Hop til indhold

International udstilling i Valby den 18. og 19. juni


Recommended Posts

  • Svar 201
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Stitch

Daaaaaamn, jeg har så mange sommerfugle i maven at jeg er ved at kaste op :roll:

 

Det er min hunds første udstilling - og jeg er selv erfaren udstiller og juniorhandler, men min køter bider i knæ, fingre og line hver evig eneste gang jeg forsøger at træne med ham.

 

Så hvordan er det lige jeg får bevaret mit perfekte ego :mrgreen: og får overtalt min totalt uerfarne kæreste til at vise hunden frem i morgen?????

 

Jeg vil lige få smidt dyret i bad og håbe at den ikke er arrig resten af aftenen pga. dette........ damn.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan er det gået rundt omkring idag?

 

Møffes søster blev Exc.2.v.ÅK :banan: Ud af fire tæver :mrgreen:

 

Møffes halvbror blev Exc.1.v.ÅK :banan: Ud af... Én han :mrgreen:

 

Der var storprotest i berner-verdenen mod den dommer, der originalt var sat på, så tilmeldingsantallet var vel nærmest historisk lavt... Kun 26 bernere :shock:

 

Og så blev dommeren selvfølgelig udskiftet efter sidste tilmeldingsfrist :roll: Nåja, det gjorde jo, at jeg sparede 340kr, der ellers ville have været spildt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Møffes søster blev Exc.2.v.ÅK :banan: Ud af fire tæver :mrgreen:

 

Møffes halvbror blev Exc.1.v.ÅK :banan: Ud af... Én han :mrgreen:

 

Der var storprotest i berner-verdenen mod den dommer, der originalt var sat på, så tilmeldingsantallet var vel nærmest historisk lavt... Kun 26 bernere :shock:

 

Og så blev dommeren selvfølgelig udskiftet efter sidste tilmeldingsfrist :roll:Nåja, det gjorde jo, at jeg sparede 340kr, der ellers ville have været spildt :-D

 

men så shoppede du vel for pengene i stedet for:mrgreen:?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg nåede vist ikke at prale i går. Så I får den i dag i stedet.

 

Yngstehunden tog CACIB blev BIM og dermed KBHV11. Og blev slået af sin far i BIR.

 

Og formåede at shoppe for kun 39 kr. på en ny vandskål.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde også BIM med cacib og KBH vinder med hjem i dag

 

Tillykke!

 

Der var desværre kun et reserve CACIB til os, men men heldigt at vinder hannen var INTCH, det bliver lige konverteret til et rent CACIB, så nu er hundebassen kun ét fra at blive INTCH.

Var til specialklub udstilling idag, der gik det bedre, Klubcert og BIM, så vi fik noget med hjem begge dage :)

 

Og da godt nok også liiige tillykke her! :klap:

 

Er også noget stolt af mig selv!

 

Glemte endda helt at tage forbi McD for at snuppe en feel good sundae...

 

Det kan jeg godt forstå, at du er! Men altså... Surt! Med den der sundae!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op et møgvejr i dag.. :evil: Men jeg tog alligevel med Nelsons "farmor" til Valby, og kom da også i ringen, da vi manglede en handler. Jeg rendte med Bianca, og hun gik hele vejen og blev BIR. Så det var da lidt sjovt. Biancas opdrætter gik med hende i store ring, da ingen af bønderne fra Næstved var fine nok i tøjet (syntes vi selv). Men der fik hun ingenting...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jessie fik Very Good :-D Og hun dystede endda mod ....sig selv :lol::lol:

 

Nå, men denne gang var jeg ikke ved at brække mig, da vi skulle i ringen, så det bliver da bedre og bedre ..... nu skal Jessie så lære ikke stadig at være hvalpet siger de, men hun har det godt derinde og det er det vigtigste for mig, så kommer det andet (perfekte måske :engel:) forhåbentlig med tiden :blink:

 

Men altså det med udstilling...........det allerbedste er jo hyggen, hvor er det dejligt at så mange kommer og er sammen med os og sikke vi bliver forkælet med alverdens lækre sager :banan::banan:

 

Tak for en dejlig dag og tillykke til jer allesammen :klap::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jessie fik Very Good :-D Og hun dystede endda mod ....sig selv :lol::lol:

 

Nå, men denne gang var jeg ikke ved at brække mig, da vi skulle i ringen, så det bliver da bedre og bedre ..... nu skal Jessie så lære ikke stadig at være hvalpet siger de, men hun har det godt derinde og det er det vigtigste for mig, så kommer det andet (perfekte måske :engel:) forhåbentlig med tiden :blink:

 

Men altså det med udstilling...........det allerbedste er jo hyggen, hvor er det dejligt at så mange kommer og er sammen med os og sikke vi bliver forkælet med alverdens lækre sager :banan::banan:

 

Tak for en dejlig dag og tillykke til jer allesammen :klap::klap:

 

Tillykke med Very Good'et! :klap:

 

 

 

Kom forresten lige i tanke om, at jeg har fået masser af prøveposer på Olivers med hjem - skal hilse fra Møffe og sige at Selected Fish er mums :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jessie fik Very Good :-D Og hun dystede endda mod ....sig selv :lol::lol:

 

Nå, men denne gang var jeg ikke ved at brække mig, da vi skulle i ringen, så det bliver da bedre og bedre ..... nu skal Jessie så lære ikke stadig at være hvalpet siger de, men hun har det godt derinde og det er det vigtigste for mig, så kommer det andet (perfekte måske :engel:) forhåbentlig med tiden :blink:

 

Men altså det med udstilling...........det allerbedste er jo hyggen, hvor er det dejligt at så mange kommer og er sammen med os og sikke vi bliver forkælet med alverdens lækre sager :banan::banan:

 

Tak for en dejlig dag og tillykke til jer allesammen :klap::klap:

 

 

hehe du virkede også meget mere afslappet denne gang:klap:

. . . og selv tak for en hyggelig dag.:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sveske mangler også kun et cacib men det regner jeg med at hun får når vi skal syd over..:slem:

 

:5up:

 

Her mangler dampbarnet i princippet kun en prøve... Men ellers satser jeg da benhårdt på, at vi kan trække os et par stykker... Syd(øst)på.....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Whippets
Man skulle tro du kendte tilmeldingstallene :slem::mrgreen:

 

 

hmmm... :slem: Vi napper jo et par udstillinger så det burde kunne lykkedes.. bortset fra jeg lige havde glemt at der jo lige skal gå et år fra første cacib..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Whippets
:5up:

 

Men ellers satser jeg da benhårdt på, at vi kan trække os et par stykker... Syd(øst)på.....

 

Bliver lige pludselig i tvivl.. Kan lillemand også få cacib'er i junior klassen ? Eller må han bare satse på at være heldig at hive et cert eller to med hjem ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...