Hop til indhold

Hugo mangler en passer ind imellem


Lenschow
 Share

Recommended Posts

fx når hans mor Helle skal til Coppinger i august... eller til Århus og høre Sort Sol, for der må han ikke komme med, siger Helle:cool: Altså når jeg har nogle arrangementer uden hund - fødselsdag i familien osv - noget der tager tid ud over det sædvanlige eller ligger så sent, at jeg synes det er synd at efterlade ham....

 

Han er en rigtig dejlig nem hund som er ved at lære at være alene hjemme. Det går helt efter bogen. Et fremmed sted kan man dog ikke forvente at kunne efterlade ham endnu, da al mit arbejde så vil være spildt og det ville jeg være rigtig ked af... Du er derfor ret bundet, de timer du har ham.

Han kører fint bil og kan lades alene i biler.

 

Hugo kan med andre venlige hunde. Han kan ikke med andre katte end sine egne fem...

 

Vi bor ved Hobro, jeg bringer Hugo til pasningsstedet og betaler gerne for det. Det drejer sig om nogle timer fx hvor jeg skal til en koncert... og den slags.

 

Coppinger-foredraget er to hele dage - den 27. og 28. august - Jeg kan hente ham for natten eller du kan have ham de to dage i træk...

 

Du skal naturligvis møde ham først og jeg skal se stedet.

Man overlader jo ikke sådan en guldklump til hvem som helst:-)

 

kontakt [email protected]

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi bor jo sådan set ikke så langt fra hinanden, så hvordan ville du have det med at hundesitteren kom til ham istedet? :hjerte:

 

Hvis jeg har mulighed for at låne bil de dage hvor du har brug for pasning, vil jeg gerne passe på ham i hans vante omgivelser :blink:

 

Den lille fanden-i-voldske terrier kan helt sikkert komme ud til mine forældre mens jeg er væk :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi bor jo sådan set ikke så langt fra hinanden, så hvordan ville du have det med at hundesitteren kom til ham istedet? :hjerte:

 

Hvis jeg har mulighed for at låne bil de dage hvor du har brug for pasning, vil jeg gerne passe på ham i hans vante omgivelser :blink:

 

Den lille fanden-i-voldske terrier kan helt sikkert komme ud til mine forældre mens jeg er væk :mrgreen:

 

Det ved jeg ikke helt.... Så skal du bo i mit hjem jo... Han kan ikke være alene... Men Ok - det er ikke fordi det er et hemmeligt hjem:rolleyes: men gad du sidder der i Hvilsom fra 8 til 18/19 de to dage?

 

De andre dage er mere sådan noget ala - jeg skal til koncert er væk nogle timer og retur, så det virker nok mere overskueligt...

Det er ikke tit jeg går ud, men jeg kunne godt tænke mig det ind imellem - lidt ala forældre, der går ud uden børn:-)

 

Der er fem katte i hjemmet - så de vil jo være der hvis det er...

 

MVH

Link til indlæg
Del på andre sites

Du er velkommen til at smide ham af hos mig når der er Coppinger. Jeg tror selv jeg skal med, så det bliver min kæreste der er hjemme med dyrene. Jeg bor i Aalborg, så det er jo næsten på vejen:-D

 

Det kræver dog at han kan gå sammen med mine to små steriliserede tæver og min hanhunde, som er ikke territoriel og ikke dominerende. Og så kattene naturligvis, men det giver vist sig selv :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...