Hop til indhold

Hvorfor er forbudt altid sjovere?


Shii
 Share

Recommended Posts

:lol:Dexter stjæler... Lige nu fandt han en vinflaske i køkkenet, og den var bare SÅ sjovt at sparke rundt med; Hans egen bold er jo kedelig!

 

Derefter stjal han et viskestykke; Hans eget tæppe er jo kedeligt!

 

Så stjæl han en vaskeklud; Hans egen bide legetøj er jo ikke sjovt at guffe i men en sur vaskeklud MUMS!

 

Hvad er det som gør at det bare er meget sjovere at lege med det man ikke må :lol:

 

Jeg forsøger at gøre hans egne ting mere interessante ved at "fjerne dem" så de ikke ligger hele tiden frit tilgængelig for ham, så de kan være nye og spændende i længere tid... Men alligevel er en vinflaske bare SÅÅÅÅRH sjov!:stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan tror jeg bare hunde er :lol:

 

Jeg har købt mig fattig i legetøj til Luna, og alligevel finder hun ofte en spand, gren, sten eller noget andet der er meget sjovere :blink:

 

:lol:Det er bare tåbeligt, os mennesker er så fjollet at bruge så mange penge på legetøj, når alt det "billige affald" ofte er sååårh meget sjovere!

Link til indlæg
Del på andre sites

Når man stjæler kommer der en bonus i form af morsom reaktion fra mennesker - lyder nok lidt helligt og blæret, men er aldrig blevet sur over stjålne ting / ødelagte sko etc, har aldrig haft problemer med stjålne ting, ødelagte sko (men har stadig med stjålen mad, for DER reagerer jeg stadig sjovt)

Link til indlæg
Del på andre sites

Men det sjove er jo at vi ikke reagere :vedikke:

 

Jeg har bevidst ikke "jagtet ham", eller grint af ham osv... (Til gengæld kan vi ikke lade være at grine når han "hyler" fordi han ikke får sin vilje, fordi det lyder bare såååårh kært, så det lære han nok aldrig at stoppe med :lol: )

 

Jeg tager kun ting fra ham, hvis det er noget der virkelig ikke må gå i stykker, men det kan bare ikke få mig til at sætte en jagt igang at han stjæler en sur vaskeklud :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når man stjæler kommer der en bonus i form af morsom reaktion fra mennesker - lyder nok lidt helligt og blæret, men er aldrig blevet sur over stjålne ting / ødelagte sko etc, har aldrig haft problemer med stjålne ting, ødelagte sko (men har stadig med stjålen mad, for DER reagerer jeg stadig sjovt)

 

Det er nemlig rigtig. Dumle syntes tydeligvis det er ovenud sjovt at hugge sokker, for så kan han altid få mor til at rende efter sig... og stopper hun så hiver man bare lidt i sokken ala "se mor! Nu ødelægger jeg den!" :drille:

 

Igår huggede han et pivdyr der faldt på gulvet og som egentlig kun bliver brugt til træning. Det gad jeg ikke tage mig af. Lod ham bare have den, så den røg ud i løbet af to min. total uinteressant når den ikke rigtig var forbudt :fornaermet::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...