Hop til indhold

For helvede da også...


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

  • Svar 647
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ok undskyld, men fuck det ser VILDT ud inde i Møffes knæ :shock::shock: Hvad er det for en firkant? Alt der er derinde nu, det bliver forevigt?

 

Skulle lige til at skrive JA.

 

Ind til jeg kom i tanke om hans sting - de skal trods alt ud :mrgreen: Det er de der runde ting, der er flere af på én lang række. Det ligner mest af alt hæfteklammer, avav.

 

Har lige taget hans "benkrave" af (et sort, stor buks-agtigt ting, der beskytter såret mod at han soignerer sig der). Han skulle nemlig have lagt noget is til. Så fik også lige taget nogle billeder af, hvordan der ser ud dernede...

Link til indlæg
Del på andre sites

Menisken beskytter, så vidt jeg forstod på Claus, knæledet, ved hvile eller når han læner sig eller et eller andet.

 

Så når den ikke er der et sted, så vil der på dette sted være større risiko for slidgigt.

 

Menisken beskytter heldigvis ikke under gang, så helt hammer vildt sindssygt forfærdeligt er det ikke - og som sagt, størstedelen er heldigvis endnu intakt!

 

Menisken skades rigtig ofte ved korsbåndsskader, det er mere reglen end undtagelsen, sagde Claus. Det kan sagtens ske, når korsbåndet sprænges.

 

Ok, det lyder da heldigvis ikke så slemt :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skulle lige til at skrive JA.

 

Ind til jeg kom i tanke om hans sting - de skal trods alt ud :mrgreen: Det er de der runde ting, der er flere af på én lang række. Det ligner mest af alt hæfteklammer, avav.

 

Har lige taget hans "benkrave" af (et sort, stor buks-agtigt ting, der beskytter såret mod at han soignerer sig der). Han skulle nemlig have lagt noget is til. Så fik også lige taget nogle billeder af, hvordan der ser ud dernede...

 

Øj, det ser godt nok voldsomt ud :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

puuuuh, det ser dramatisk ud! Håber han får rigeligt smertestillende og snarest kommer i gang med genoptræningen :ae:

 

Det gør han!

 

Han har morfin-plaster på, som holder de næste tre dage. Kommer på previcox fra i morgen tidlig af. Og er derudover blevet smurt på knæledet med smertestillende (agtigt - det var sådan Claus nærmest beskrev det)

 

Ok, det lyder da heldigvis ikke så slemt :5up:

 

Heldigvis ikke nej, selvom jeg selvfølgelig ikke er helt stolt ved det.

 

Øj, det ser godt nok voldsomt ud :cry:

 

Yup...

 

Årrhh Møffen :ae: Ser fanme ikke sjovt ud.. godt han er på dope!

 

Jep, rigtig godt, at han er totalt dopet!

Link til indlæg
Del på andre sites

Har læst med på hele tråden nu, mnet ejeg havde overskudet til det nu, puhaa en omgang men håbede at komme ind til lidt gode nyheder og det var der heldigvis lidt af..

 

Synes virkelig det stort af dig at du går så meget igennem for din og møffes skyld ved sku ikke om jeg havde haft overskudet til at gøre det samme :cry:

 

Håber vireklig i går en lysere tid i møde...

 

knus herfra

Link til indlæg
Del på andre sites

Har læst med på hele tråden nu, mnet ejeg havde overskudet til det nu, puhaa en omgang men håbede at komme ind til lidt gode nyheder og det var der heldigvis lidt af..

 

Synes virkelig det stort af dig at du går så meget igennem for din og møffes skyld ved sku ikke om jeg havde haft overskudet til at gøre det samme :cry:

 

Håber vireklig i går en lysere tid i møde...

 

knus herfra

 

Har langt bedre overskud til det her end alternativet :???:

 

Hvis du kom ud i situationen, tror jeg faktisk heller ikke du ville være i tvivl? :hmm:

 

Tænkte sådan på lille Møffe og dig i går - Godt det gik som det skulle..

 

Hvordan har han det i dag...?

 

Hej,

Hvordan går det med Møffe i dag;-)???

V.H. Sille

 

Det gik rigtig fint med ham i går, han begyndte endda at bruge benet lidt, omend han selvfølgelig ikke lægger vægten på det.

