Hop til indhold

Den RIGTIGE hundeseng


 Share

Recommended Posts

Dumles kurv er efterhånden så gammel og slidt at vi gerne vil have en ny til ham.

Problemet er så at der er altså bare kun den kurv der dur! Det skal være stof og det skal være en rund seng i Dumle størrelse, hvor han kan rulle sig sammen op ad kanterne. Puder duer ikke, hårde kanter duer ikke, plast med tæppe i duer ikke.. han er en kræsen hund hvad seng angår :roll:

 

og så vil vi også gerne have det så betrækket kan tages af og vaskes... Ja faktisk søger vi vel egentlig en kopi af den han har nu... nogle der ved hvor vi finder sådan en?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad med sådan en her

DOG GONE SMART donut, blå

 

Hvis betrækket kan tages af og vaskes vil den være helt perfekt! men jeg syntes ikke rigtig at kunne læse at det kan det?

 

Jom der er jeg bare ikke sådan hel tryg ved at handle... jeg forstår mig ikke rigtig på hvordan det er det funger :genert:

De fleste af kurvene er så også for små, har for lav kant eller også kan betrækket ikke tages af og vaskes...

Udover den her der er en tro kopi af den han har :lol:

Great deals on pet beds at zooplus: Trixie Hunting Pet Bed

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis betrækket kan tages af og vaskes vil den være helt perfekt! men jeg syntes ikke rigtig at kunne læse at det kan det?

 

 

Jom der er jeg bare ikke sådan hel tryg ved at handle... jeg forstår mig ikke rigtig på hvordan det er det funger :genert:

De fleste af kurvene er så også for små, har for lav kant eller også kan betrækket ikke tages af og vaskes...

Udover den her der er en tro kopi af den han har :lol:

Great deals on pet beds at zooplus: Trixie Hunting Pet Bed

 

Der står noget om den første, at nano-behandlingen kan holde til x antal vaske, men jeg aner ikke om det er hele sengen, der skal vaskes.

 

Jeg har handlet en del på Zooplus uden nogen som helst problemer

Link til indlæg
Del på andre sites

Der står noget om den første, at nano-behandlingen kan holde til x antal vaske, men jeg aner ikke om det er hele sengen, der skal vaskes.

 

Jeg har handlet en del på Zooplus uden nogen som helst problemer

 

Nej det er lige det jeg tænker... at det er ikke sådan lige til hvis jeg skal vaske hele sengen hver gang.

 

Okay... der er ikke sådan noget med told og sådan?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det er lige det jeg tænker... at det er ikke sådan lige til hvis jeg skal vaske hele sengen hver gang.

 

Okay... der er ikke sådan noget med told og sådan?

 

Nej - ikke hvis du bestiller fra zooplus.de eller zooplus.co.uk, så bliver det sendt fra et lager i Tyskland

Link til indlæg
Del på andre sites

ellers har zooplus også en .dk afdeling nu :blink: men det er nok billigere at handle fra de andre

 

Okay. Den tjekker jeg lige også så :lol: Indtil videre er det den tyske der er billigst.

 

Hvor er Dumle altså bare kær i den kurv.:lun:

Ingen tvivl om at den er svær at erstatte.:blink:

 

Og derudover hr jeg også kun gode erfaringer med Zooplus. Der er faktisk rigtig mange herinde der køber foder derfra, da der er gode penge at spare.:5up:

 

Den er nemlig næsten umulig at erstatte :lol:

Okay. Dejligt at høre :-D

 

Hvorfor dog ikke bare lade hunden nyde sin seng- altså til den VIRKELIG ikke kan mere :lol::D ?

 

Den kan virkelig snart ikke mere. Betrækket er helt tyndslidt. Et sted er der gået hul, kun et lille et, men han kradser det større og større og der er gået et stykke af betrækket af på indersiden og så er det altså bare ikke den hyggeligste kurv længere... det er lidt som at tage en gammel klam sutteklud fra et barn dog :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan godt forstå at du vægter aftageligt betræk højt - for sevan hvor bliver de ulækre efter kort tid :eek::mrgreen:

 

Hva' med denne her:

 

Hundeseng "Hunting", 70 cm brun/beige Avifauna - Alt til dyrene

 

Jamen det er jo lige den jeg har kig på :lol:

 

Den er bare billigere fra den tyske zooplus.

 

Ja de bliver nemlig hurtigt klamme og trænger til at blive vasket :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...