Gæst Maka Skrevet Juni 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2011 Vi har en hvalp der nu er 10 uger, i dag da hun var ude og tisse var der en lang slimstreng der hang ud fra hendes urinrør, det er første gang jeg oplever dette og det virkede på ingen måde som om at det generede hende og hun har efterfølgende tisset en helt "normal" tår. Hun har ikke på noget tidspunkt virket dvask eller utilpas, vil gerne lege, mosle og gå tur. Mit spørgsmål er hvad det kan være og er det noget kritisk? vi skal til dyrelæge fredag af en anden grund, kan det vente til der eller skal jeg kontakte dyrelægen med det samme? Håber der er nogen der kan give mig et råd. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Juni 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2011 Det ved jeg sørme ikke, er der ikke en vagt dyrlæge hvor du bor, som du kan ringe til? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Juni 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2011 Det havde Hayly også meget af, da hun var hvalp. Og vi fik at vide af dyrlægen, at det skyldes at hendes pH-værdi i skeden/livmoderen er ude af balance. Det gik over af sig selv, da vi havde haft hende et par måneder. Men ellers så snakkede dyrlægen om, at man kunne give dem nogle mælkesyrebakterier - lidt ligesom når vi kvinder har lidt problemer med pH-balancen i understellet:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maka Besvaret Juni 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2011 Det havde Hayly også meget af, da hun var hvalp. Og vi fik at vide af dyrlægen, at det skyldes at hendes pH-værdi i skeden/livmoderen er ude af balance. Det gik over af sig selv, da vi havde haft hende et par måneder. Men ellers så snakkede dyrlægen om, at man kunne give dem nogle mælkesyrebakterier - lidt ligesom når vi kvinder har lidt problemer med pH-balancen i understellet:-D Tak for svaret, det er første gang jeg har set hende gøre det, så blev lidt overasket. men så venter jeg bare til i morgen og spørg dyrerlægen der om vi skal gøre noget ved det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juni 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2011 Ingen panik her. Det er ikke unormalt at småhvalpe tæver har lidt flod.Tror også det allerede er hormonbestemt .Men hvis hun virker irreteret over det ,så må Dr dyr se på det, også hvis det ændrer farve osv. Jeg har set det flere gange på små tævehvalpe og også før talt med dr dyr vedr det, ved næste vaccination. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts