Hop til indhold

Chloe er kommet I LOBETID!!!!!!!!!!!


Gæst Afganskmynde
 Share

Recommended Posts

Gæst Afganskmynde

Rigtig synligt endda. forste lobetid og meget opsvulmet og bloder en del:badr:. Og vores STORE dreng Tio er.... ikke videre interesset:shock::hmm::klap::confused::5up::banan:(det var saa lige alle de symboler paa folelser jeg har omkring tio's reaktion). Altsaa hans reaktion indtil videre!:hmm: Det kan jo selvfolgelig godt aendre sig en hel del efterhaanden som lobetiden fremskrider, men indtil videre er jeg ret positivt overrasket over Tio's uinteresseret og afslapne position til dette.

 

Fordi jeg var meget nervos for hvordan jeg skulle takle at holde tio adskilt fra chloe (han er jo ret STOR en vovse:genert:) hvis han gik heeelt i selv sving amok, som nogle han hunde gor.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Ja, jeg skulle også til at sige, at du ikke kan bruge hans reaktion lige nu, til noget:-D

 

Bare vent.. Jeg vile slet ikke lade dem gå alene sammen overhovedet, fra nu af.. :genert:

 

 

Helt sikkert. De er ogsaa kun i samme rum under opsyn, fordi han har godt lagt maerke til at der er 'noget' der foregaar, og snuser da hvis hun kommer tat paa.

 

naar hun er hojlobsk vel om ca. 10 dage, saa er det meget muligt han andrer sig en del, men jeg er indtil videre glad for det ikke er et problem endnu da:x2::x2::x2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Min den mindste, har også lige været i løbetid første gang, bare vent til hun er højløbsk, så bliver interessen vakt, og så skal du nok ikke regne med, at de kan gå sammen :blink: mine intakte hanhunde, havde helt styr på hvornår hun var dejligst.

 

Ja. det bliver spaendende at se. jeg har allerede lagt maerke til at han er begyndt at kikke noget... beundrende i chloe's retning. altsaa mere anderledes end ellers:lol:

 

Chloe er 11 mdr gammel. hvor gammel var din i sin forste lobetid? Havde forventet det i 6 mdrs alderen og har gaaet nervost og ventet og ventet...

 

Men nul og niks. Ingen 10 mini fraggles i hjemmet!!!

 

Ville vaere smart med et par sikre slags 'underbukser' til hunde:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja. det bliver spaendende at se. jeg har allerede lagt maerke til at han er begyndt at kikke noget... beundrende i chloe's retning. altsaa mere anderledes end ellers:lol:

 

Chloe er 11 mdr gammel. hvor gammel var din i sin forste lobetid? Havde forventet det i 6 mdrs alderen og har gaaet nervost og ventet og ventet...

 

Men nul og niks. Ingen 10 mini fraggles i hjemmet!!!

 

Ville vaere smart med et par sikre slags 'underbukser' til hunde:hmm:

 

Større hunde går vist generelt senere i løbetid end de mindre typer.

Bonnie (greyhound) var faktisk næsten 14 måneder før hun gik i løb første gang......og der er iøvrigt hele 9 dejlige måndeder imellem, istedet for de "traditionelle" 6. Dejligt..:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Større hunde går vist generelt senere i løbetid end de mindre typer.

Bonnie (greyhound) var faktisk næsten 14 måneder før hun gik i løb første gang......og der er iøvrigt hele 9 dejlige måndeder imellem, istedet for de "traditionelle" 6. Dejligt..:engel:

 

 

Ihh jeg haaber Chloe er en af dem der kun har lobetid en gang om aaret- det ville vaere uber dejligt:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde

Opdate: Fra sondags har vi maatte holde dem helt adskilt. ellers sode og underdanige chloe gav en for ivrig tio et par haps.

 

Og tio er blevet en anelse mere interesseret de sidste par dage. Han er begyndt at lave de mest sjove blide hyle lyde indimellem naar han dufter chloe eller andre. Men synes det er gaaet fint, med at holde dem adskilt dag og nat. Og gaa med dem hvert for sig. Indtil videre.

 

De er trods alt vokset op med hinanden og gor alt sammen, saa var noget bekymret....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde

Tio er begyndt at lave Elg lyde... Saa nu har vi faaet en Elg i huset. Aaaa Uuuuuuuuuuuuuu.....

 

Og nemo, vores gamle cocker, som er neutraliseret, er ogsaa efter Chloe, saa han kan heller ikke vaere i samme rum som chloe mere. Troede ligesom at naar man er neutraliseret saa er der ingen problemer:vedikke:

 

 

Call-of-the-Bull-Elk-347699.jpeg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...