Hop til indhold

Designerhund - Frengle


Gæst spitZ
 Share

Recommended Posts

Gæst spitZ

http://www.dba.dk/frengle-11-uger-designer/id-73387485/

 

En frengle! :roll:

 

8000 KRONER

 

Labradoodles er der da en idé med, gad godt høre hvad tankerne bag sådan en blanding er :hmm:

-Eller nej, kan vist godt gætte det...

 

Kig lige brugerens andre annoncer!

 

Mops/Frengle 8000,-

Puggle (mops/beagel) 8000,-

Fransk bulldog/West highland terrie/DSG 5000,-

Beagel/DSG 3000,-

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat

Vil folk seriøst give det for en blanding bare fordi man kalder det en designer hund?

DInah- SKal jeg ikke parre Cleo med en løve..En bomuldsløve? En såkaldt vatpind??:engel:

 

 

 

 

 

Bare rolig Cleo ER steriliseret :mrgreen::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
:shock: Godkendt og moms reg. kennel :confused::confused::confused:
JA hvorfor ikke? man behøver ikke lave stambogsførte hvalpe for at være en kennel..EN hundehandler er også en kennel og bliver registreret som sådan (hvis han lader sig registrere)
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Lusen
JA hvorfor ikke? man behøver ikke lave stambogsførte hvalpe for at være en kennel..EN hundehandler er også en kennel og bliver registreret som sådan (hvis han lader sig registrere)

 

ÆRLIGT... jeg anede det ik... :vedikke: troede kun en kennel var med race rene hunde... :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

lige præcis den kennel har bare SÅ mange hvalpe altid - og den der udspecificering af "godkendt og momsregistreret" får bare alle alarmklokker til at ringe hos mig, det står altid hos de værste megaopdrættere og hvalpefabrikker, synes jeg.

 

der en "frengle" på mit lydighedshold (ejer nøjes nu med at omtale hunden som fr.bulldog/beagle-mix), og hun er en fantastisk skøn, kvik og dygtig hund. hun ligner forøvrigt virkelig udpræget et staffie-mix - men lyder præcis som en beagle :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
ÆRLIGT... jeg anede det ik... :vedikke: troede kun en kennel var med race rene hunde... :stupid:
Næ det er alle slags hunde... Hvis Skat tror man tjener på salget så kommer de farende med et momsnummer..

 

Men de er også godkendt? af politiet, kommunen og fødevarestyrelsen? Det bor de sq da for tæt på naboer til.. :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, det var beagler, ikke DSG. Kan sgu ikke holde styr på alle de racer :oops:

Utroligt at de kan.

 

Hvalpe til salg

 

MÅSKE er forklaringen at de netop IKKE kan holde styr på hundene, så de parrer sig på kryds og tværs, og så kalder man resultatet for design...! DET ER JO GENIALT!

Så behøver de ikke engang gøre en indsats for at holde øje med løbetider....:nar:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Ja, jeg var også inde og lure på hjemmesiden, håber godt nok hun mangler at ligge nogen flere avlshunde på!
Mjaaa.. måske..Eller også er det helt med vilje.. Lovn siger jo at hvis man har mere end 4 hunde så er man erhversmæssigt hundehold 8Uanset køn og alder på hundenee, dog over 13 uger)..de første par hunde udover 4 ser de gennem fingre med..Men drefter hedder det 100 m til nærmeste nabo..Og det har de ikke! Jeg trro sq ikke de er godkendt af politiet osv.
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Ja, jeg var også inde og lure på hjemmesiden, håber godt nok hun mangler at ligge nogen flere avlshunde på!
Kan du se nogen steder at de har hundeholderuddannelsen (opdrætteruddannelsen fra DKK??)..Det er også et lovkrav! SÅfremt man laver mere end 2 kuld om året
Link til indlæg
Del på andre sites

Vil folk seriøst give det for en blanding bare fordi man kalder det en designer hund?

DInah- SKal jeg ikke parre Cleo med en løve..En bomuldsløve? En såkaldt vatpind??:engel:

 

 

 

 

 

Bare rolig Cleo ER steriliseret :mrgreen::klap:

 

jeg vil da ha' en vatpind:5up::5up::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt :mrgreen: Så har vi allerede solgt 2 :engel::klap:

Se det er sådan man skaber et behov :klap:

Jeg viste jo slet ikke at jeg havde et stort behov for en af de nye trends *************n "Vatpind"

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
ej ..... :shock:

 

Er jeg den eneste der synes det er synd at avle korte snuder m. vejrtrækningsproblemer ind over en race der lever for at bruge sin næse ????

Er kort snude-genet dominant? det troede jeg, men på billederne ser de da ikke så kortsnudede ud? Jeg så et kuld shih tzu/löwchen hvalpe på youtube..De lignede shih tzuer allesammen. Altså lavbenede og kortsnudede
Link til indlæg
Del på andre sites

den frengle jeg kender er ikke kortsnudet. hun ligner en staffie i hovedet - og i kroppen også. kan dog stadig ikke forstå kombinationen overhovedet, du får en ret stor/tung hund, super stærk og med fuld fart (hun kan f.eks. ikke lege med halfdan, og han er ellers ikke sart) og måske en hund, der ikke kan gå løs overhovedet - samtidig med at du kan være heldig at få bulldoggens helbredsproblemer med i købet. kan helt ærligt ikke se, hvordan de to racer komplimenterer hinanden overhovedet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...