Hop til indhold

Hvad synes I ?


Gæst lykkely
 Share

Recommended Posts

Gæst lykkely

Ja nu skulle det så ske for mig. Nu er jeg blevet snydt af en jeg troede der var min gode veninde, og nu vil jeg gerne høre jeres mening.

 

For et halvt års tid siden overdragede jeg en af mine avlstæver til en anden kennel, fordi den ikke trives hos mig, i bytte skulle jeg have en hvalp senere da hun ikke havde på det tidspunkt. Men nu har hun pludselig fået den idé, at jeg ikke er god nok til at udstille mine hunde, eftersom hun forlanger at de hunde hun opdrætter hver gang skal stå som nr 1 på udstillinger. Så nu må jeg pludselig ikke få den hvalp hun lovede mig dengang, så hun har snydt mig for et større pengebeløb, eftersom vi ikke havde skrevet kontrakt da jeg jo stolede på hende, hun havde jo været min veninde igemmen flere år. :evil::evil::evil::fyfy::fyfy::fyfy:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja nu skulle det så ske for mig. Nu er jeg blevet snydt af en jeg troede der var min gode veninde, og nu vil jeg gerne høre jeres mening.

 

For et halvt års tid siden overdragede jeg en af mine avlstæver til en anden kennel, fordi den ikke trives hos mig, i bytte skulle jeg have en hvalp senere da hun ikke havde på det tidspunkt. Men nu har hun pludselig fået den idé, at jeg ikke er god nok til at udstille mine hunde, eftersom hun forlanger at de hunde hun opdrætter hver gang skal stå som nr 1 på udstillinger. Så nu må jeg pludselig ikke få den hvalp hun lovede mig dengang, så hun har snydt mig for et større pengebeløb, eftersom vi ikke havde skrevet kontrakt da jeg jo stolede på hende, hun havde jo været min veninde igemmen flere år. :evil: :evil: :evil::fyfy: :fyfy: :fyfy:

Velkommen til:-)

Det er en lidt trist historie du lægger ud med. Hvis jeg ikke troede så godt om andre mennesker, kunne jeg få den tanke at du starter en profil her, kun for at være vred over din falske "veninde", men jeg er sikker på at du har meget mere at byde på:hjerte:

Hvad skal man synes? Et lidt retorisk spørgsmål måske. Det kan være at veninden ser sagen sagen anderledes eller måske er hun bare et rigtig dårligt menneske, som du er blevet snydt af. Nogle gange bliver man skuffet og så tager man sine forholdsregler næste gang. Jeg håber ikke du kommer ud for noget lignende igen.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...