hende der havde opdrættet ham, men hun vidste ikk rigtig hva hun ville og lovede at ringe tilbage når hun havde tænkt, men hun ringede aldrig igen.. jeg havde flere der ringede og skrev men jeg sagde nej til dem , men så var der en ældre dame der skrev og for os var det lige sådan et sted oscar skulle hen, hvor han blev centrum og der ikk var andre end ham.. så han kom hjem til hende, og jeg er ret sikker på han har det godt, det skrev hun ihvertfald...

dette var ikk en pludselig beslutning jeg tog, jeg gik faktisk i 6 mdr og tænkte over hva jeg skulle gøre, og det kostede mig så tabet af oscar og nye tæpper i hele huset... så jeg synes nu nok jeg prøvede at få det bedste ud af ham , og havde jeg ikk haft hankatten så var oscar også blevet... jeg har haft hund før, labradore, og ham kunne hankatten sagtens med ... jeg bliver bare gal over at læse det nogle af jer skriver, for vi gjorde alt hva vi kunne for at hjælpe oscar til et bedre liv... jeg har redet masser af katte, heste og hunde fra at blive aflivet, så alt dette gjorde jeg i en god mening......

 

Det kan godt være du har gjort hvad du kunne, men det var så tydeligvis ikke nok..

Og hvis han virkelig knurrede af jer når I rørte ham, hvorfor så ikke tage til dyrlæge med ham? Det er jo almindeligt kendt, at hunde bliver aggressive når de har smerter!

 

Og lagde I slet ikke mærke til, i det år I havde ham, at han næsten ikke kunne se? At når man gik tur med ham, så gik han kun HØJEST 2 meter fra én, eller faktisk helst lige bag én, så han kunne mærke ens skridt? Eller at han ikke kunne se vandoverfladen når han ville drikke vand? Så han blev nødt til at få en mørk vandskål, så han kunne se vandoverfladen..!

Og det med han jagtede din kat, ja undskyld mig, men det tror jeg sku ikke på! Jo måske, hvis din kat havde været hoppet på ham, så MÅSKE. Jeg havde gået med han mange mange gange, og ikke EN ENESTE gang, havde han så meget som overvejet at løbe efter en af mine katte! Og igen, han var næsten blind, så for det meste så han dem først når de stod en halv meter foran ham!

 

Og jeg bliver nødt til igen at spørge - HVORFOR tog I ikke til dyrlæge med ham? For jeg er simpelthen så foraget over, den tilstand han var i!! Det var mig der sagde til Kennel-Löwchen: "Jeg tror sku vi bliver nødt til at få ham aflivet, for han må have virkelig svær HD!! Han kan ikke engang stå på 3 ben når han skal tisse!" Men "heldigvis" var det "bare" fordi hans negle var så lange, at de stak ham hver gang han gik et skridt, eller luftede benet til at tisse.

 

Og her må jeg takke kennel-Löwchen for, at vi har haft så mange hunde igennem mit liv! For man lærer at læse hundenes kropssprog, og især deres øjne! Og intet, INTET, tydede på, at han var aggressiv! Intet i hans øjne sagde han var aggressiv, han havde de mest glade øjne, når man tænker på den tilstand han var i..

Og jeg vil også skynde mig at tage Jokeren, Oskar som I kaldte ham, i forsvar! For jeg forstår sk* godt hvis han var aggressiv! Hans tænder må have gjort ondt som ind i s*tan! Han markerede selv overfor mig, fordi JEG var så dum at tage fat i hans skæg, for at holde fast i ham! Om han så havde bid mig i fingeren så det blødte, så ville jeg havde taget en avis og slået MIG SELV oven i hovedet og sagt: "HVORFOR tog du fat i hans skæg, når det er tydeligt han har så store smerter?!?"

 

Du skal ikke føle at jeg kalder dig dyremishandler!! For det gør jeg ikke! Men jeg er bare virkelig forarget over den behandling I gav ham!

 

Der kørte en masse spørgsmål rundt i mit hovede, da vi hvde hentet ham.. Der kører en masse spørgsmål rundt efter han er blevet aflivet.. Men jeg tror ikke jeg vil stille flere end jeg allerede har gjort.. Jeg vil bare fokusere på, at vi gav ham de bedste 4 måneder, han havde haft de sidste 1 år og 4 måneder..!

 

RIP Jokeren! Jeg håber du tilgiver mig, at jeg var i skole den dag du endelig fik fred og gik over regnbuebroen! Over til den anden side hvor der kun findes kærlighed!

For du var en stærk lille fyr, med mere erfaring fra livet, end nogen af os nogensinde får!

Du har fået en kæmpe plads i mit hjerte, og jeg er glad for jeg var med til at give dig de bedste, og godt nok også sidste, 4 måneder af dit liv!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde

Kan heller ikke se, hvorfor en kat skulle have mindre ret til et hjem end en hund. Det giver ikke rigtig nogen mening for mig. Synes da, det er aergeligt at det ikke blev et endeligt godt hjem for Oskar (Jokeren), som han uden tvivl havde haardt brug for, specielt med de omstaendigheder han har haft i sit liv.

 

Og saa lyder det som en af de meget sorgelige historier, hvor man tror man gor godt ved at "redde", hvorimod man i virkeligheden vanrygter i ren uvidenhed. Ov.

 

Jeg har generelt ikke meget til overs for opdraettere, som ikke kan staa inde for deres avl. Men synes, det er helt fantastisk at andre opdraettere gaar ind og tager ansvaret, og prover at rette bod (med egen pengebund vel og maerke) paa andres fejltagelser.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...