Hop til indhold

Træning to gange på én dag, er det dumt? (agility)


Lille Louie
 Share

Recommended Posts

Jeg er lidt i et dilemma, og hvad gør man så? Man spørger da HF til råds.

 

Her i foråret har vi trænet agility to dage om ugen - onsdag formiddag og torsdag aften - og det har været virkelig godt.

 

Men til efteråret er det så uheldigt, at de begge kommer til at ligge om onsdagen - henholdsvis om formiddagen og om aftenen. Rigtig ærgerligt.

 

Men man kunne selvfølgelig bare gå to gange på én dag, eller er det lige at presse citronen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er lidt i et dilemma, og hvad gør man så? Man spørger da HF til råds.

 

Her i foråret har vi trænet agility to dage om ugen - onsdag formiddag og torsdag aften - og det har været virkelig godt.

 

Men til efteråret er det så uheldigt, at de begge kommer til at ligge om onsdagen - henholdsvis om formiddagen og om aftenen. Rigtig ærgerligt.

 

Men man kunne selvfølgelig bare gå to gange på én dag, eller er det lige at presse citronen?

 

Vil lade andre om at give råd om to gange på en dag - MEN jeg kan da foreslå et alternativ :slem:

 

Nu har Petrinemor og jeg fået nøgler til klubben, såååå....

 

vi kunne jo lave en formiddagstræning sammen en dag om ugen? :mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er i et vildt dilemma, men tror jeg vil prøve et par gange med Petrine både formiddag og aften, går det ikke, så låner jeg Bastarden (Zamzam er slet ikke klar til baner), vil IKKE gå glip af Sonjas lovede nazi-regime, men heller ikke Lones kritiske kommentarer!

 

Jeg er ret sikker på Louie kan overskue det, han er jo sprængfyldt af energi!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Tja jeg ville også afprøve det.

 

Selvtræning bliver aldrig det samme som at komme til holdtræning..

Selvom man nu sagtens kan få en masse ud af at selvtræne..

Link til indlæg
Del på andre sites

Tja jeg ville også afprøve det.

 

Selvtræning bliver aldrig det samme som at komme til holdtræning..

Selvom man nu sagtens kan få en masse ud af at selvtræne..

 

Jeg får i hvertfald vildt meget ud af formiddags trænerens kommentarer til MIG - nu jeg tænker over det, har hun aldrig nogensinde kommenteret noget med Petrine overhovedet :oops:

 

LilleLouie - vi GØR det, prøver to gange om dagen og ser hvordan det går, de er jo ikke grådige med betalingen i Lyngby, så du kan vel prøve 2-3 gange før du betaler.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville også prøve at se, om det ikke går. Louie har jo masser af energi, så hvis du bare lader ham slappe af hele dagen indtil træning om aftenen (I har godt nok den tidligere træning, kl. 17.45), så vil jeg næsten tro, at han kan klare det. Men det kan jo komme an på en prøve. :-)

 

Ellers fortsætter vi jo også med selvtræningen for konkurrencegruppen i den nye sæson. Og fra uge 41 går vi over til weekendtræning - men der lyder det til, at træningen i Lyngby også er slut?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved faktisk ikke hvornår de slutter? Kan du huske, om hun sagde noget om det, Petrine? Hun sagde bare, at det startede d. 10/8 (så der er én gang der, hvor det ikke er noget problem).

 

Men f.eks. slutter vores forårstræning først den 29/6, så måske de også kører lidt længere tid om efteråret.

 

Gider bare ikke hvis han skal være helt smadret, når vi så skal hen til den gode træner (fedte, fedte, fedte)..

Link til indlæg
Del på andre sites

weekendtræning :cry: det var godt nok tidligt

 

Det er en uge tidligere end sidste år. Men sidste år nåede det at blive helt mørkt i slutningen af aftentræningen, så det er for at undgå det. I mærkede det nok ikke, fordi I var på det tidlige hold, men os der havde træning til kl. 20 eller 20.15 trænede i mørke til sidst, og flere af hundene brød sig ikke om det. :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...