Hop til indhold

træf ved Ishøj første søndag i måneden.


Gæst Klüssendorf
 Share

Recommended Posts

Gæst Klüssendorf

Et hurtigt spørgsmål. Er der træf den første søndag ( på søndag ) i måneden ved Ishøj strandpark ?

 

Nu har jeg endelig fri fra arbejde og vil så gerne med :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst May Kønig

Vi vil evt. gerne komme, for vores ældste datter Lea er hjemme fra Berlin. Hun vil elske at se den smukke! Men - vi er jo nok lidt "kedelige" at lege med - sådan i hundeforstand. Vi løber gerne lidt rundt på alle 4 og snuser hvis det er :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Vi vil evt. gerne komme, for vores ældste datter Lea er hjemme fra Berlin. Hun vil elske at se den smukke! Men - vi er jo nok lidt "kedelige" at lege med - sådan i hundeforstand. Vi løber gerne lidt rundt på alle 4 og snuser hvis det er :D

 

Ellers må vi jo bare mødes og så håbe på, at der også kommer andre hunde, da I næppe kan løbe Andersand op, hverken på to eller fire ben :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Louie og jeg kommer også :banan:

Halfdan + mor - skal vi følges?

 

Og mon der kommer kagerester fra de riges bord i Odense? :mrgreen:

 

ja, lad os det, men jeg går ned til fox og kører med hende, for jeg ved ikke hvor det er. men mon ikke i kan klemme jer med i bilen? vi skal bare finde et s-tog der er i ishøj sådan 10.20-30ish.

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, lad os det, men jeg går ned til fox og kører med hende, for jeg ved ikke hvor det er. men mon ikke i kan klemme jer med i bilen? vi skal bare finde et s-tog der er i ishøj sådan 10.20-30ish.

 

Det lyder som en god plan :-D

 

Når Fox kommer hjem fra Odense giver hun nok besked om, om der er klemme-med-i-bilen-potentiale.

 

Det lader ellers ikke til at der kommer så mange denne gang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...