Hop til indhold

Store billeder i tråd?


MiniBillen
 Share

Recommended Posts

Gæst Findus
hej duffy :vinken:

 

kan du ikke vælge at se billedet i forskellige størrelser der hvor det ligger?

 

Øhm, der hvor jeg skal uploade kan jeg vælge mellem forskellige muligheder der lige før jeg trykker upload.. Prøver lige igen og håber at det blir knap så stort...

 

732hlk.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Øhm, der hvor jeg skal uploade kan jeg vælge mellem forskellige muligheder der lige før jeg trykker upload.. Prøver lige igen og håber at det blir knap så stort...

 

732hlk.jpg

 

:lol: ja, det blev da lidt mindre!

 

jeg uploader til picasa, der passer størrelsen fint til et browservindue, og de har et super godt uploaderprogram. hos flickr ligger billedet i tre størrelser, der kan man selv vælge, hvilken man linker til.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
:lol: ja, det blev da lidt mindre!

 

jeg uploader til picasa, der passer størrelsen fint til et browservindue, og de har et super godt uploaderprogram. hos flickr ligger billedet i tre størrelser, der kan man selv vælge, hvilken man linker til.

 

Ja, det må helt sikkert være det oploadsprogram jeg bruger der er noget galt med :rolleyes: Springer fluks videre til picasa...

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fik jeg kæmpet mig vej ned til bunden af første side..

Min pc (eller måske er det opkoblingen) er alt for langsom til at kunne se tråde med store billeder i..

Jeg sorterer de tråde fra og ser dem aldrig :megaked:

 

 

Jeg tilmelder mig det her grædekor :megaked:

sidder med en 10 tommers skærm og de der store billeder forsvinder jo langt langt ud af skærmbilledet :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...