Hop til indhold

Er vi alle sarte.....?


Dina
 Share

Recommended Posts

Hvis jeg starter en tråd så forventer jeg ikke at man skal have en masse baggrunds viden med fra en anden tråd.

En tråd bør kunne stå alene, med et emne der kan debateres uden at TS forventer at man har læst en anden tråd.

Men sådan er jeg bare.

Mange mente at diskussionen ikke skulle foregå i den oprindelige tråd og du vil vel ikke have at TS skal sidde og skrive et helt referat, bare fordi folk ikke gider klikke ind i en anden tråd for at se hvor det udspringer?. Hvis man ikke havde læst i tråden om omplacering, skulle man jo have læst tilbage alligevel for at fatte hvad der foregik, hvis Dina bare havde skrevet videre i den gamle tråd. Synes man det er for besværligt at læse op på en anden tråd først, kan man jo bare lade være med at forholde sig til en evt. fortsættelse. Det er sgu svært at gøre alle mennesker tilfredse. :roll:

 

Det kan man da også godt hvis man indkluderer evt spørgsmål, holdninger eller lign. i sit indlæg

Var der ikke holdninger i startindlægget da?. Hvad gør det så anderledes end hvis startindlægget havde været et svar på et indlæg i den gamle tråd?. Folk fik jo at vide hvorfor tråden var blevet startet.

 

 

 

Bliws sgu oss nogen gange i tvivl om hvem af jer to der skriver. :drille:
Den kanin kan du godt lade blive nede i hatten, men du er da velkommen til at spørge Admin.

 

 

 

Og med det mener du nok noget.

:vinken:

Ja, men jeg havde egentlig ikke forventet at du ville kunne forstå det.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 226
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...