Hop til indhold

Prøve til h/l orm


cs-dumle
 Share

Recommended Posts

Dumle fik næseblod igår :???: Kun ganske kort og det var hurtigt ovre igen, men blev noget nervøs.

Vil så gerne ind og have ham testet for h/l orm, bare for en sikkerheds skyld... men hvordan er det nu med de der 3 lorte der skal samles?

For hvis jeg skal have samlet 3 kan jeg lige så godt gå igang i dag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Min dyrlæge vil have 4 og det skal være forskellige dage.. så en hver dag i 3-4 dage

 

Jamen han skider som regel også kun en gang om dagen, så det er så nemt.

 

men så er det et eller andet med at de skal køles ned eller hvordan? Nogle steder står der også noget med at de ikke må have rørt jorden... men det bliver da ret svært :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen han skider som regel også kun en gang om dagen, så det er så nemt.

 

men så er det et eller andet med at de skal køles ned eller hvordan? Nogle steder står der også noget med at de ikke må have rørt jorden... men det bliver da ret svært :vedikke:

 

Jeg har bare taget dem, for det er umuligt at undgå at de rammer jorden.

 

Og jeg har haft sat poserne nede i min kælder der er kølig..

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er lidt forskelligt hvordan de forskellige dyrlæger vil have prøverne, så jeg ville ringe og snakke med dem, så du er sikker på at det bliver gjort rigtigt. Min vil f.eks. have indsamlet fra tre dage i træk uanset hvor mange der er.

Stakkels Dumle, synes han er lidt hårdt ramt :ae:

 

Tak det syntes jeg også, men han virker frisk og rask.

Jamen jeg ved at de vil have 3 stk. Jeg ved bare ikke lige hvordan med det der kølen ned... har ikke helt lyst til at have hundelort i mit køleskab de næste 3 dage :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har været inde og tjekke på hjemmesiden og kan se at de mener man skal tage det "øverste" af lorten til prøven, så det ikke har rørt jorden, men der står ikke noget om nedkøling. Tror jeg gør det alligevel bare for en sikkerheds skyld. Så kan jeg ringe og høre ad på mandag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Min dyrlæge siger det er fint nok at putte det i køleskabet, bare det ikke når frysepunktet. Jeg ville bestemt heller ikke have prutterne i køleskabet, meeen det lugter ikke så fælt når det kommer derind og med en tupperware bøtte, så kan det overhovedet IKKE lugtes.

Vores dyrlæge er også ligeglade med om det har rørt jorden...

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der kommet svar... ingen h/l orm her :klap:

 

Dr. dyr sagde at det vi skulle gøre når han fik næseblod var at tjekke for h/l orm. Det er han blevet nu. hun sagde at han jo kunne have fået noget i næsen og at hunde også ligesom os kunne sprænge et blodkar i næsen, men blev det ved skulle han selvfølgelig undersøges nærmere :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...