Hop til indhold

2. gang er lykkens gang


Dorte
 Share

Recommended Posts

  • Svar 224
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Buddha
Den 22. er der hvalpetest og de ringer til mig om aftenen.

 

Der er f.... lang tid til ...

 

Der er 11 dage til :mrgreen:

 

De er ultimativt søde, de hvalpe :lun::lun::lun: Ser bare SÅ bløde ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er 11 dage til :mrgreen:

 

De er ultimativt søde, de hvalpe :lun::lun::lun: Ser bare SÅ bløde ud.

 

Ja det er ikke slemt, men tiden snegler sig afsted.

 

Om lørdagen holder de det årlige hvalpetræf, hvor vi selvfølgelig skal med. Det bliver vores første arrangement som hund og ejer

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Ja det er ikke slemt, men tiden snegler sig afsted.

 

Her er det en blanding af snegl og panik-det går hurtigt, Voodoo flytter ind den 21.

 

Om lørdagen holder de det årlige hvalpetræf, hvor vi selvfølgelig skal med. Det bliver vores første arrangement som hund og ejer

 

Årh det bliver hyggeligt, kommer kuldets andre ejere også? Ville da være hyggeligt hvis der var nogle man kunne mødes med fortsat.

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er det en blanding af snegl og panik-det går hurtigt, Voodoo flytter ind den 21.

 

 

 

Årh det bliver hyggeligt, kommer kuldets andre ejere også? Ville da være hyggeligt hvis der var nogle man kunne mødes med fortsat.

 

Den følelse kender jeg godt. Det ene øjeblik er man helt cool og det næste er man i panik over alle de ting, man pludselig synes at der mangles.

 

Alle er i hvert fald inviterede, men jeg ved ikke om alle kommer. I morgen bliver sidste besøg inden hvalpetesten og træffet

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har vi været på hvalpebesøg igen. Denne gang havde jeg taget Lisbeth med. Hun fik ansvaret for kameraet, så masser af billeder denne gang :lun:

 

Det bliver enten Lotus eller Liva. Luna er ikke helt så udstillings-egnet, som de to sorte. Opdrætter hælder mest til Liva.

 

Lotus og Liva

055.jpg

054.jpg

 

Lotus

044.jpg

043.jpg

 

Liva:

004.jpg

 

"Vi har hende"

001.jpg

 

Liva bliver "overfaldet"

033.jpg

032.jpg

 

Tjek bøllerne i baggrunden

072.jpg

 

Angreb fra alle fronter

082.jpg

068.jpg

 

Til sidst tiltede de alle omkuld

116.jpg

118.jpg

122.jpg

127.jpg

 

Flere billeder her

Hvalpe 12 juni 2011 pictures by Dorte-Storm - Photobucket

Link til indlæg
Del på andre sites

Liva ser da ud til at være rimelig cool med de små i dag:lun:

 

Hvor er de dejlige:lun: Må jeg få?:engel::lun:

 

Hun var lidt mere modig med dem i dag. Men hun leger ikke vildt med dem, det gjorde hun så med Kvaser (4 mdr) som hentede foder sammen med sit menneske.

 

Men hun syntes klart at de var sødest, da de var faldet i søvn

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, det er da super at du kan være med:klap:Og de er allesamme så dejlige... Det må da være meget svært at bestemme sig, i hvert fald når du kun går efter udseende.

 

Jeg glæder mig i hvert fald også.

 

Det er nu ikke "kun udseendet" jeg går efter. Træningsivrighed og kombatilitet med Liva er klart vigtigere.

 

Det er vigtigere for mig at hun kan blive DKRLCH end DKCH ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst aycasa
Jeg glæder mig i hvert fald også.

 

Det er nu ikke "kun udseendet" jeg går efter. Træningsivrighed og kombatilitet med Liva er klart vigtigere.

 

Det er vigtigere for mig at hun kan blive DKRLCH end DKCH ;-)

 

Nej, nej... Sådan var det heller ikke ment...;-) Det ville jeg da heller ikke. Men når man ser dem allesammen, bliver man jo helt forelsket. Og så skal man jo først bagefter til at finde ud af, hvad de måske kan og er egnet til.

Godt man også har opdrætteren til at hjælpe med det ;-)

Øv, lidt svært at forklare, hvad jeg mener :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, nej... Sådan var det heller ikke ment...;-) Det ville jeg da heller ikke. Men når man ser dem allesammen, bliver man jo helt forelsket. Og så skal man jo først bagefter til at finde ud af, hvad de måske kan og er egnet til.

Godt man også har opdrætteren til at hjælpe med det ;-)

Øv, lidt svært at forklare, hvad jeg mener :oops:

 

Jeg forstår :-D

 

Jeg har bevidst prøvet ikke at få favoritter, så jeg ikke bliver skuffet, hvis det bliver den "forkerte". Heldigvis lever begge de to sorte op til alle mine "krav", så jeg ved at der ikke er en "forkert".

 

Men efter besøg hos dem, har jeg da allermest lyst til at tage en 3-4 stykker med hjem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...