Hop til indhold

Hf træf odense 20 maj


skipper-odense
 Share

Recommended Posts

  • Svar 56
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Findus

Håber I har haft et hyggeligt træf, hvor er det nogle skønne billeder af Skipper og Martha :lun: Ih, jeg er møg misundelig over ikke at kunne være med idag, dejligt træningsvejr og så har I endda taget billeder og garanteret fået super god kage :fornaermet: Nå, i juni måned stemmer jeg for en weekend hvor jeg kan :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Håber I har haft et hyggeligt træf, hvor er det nogle skønne billeder af Skipper og Martha :lun: Ih, jeg er møg misundelig over ikke at kunne være med idag, dejligt træningsvejr og så har I endda taget billeder og garanteret fået super god kage :fornaermet: Nå, i juni måned stemmer jeg for en weekend hvor jeg kan :mrgreen:

 

kagen var rigtig god :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

og karina jeg tror du tog nogle meget lidt flatterende billeder af flodhesten her :oops: jeg har opgivet at se yndefuld ud :lol:

 

Synes altså at du ser godt ud med den flotte mave - af at har termin om 3 uger, så har du en super fin mave! Ingen flodhest over den:-D.

 

Super billeder:5up: - Martha elsker at få lov at være sammen med andre hunde! Hun skal bare lige varme lidt op til dem først. Vi siger mange tak for, at Skipper ville lege uden snor:klap:.

 

Martha er gået kold - har været en begivenhedsrig dag. Så tror ikke jeg ser hende de næste par timer:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes altså at du ser godt ud med den flotte mave - af at har termin om 3 uger, så har du en super fin mave! Ingen flodhest over den:-D.

 

Super billeder:5up: - Martha elsker at få lov at være sammen med andre hunde! Hun skal bare lige varme lidt op til dem først. Vi siger mange tak for, at Skipper ville lege uden snor:klap:.

 

Martha er gået kold - har været en begivenhedsrig dag. Så tror ikke jeg ser hende de næste par timer:lol:

 

Enig. Hvis noget bliver redigeret væk, bliver det en pølse, og det er altså ikke dig der er pølsen.:blink:

Du ser godt ud.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Enig. Hvis noget bliver redigeret væk, bliver det en pølse, og det er altså ikke dig der er pølsen.:blink:

Du ser godt ud.:-)

 

haha hvis det billede bliver som jeg forestiller mig så er det et meget yndigt billede af skipper der ser forelsket på sin kommende lillesøster. At der så oprindeligt var et pølsestykke involveret behøver vi jo ikke fortælle nogen :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes altså at du ser godt ud med den flotte mave - af at har termin om 3 uger, så har du en super fin mave! Ingen flodhest over den:-D.

 

Super billeder:5up: - Martha elsker at få lov at være sammen med andre hunde! Hun skal bare lige varme lidt op til dem først. Vi siger mange tak for, at Skipper ville lege uden snor:klap:.

 

Martha er gået kold - har været en begivenhedsrig dag. Så tror ikke jeg ser hende de næste par timer:lol:

 

Næste gang vil Ronja også gerne lege uden snor :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ret sikker på at Karina har taget nogle meget bedre billeder og af alle hundene, men jeg lægger lige ud med lidt af Skipper og Martha :hjerte:

 

Det er ikke tit at skipper oplever at være den lille :mrgreen:

 

 

Ser ud til at de to skulle have haft en have :mrgreen::mrgreen:

 

 

Men dejlige billeder :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Karina - hvor bliver billederne af:slem:???:-D

 

De kommer her.:-)

Der var altså virkelig mange. Nogle af dem har jeg pillet lidt ved, men de fleste har fået lov at være som de nu er taget, for redigeringen tager også tid.

Har oploadet dem alle, og det tog også en halv krig.:mrgreen:

 

Her er et uddrag.

IMG_4776.jpg

 

IMG_4777.jpg

 

IMG_4787.jpg

 

IMG_4792.jpg

 

IMG_4807.jpg

 

IMG_4820.jpg

 

Hvad sker der her?:mrgreen:

IMG_4850.jpg

 

IMG_4913.jpg

 

IMG_4932.jpg

 

IMG_4943.jpg

 

IMG_4946.jpg

 

IMG_4948.jpg

 

IMG_4971.jpg

 

IMG_4976.jpg

 

Resten kan ses her https://picasaweb.google.com/114487564461699167280/FynskTrNingstrF20Maj2011?authkey=Gv1sRgCNSWjOHOoJe0hAE#

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da fast en masse billeder:klap: Og nøj hvor er de gode:5up: Man kan sørme godt se forskel på kvaliteten af dit kamera og mit eget:oops:. Men ok dit er jo også top professionelt:-D.

 

Super billede af dig og Gracie - hvor det ser ud til at du er ved at vælte:-D

 

Tusind tak.:genert:

Professionelt og professionelt - det kamera driller mig faktisk rigtig meget, så jeg bruger det ikke så tit. Det fungerer bedst med det objektiv jeg havde med i dag. Det er bare så tungt og klodset at slæbe rundt på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...