Hop til indhold

Hejsa :)


Gæst LauraS
 Share

Recommended Posts

Gæst LauraS

Jeg hedder Laura og kommer fra Næstved:vinken:. Sammen med min kæreste har jeg en japansk spids, Louis, på 11 uger (idag faktisk).

 

Vi går til hvalpemotivation, og det er bare rigtig skønt -både for ham og os! Han får meget ros og min træner vil meget gerne have os over på et hvalpeagility-hold:banan:(Hun er selv meget til agility, og hendes hunde er rigtig dygtige).

 

Det er min første hund, så vi tager det helt roligt... Men når jeg har fået bedre styr på det hele, tror jeg gerne jeg vil prøve agilityen lidt af :mrgreen:

 

Ud over Louis, bor her 23 marsvin. Jeg har et lille opdræt med primært Schweizer Teddyer (ch-teddy). Jeg tager på udstilling så tit jeg har mulighed for det, og næste udstilling bliver Nordisk Mesterskab i Slangerup i september. Det glæder jeg mig rigtig meget til:banan:

 

Jeg fik HF anbefalet, og synes det virker som om det er et hyggeligt sted, med masser af gode råd og god stemning :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Billeder, vi vil se billeder :-) Både af vuf + de kære svin:lun:

 

Sejt at du er opdrætter og sådan går på udstillinger:klap:

Har selv haft 3 marsvin da jeg var lidt yngre. De er så bedårende, og meget sjovere end kaniner... Hvis man spørger mig...

 

Og velkommen selvf.

 

HF er et skønt sted at være :-)

Redigeret af Chili Con Caia
Glemte at byde velkommen...
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst LauraS

Tusind tak for velkomsten:vinken:

 

Jeg har prøvet at sætte billeder ind, men det kan jeg ikke (får et svar fra spamfilter om at jeg ikke kan linke, da jeg ikke har skrevet 50 indlæg...).

 

Jeg har prøvet at uploade fra photobucket. Er der nogen andre måder?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak for velkomsten:vinken:

 

Jeg har prøvet at sætte billeder ind, men det kan jeg ikke (får et svar fra spamfilter om at jeg ikke kan linke, da jeg ikke har skrevet 50 indlæg...).

 

Jeg har prøvet at uploade fra photobucket. Er der nogen andre måder?

 

Hejsa, og velkommen til! :genert: Jeg er selv meget ny herind så læser lige med omkring billeder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak for velkomsten:vinken:

 

Jeg har prøvet at sætte billeder ind, men det kan jeg ikke (får et svar fra spamfilter om at jeg ikke kan linke, da jeg ikke har skrevet 50 indlæg...).

 

Jeg har prøvet at uploade fra photobucket. Er der nogen andre måder?

 

Jeg tror, du er nødt til at få skrevet de 50 indlæg. Det går skam også hurtigt herinde :slem:

 

Hvis du har Picasa, så kan du bare uploade billederne til et webalbum i stedet for photobucket. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tesito

Hejsa,

 

Jeg er selv ny på dette forum, oprettede min profil for "længe" siden men har ikke været så aktiv. Har primært svaret på andres indlæg, synes nemlig det er svært at finde rundt. Måske der er nogen som kan give en quick guide? :hmm:

 

Håber at det er ok at jeg lige låner dit indlæg til at spørge om hjælp, har ikke lige dannet mig et overblik over hvor jeg selv oprettet et indlæg. Har haft tralvt med at læse alle andres... Der er godt nok meget man kan følge med her, hvis man altså kan nå det. Hvordan mon jeg får mest glæde af hunde forum?

 

Go aften til jer alle! :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst LauraS
Hejsa,

 

Jeg er selv ny på dette forum, oprettede min profil for "længe" siden men har ikke været så aktiv. Har primært svaret på andres indlæg, synes nemlig det er svært at finde rundt. Måske der er nogen som kan give en quick guide? :hmm:

 

Håber at det er ok at jeg lige låner dit indlæg til at spørge om hjælp, har ikke lige dannet mig et overblik over hvor jeg selv oprettet et indlæg. Har haft tralvt med at læse alle andres... Der er godt nok meget man kan følge med her, hvis man altså kan nå det. Hvordan mon jeg får mest glæde af hunde forum?

 

Go aften til jer alle! :vinken:

 

Velkommen til!!

Jeg er også ret ny herinde, men aktiv på den del andre fora. Derfor har det været forholdsvist nemt at komme igang.

Den bedste måde at "lære det" er ved at blive ved og ved. Og hvis der så er "underlige" ting, kan du jo altid spørge :mrgreen:

 

Det er god skik lige at læse om forummet og dets regler.

 

 

Håber det kunne hjælpe en lille smule :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa Laura.

Velkommen herinde på hunde-forum ;)

 

Jeg, vil da gerne fortælle en smule om mig selv, jeg hedder Tanja, er 29 år, bor i nordvestsjælland, sammen med min hund ( Ricko, sort Labrador på snart 6 år ) og min lille sort/hvide kat ( Gizmo. )

 

Jeg, elsker simpelthen bare dyr af hele mit hjerte, de er efter min mening, det bedste på jorden;)

 

Jeg, har førhen også haft kaniner, som nu ikke er blandt os mere ( desværre ), og de er også nogen ret sjove dyr.

 

Endnu en gang, hjertelig velkommen til;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...