Hop til indhold

Går I til noget med jeres Bulldog?


Lisbeth Storm
 Share

Recommended Posts

Neeeeej hvor er I gode, Lisbeth! Tillykke!

 

Hvor er det bare sødt (og typisk bulldog) der ca. midt i videoen hvor han pludselig opdager kusinen og glemmer alt andet. Men han ser bare så sød og opmærksom ud :lun:

 

Taaak...:-D Ja det var faktisk sødt med ham.. selvom det jo trak lidt ned.:oops: men det er jo som du skriver så typisk bulldog... og det er jo det vi elsker ved dem, deres personlighed og selvstændighed.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er I gode! :banan: Eddie er bare super sød og sjov at se på :lun: Jeg er lidt misundelig :oops:, så måske jeg skulle finde et rally hold i nærheden af os. Måke kan Nelson (og mest mig) også lære rally...

 

Tak Mette..:-D Ja hvis der er et hold i nærheden af jer, synes jeg at du skal give det en chance. Er sikker på at Nelson ville synes at det er sjovt.

 

Jeg synes rally er så fedt, for der er plads til alle hunderacer. Også bulldogs. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Eddie og jeg har været til afsluttende prøver i Rally i vores lokale DKK klub her i dag.

 

Det var ganske uofficielle prøver og bare ment som god træning.

 

Eddie og jeg stillede i Begynder klasse og vandt denne med 96 point :banan:

og det sjove af det hele var at nr. 2 og Eddie havde pointlighed og derfor tæller tiden.

 

Så min lille runde bulldog vandt på tiden over en schnauzer.. Det havde jeg ikke troet..:lol::lol::lol:

 

lisbeth-storm-albums-eddie-ii-picture22202-rally-esbjerg-dkk.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Gæst BodilKær

Hej Alle i forummet.

 

Vi er helt nye herinde, så ville kort lige præsentere og svare selvfølgelig.

Vi har en lille fransk bulldog på 5 mnd. (billeder kommer, så snart jeg har fundet ud af hvordan) som hedder Bodil. Bodil startede sit liv med at være hos to familier, som ikke ville have hende da hun havde Cherry Eye. Vi mødte Bodil allerede som helt ny hvalp og var allerede dengang blevet helt forelskede i hende, så vi besluttede at vi gerne ville have hende, så hun ikke skulle mere rundt hos forskellige familier.

Så der er vi. Vi har nu haft Bodil i en måned, og hendes Cherry Eye kom igen i sidste uge hvor efter vi gik til dyrelægen, som beroligede os en del.

Angående at gå til ting, var vi til hvalpe træning for første gang igår. (selv om hun er 5 mnd, har hun fået lov at starte på hvalpetræning fordi hun er så lille, hvilket er helt fint da vi er nybegyndere til det med hunde og derfor har brug for alle de råd vi kan få)

Førstegangs indtrykket var er det var rigtig godt, og man tænker over de ting man gør på en anden måde. Håbet er at vi fortsætter efter hvalpetræning, og så må vi se hvad det ender med.

God søndag aften til jer alle.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...