Hop til indhold

Endelig langt om længe :-)


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Gæst Troglodyt

Det kan også være, jeg tager fejl - men det er i hvert fald den samme hund ;-)

 

jeg troede, at det var heartbeat :lol: lærer altså aldrig at kende forskel på de løver :genert:

 

men tillykke, super flot!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt

Jeg tror sku også jeg ville foretrække den løbske tæve :bigsmile:

 

Heartbeat var ikke samarbejdsvillig :mrgreen: Han havde en anden agenda end mig..og den indbefattede en løbsk tæve - hvilket vi ikke var enige om:slem: Vi gad ikke stå og prøve med en usamarbejdsvillig hund :evil:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt

Det er kun min mand og jeg, der tør bade som Adam og Eva - men det kunne jo være det ændrede sig, hvis du kom herop!

 

Skal siges, at der desværre er stort underskud på kønsbalancen, når det kommer til havsvømning. Men det er ellers blevet en kæmpe dille.

 

Men jeg kan forstå at det er kutyme i DK at nøgen-vinter-bade. Så der er måske dér du skal forsøge dig LOL

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er kun min mand og jeg, der tør bade som Adam og Eva - men det kunne jo være det ændrede sig, hvis du kom herop!

 

Skal siges, at der desværre er stort underskud på kønsbalancen, når det kommer til havsvømning. Men det er ellers blevet en kæmpe dille.

 

Men jeg kan forstå at det er kutyme i DK at nøgen-vinter-bade. Så der er måske dér du skal forsøge dig LOL

JA du er vel mand for at sætte en annonce i den lokale avis :mrgreen:

 

Aj jeg fryser altid så jeg tror ikke det er noget for mig..Nøgenhed er ellers godt, men helst i varmt vand

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...