 

I dag har han været lidt hævet, så skal igang med heftig massering og så skal der holdes øje. Hvis han hæver for meget, skal vi lige forbi Dyrehospitalet og så skal de vist suge noget væske ud - agtigt, så vi jeg forstod på Claus, in case.

 

Men derudover, så går det fint :5up:

 

Nu begynder jeg at bliver nervøs fordi du slet ikke kommer med en opdatering, vil du ikke nok give lyd fra dig :genert:

 

Uuuundskyld :oops: Havde lang og hård arbejdsdag + Møffe vækkede mig 5 gange i løbet af natten, fordi jeg var sådan på stikkerne, at jeg blevet revet ud af søvnen, hver gang han rejste sig :genert: Så var riiiigtig træt i går + min søster kom forbi. Var i seng inden hun var gået igen :oops:

 

Rolig nu, hun har ikke været på siden midnat:-D Der er jo andet end HF:engel:

 

Især når man skal holde en stor basse, som Møffe, i ro:-D

 

Det er heldigvis ikke det sværeste med Møffe! :mrgreen: Lige bortset fra, når man skal have ham ud og tisse... Er du vimmer, den hund har indestængt energi, så han forsøger at løbe rundt, selvom han kun har, hvad? 25cm line? :hmm:

 

Nej, man er forpligtiget til at komme med minimum to daglige opdateringer når man har oprettet sådan en tråd, basta :blink:

 

Ååååhngyld :oops:

 

Men vi skal ud og gå om lidt for første gang - heeeele 10 minutter! :banan: Og det må vi gøre 3-4 gange dagligt :mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt at høre. Giver du ham ikke is på 3 gange om dagen? Det fik vi af vide med Sille da hun blev opereret. Det tager jo noget af hævelsen. Efter hver lille tur og max 3 gange om dagen i 10 min (eller så længe vi kunne få hende til at ligge stille ;-)).

 

Jo, det gør jeg - netop 3 gange om dagen á 10min. :-)

 

Vi har netop lige været forbi vagtdyrlægen (SELVFØLGELIG!!! Blev han opereret lige op til en forlænget weekend, typisk?), da jeg synes, at hævelsen blev ved med at blusse voldsomt op trods endog meget jævnlig massage.

 

Vi fik noget vanddrivende medicin med hjem - og havde jeg da ellers vidst, at det bare var medicinpiller, så havde jeg da sikkert bare kunnet ringe og bede om det, i stedet for at skulle ind til en hammer dyr konsultation :roll: Men da Claus Sloth snakkede om "noget vanddrivende", troede jeg jo selvfølgelig, at det var langt mere voldsomt end blot nogle piller :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har langt bedre overskud til det her end alternativet :???:

 

Hvis du kom ud i situationen, tror jeg faktisk heller ikke du ville være i tvivl? :hmm:

 

 

 

 

Årh tror måske også jeg forumuleret mig forkert :genert: altså jeg vil gå langt virkelig langt med mine hunde, men er virkelig bange for jeg ikke har hvad der kræves for genoptræning og alt det fremad rettede for at min hund ville kunen få et normalt liv hvis man forestilelde sig der skete noget virkelig slemt.. men n ej ville nok ikke være i tvivl og ville sikkert gå længere end jeg regner med..

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh tror måske også jeg forumuleret mig forkert :genert: altså jeg vil gå langt virkelig langt med mine hunde, men er virkelig bange for jeg ikke har hvad der kræves for genoptræning og alt det fremad rettede for at min hund ville kunen få et normalt liv hvis man forestilelde sig der skete noget virkelig slemt.. men n ej ville nok ikke være i tvivl og ville sikkert gå længere end jeg regner med..

 

Det er nemlig også min erfaring, at man gør :-)

 

Elsker sq Møffe for højt - kan slet ikke overskue tanken om, at han IKKE er her :cry: Så har det egentlig bare lidt sådan, at jeg må tage tingene, som de kommer på det her punkt.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nemlig også min erfaring, at man gør :-)

 

Elsker sq Møffe for højt - kan slet ikke overskue tanken om, at han IKKE er her :cry: Så har det egentlig bare lidt sådan, at jeg må tage tingene, som de kommer på det her punkt.

 

Føler sku med jer, men er sikker på i nok skal klare den sammen :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...