Gæst Krainer Skrevet Maj 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 19, 2011 Hej! Jeg kom bare til at tænke på, at der måske sad nogle i Kolding-området og gerne vil starte til træning med sin kamphund - Rie Ravn ved KHAC (khac.dk) starter hold fra på onsdag, hvor der er teori uden hund kl 16.30 og de efterfølgende onsdage er der træning selvfølgelig med hund kl 17:) Det foregår på privat træningsplads uden mundkurv:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 er det træning så hunden bliver en kamphund eller? er det træning for listehunde? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Krainer Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 Arh - den var måske ikke så godt formuleret - men ja, det er træning for listehundene, som kan have svært ved at finde hold andre steder;) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 Jeg har været til et foredrag med Rie Ravn, og hun virker meget kompetent. Jeg er ikke enig i alt hvad hun siger, men jeg ville godt gå til træning hos hende :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 Arh - den var måske ikke så godt formuleret - men ja, det er træning for listehundene, som kan have svært ved at finde hold andre steder;) Nej, jeg syntes heller ikke lige at overskriften var så velvalgt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 Arh - den var måske ikke så godt formuleret - men ja, det er træning for listehundene, som kan have svært ved at finde hold andre steder;) kunne ikke lade være. Men godt at se flere og flere begynder at tilbyde den form for træning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Krainer Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 Hehe, kan desværre ikke finde ud af at lave det om...:stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louise_J Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 Fantastisk, det vil jeg sige videre til min veninde. Hun træner i DcH, men mundkurven og den korte line, at de ikke kan træne mange af øvelserne. Hun har godt nok lidt langt, men det kan måske være værd at køre for. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Krainer Besvaret Maj 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2011 Så lige på hendes hjemmeside, at hun langt om længe har opdateret: http://khac.dk/default2.asp?active_page_id=140 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Maj 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2011 Hos Maiken her, er alle racer også velkomne : www.animal-farm.org Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Maj 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2011 I Støvring tilbyder alpha-hundeadfærdscenter også træning på "almindelige hold" for listehunde uden mundkurv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Krainer Besvaret Maj 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2011 Fantastisk, så er der alligevel nogle træningspladser rundt omkring der er begyndt at tilbyde det :=) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Maj 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2011 Jeg bor omkring Kolding, men vil ikke træne hos Rie Ravn... Kan tydeligt huske hendes optråden på tv...vil ikke træne hos en der mener min hund er som et ladt maskingevær... Edit: det lød lidt hårdt...jeg synes selvfølgelig det er godt med den slags initiativer...:thumbsup: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts