Hop til indhold

Opskrifter på Kong fyld..?


Tine1
 Share

Recommended Posts

  • Svar 94
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Findus
Var du interessetret i mine KONG'er? Ellers er Skipper nemlig interesseret i dem.

 

Haha overså du min sætning om at jeg gerne vil købe dem :blink: Jeps, det vil være super, hvad skal du have for dem?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Har ellers kigget tråden igennem, men det må jeg have gjort.:genert:

Lad os bare sige 50 kr for dem begge? Der er en 'kødbensformet' og en almindelig.

 

Det lyder som en god deal, det takker Duffy ja til :-D Lad os snart finde en dag, hvor vi kan gå en tur sammen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst P-K-J
Jeg har tit opblødt tørfoder i varmt vant, most det med lidt fiskeolie, hvidløg mm. og smurt i et marvben (el Kong), så det kan du sagtens.

 

Dejligt, så skal man ikke til at regne ud, hvor meget mindre mad de må få:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
Må jeg spørger om noget rigtigt dumt??

 

Jeg Har lige købt en kong i str L, fylder i den helt op eller hvordan?

 

Knus Eddys mor

 

Ja, og så sætter jeg en tørfoder-dims i den lille ende:-D

 

Fylder kong'en op med noget hjemmelavet af ymer, tun og æbletern f.eks.. Så står den i et tekrus indtil det er så fast at det ikke løber.. Jeg laver ikke fyldet flydende, men det vil altid kunne rende.. Og så serverer jeg den frossen.. Minimum 4 timer i fryseren:-D

 

Jeg plejer at fylde alle kong'er og smide dem i fryseren, så kan jeg bare hive en op..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Springeren
Ja, og så sætter jeg en tørfoder-dims i den lille ende:-D

 

Fylder kong'en op med noget hjemmelavet af ymer, tun og æbletern f.eks.. Så står den i et tekrus indtil det er så fast at det ikke løber.. Jeg laver ikke fyldet flydende, men det vil altid kunne rende.. Og så serverer jeg den frossen.. Minimum 4 timer i fryseren:-D

 

Jeg plejer at fylde alle kong'er og smide dem i fryseren, så kan jeg bare hive en op..

 

Tørfoder-dims? :???: overvejer seriøst om jeg allerede nu skal ud og anskaffe mig nogle flere kong, eller om jeg lige skal slå koldt vand i blodet og se om han overhovedet gider dem :slem:

 

Knus Eddys mor

Link til indlæg
Del på andre sites

Tørfoder-dims? :???: overvejer seriøst om jeg allerede nu skal ud og anskaffe mig nogle flere kong, eller om jeg lige skal slå koldt vand i blodet og se om han overhovedet gider dem :slem:

 

Knus Eddys mor

 

Ja et stykke tørfoder:-D Men vent med at købe flere og se, om det overhovedet interesserer ham:-D

 

det billigste er at købe fyldte marvben og genbruge dem...

 

Måske det billigste, men jeg synes det var dødbesværligt, fordi der var en bred åbning i begge ender:???:

 

OG så kan Luna ikke tåle marven i sådan et marvben, så skulle selv stå og skrabe det ud:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...