Hop til indhold

Intimbarbering...


Tine1
 Share

Recommended Posts

Kan ikke rigtigt finde ud af, hvordan det er smartest at gøre... På Otto altså... :mrgreen:

 

Kan forstå at de der hår på tissemanden skulle retningsbestemme tisset, så de ikke sjatpisser op og ned af sig selv - men i så fald virker det ikke særlig godt for Otto... Han er en elendig rammer i hvert fald:stupid:.

 

Da han blev løveklippet i december barberede Janni det hele af.. men dengang tissede han stadig på hug som en hvalp...

 

Synes de hår der bliver klamme - Skal jeg bare fjerne hårene, eller kommer jeg til at fortryde...?

Link til indlæg
Del på andre sites

Fjern dem..JEg fjerner dem på alle mine. Både fordi man kan se dem fra siden når de er klippede og fordi det er ulækkert at de blvier klistrede og klamme

 

og filtrede! der er ikke et eneste sted på halfdan, hvor der ikke er grobund for en god filterkugle :roll: - har du skiftet mening, i forhold til at de hjælper med tisseretning?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Basset-baby

Efter denne tråd så ryger Alfreds da også !!

Jeg har ikke turde, men de bliver jo virkelig klamme :???: Og så tørre ham dem af når han går ind af havedøren, så trinet er smurt ind i tis :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...