Hop til indhold

FURMINATOR De Luxe til korthåret hunde


Aslan
 Share

Recommended Posts

Nu er jeg ikke den der skal fortælle for meget om de der furminators, har et mindre had-forhold til dem..:oops:

 

Men hva mener du med tom.. Tom som i ikke flere løse hår??:vedikke:

 

 

Nej, der vil altid være løse hår, men der har i en længere periode været MANGE, og i dag har han fået bad, og bliver ved og ved og ved og ved og veeeeeed med at tabe hår :shock:

 

 

Der er ikke relation til foder eller andre ting som forudsager de løse hår.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan nogle lidt uldne nogle? Det er underulden.

 

Altså det er den rigtig rigtig god til.

 

Men til dækhårene er denne min favorit:

KR-382950.jpg

 

Den har vist sig at være overraskende god!

 

enig! Jeg elsker min! nu har skipper jo tonsvis af underuld så først en omgang med furminatoren og så den der til dækhårene. En bonus er at hunden elsker den, han bliver helt salig når jeg tager børsten frem :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi bruger Furminator til Ninja, og hun har også lidt underuld.

 

Det er dog min erfaring at man være forsigtig, især ved "formerne" på hunden, for metal-tænderne giver altså ikke efter for en hofte eller skulderblad.

 

Derfor bruger vi den kun på ryggen af hende og på det øverste af baglårene.

 

Hun finder sig fint i at vi bruger den på hende, napper dog lidt efter den fordi hun gerne vil spise hårene :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det bare den almindelige Furminator, du mener? Eller er der kommet en eller anden ny?

 

Jeg bruger furminatoren på Luna, desværre har jeg ikke armkræfter nok til at få hende børstet ordentlig igennem, men den tager ihvertfald en masse.. Og kun underuld

 

jeg tror forskellen er at der er en slags knap på de luxe modellen så man kan få hårene af børsten med et tryk

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...