Hop til indhold

Hejsa


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

Ja men så må jeg vel også hellere *S*

 

Jeg hedder Jeanette, er 37 år og bor med Luna (labrador) og Oliver (kat) i Køge.

 

Jeg arbejder pt i Yousee kundeservice, men søger aktivt nyt job.. Og bolig for den sags skyld.. Vil gerne have en lillesøster til Luna

 

Min fritid bliver brugt på Luna. Da jeg er single og arbejder fuldtid er Luna en del alene hjemme i hverdagene.. Når jeg først er hjemme, går jeg ikke fra hende igen

 

Vi går ikke længere til træning, da vi hellere vil ud og lære at lege med nogle gode venner..

 

Luna er min første hund, og jeg har begået alle de klassiske fejl..

 

Dette er Luna:

 

070708_2540kopi.jpg

 

Og dette er Oliver, som er 12 år gammel *S* :

 

160408_1389.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

velkommen til :-) de brune labradorer er altså så kønne synes jeg

 

Mange tak skal du have :-)

 

Ja, de er fine *S* Men den næste bliver nok ikke brun *S*

 

De bliver avlet alt for lyse.. så den næste bliver først og fremmest efter sind og en hvalp, der "passer" til mig *S* Så er farven i 2. række..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
Sur???? Han ser da ikke sur ud *SS* Han ligger bare og kigger.. Tror faktisk han lå og spandt, da jeg tog billedet *S*

 

Nu er det jo sånt at røde katte generelt ER sure.. Rent genetisk er de røde tæt beslægtet med de såkaldte kampkatte! Utilregnelige er de... ;-)

 

Nåmn wælkomn te.. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak tak alle sammen

 

Loool ja jeg har mig en "kampretriever" og en kampkat *GGGG*

 

Aj, han er noget af det mest godmodige, min "lille" Oliver *S* I fredags havde vi besøg af 3 fremmede hunde, hvoraf den ene var MEGET interesseret i Oliver.. Han sad under bordet i skjul, indtil jeg tog ham og bar ham ind i soveværelset bag et børnegitter *S*

 

Han kunne bare have vappet hende en, men nææh nej DET gør man ikke *S*

Link til indlæg
Del på andre sites

Han kunne bare have vappet hende en, men nææh nej DET gør man ikke *S*

 

Det er fordi han er en udspekuleret kat med en plan :mrgreen:

 

Hvis jeg nu lige kunne finde den dagbog......

 

 

*Uddrag fra en kats dagbog*

Antal fangenskabsdage er nu 983

 

Mine fangevogtere fortsætter med at håne mig med bizarre dinglende genstande. De spiser ødslende af friskt kød, mens de andre fanger og jeg får noget jeg vil kalde små harske tørrede klumper. På trods af at jeg klart viser min foragt, ender jeg alligevel med at må spise noget af det for at holde min styrke ved lige. Det eneste der får mig til at fortsætte dag efter dag er min drøm om min flugt herfra. I et forsøg på at fremkalde deres væmmelse, kaster jeg endnu engang op på deres tæppe.

 

I dag halshuggede jeg en mus og efterlod dens hovedløse krop ved deres fødder. Forhåbentligt ville det jage dem skræk i livet, siden det tydeligt viser hvad jeg er i stand til at gøre. Desværre gav det kun grobund for nogle nedladende kommentarer om hvilken ‘dygtig lille jæger’ jeg er.

 

Et møde blev holdt i aften hvor dem de er i ledtog med deltog. Jeg blev anbragt i isolation under hele mødetiden. Men. Jeg kunne hører lydende og lugte maden. Jeg overhørte noget om at min isolation var på grund af min allergi. Jeg må snarest finde ud af mere med hensyn til denne magt og hvordan jeg kan bruge den til min fordel.

 

I dag var jeg utrolig tæt på success i et attentatforsøg på en af mine bøddler, da jeg flettede mig omkring hans fødder som han gik. Jeg må prøve denne metode igen – men fra toppen af trappen.

 

Jeg er efterhånden overbevist om at de andre fanger her er dumrinanner og stikkere. Hunden bliver givet særbehandling. Han får ofte lov til at komme ud – men er mere end villig til at vende tilbage i fangenskabet. Han er helt åbentlys udviklingshæmmet. Fuglen kan kun være en stikker. Jeg observerer ham ofte og han kommunikerer med fangevogterne. Jeg er sikker på at han oplyser dem om mine mindste bevægelser.Mine fangevogtere har arrangeret ham i en beskyttet højtstående celle, så han er i sikkerhed…for now…

 

 

 

*Uddrag fra en hunds dagbog*

 

8.00 Mad! Det er det bedste i verden!

9.30 Biltur! Det er det bedste i verden!

9:40 Gåtur i skoven! Det er det bedste i verden!

10.30 Blev nusset og kløet! Det er det bedste i verden!

12.00 Frokost! Det er det bedste i verden!

13.00 Legede i haven! Det er det bedste i verden!

15.00 Logrede med halen! Det er det bedste i verden!

17.00 Hoppede efter en bold! Det er det bedste i verden!

18.00 Nøj! Så fjernsyn med menneskerne! Det er det bedste i verden!

22.00 Sov i sengen! Det er det bedste i verden!

 

Den er postet et eller andet sted på forumet, men kan ikke lige huske hvor (jeg har været inde og finde den i mine mails :engel: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...