Hewlett Skrevet Juni 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2011 Jeg sad her den anden dag og kom til at tænke på om hunde kan være ligeså hårdt ramt af pollen som mennesker ? Min kæreste har indset at han i år bliver nødt til at købe høfeber-piller, da han allerede får nyseanfald. Ninja får også nyseanfald engang imellem, og lige pt. sover vi med åbent vindue i soveværelset. Hun kan gå helt amok og nyse 30-50 gange uden mellemrum - der må virkelig være noget der generer hende ? Vi har altid sovet med dundyner, så det skulle være mærkeligt om det pludselig var dun der generede hendes næsebor. Også ofte ude på opgangen hvor vinduerne engang imellem får lov til at stå åbne. Der nyser hun også tit. Hendes øjne er fine og løber ikke i vand. Er der nogen der har hørt om at hunde kan få pollen-allergi ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juni 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2011 Jeg sad her den anden dag og kom til at tænke på om hunde kan være ligeså hårdt ramt af pollen som mennesker ? Min kæreste har indset at han i år bliver nødt til at købe høfeber-piller, da han allerede får nyseanfald. Ninja får også nyseanfald engang imellem, og lige pt. sover vi med åbent vindue i soveværelset. Hun kan gå helt amok og nyse 30-50 gange uden mellemrum - der må virkelig være noget der generer hende ? Vi har altid sovet med dundyner, så det skulle være mærkeligt om det pludselig var dun der generede hendes næsebor. Også ofte ude på opgangen hvor vinduerne engang imellem får lov til at stå åbne. Der nyser hun også tit. Hendes øjne er fine og løber ikke i vand. Er der nogen der har hørt om at hunde kan få pollen-allergi ? Har jeg hørt de kan, men har aldrig mødt en hund med det. Din kæreste skal gå til lægen og på en recept, så er pillerne meget billigere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juni 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2011 Jeg sad her den anden dag og kom til at tænke på om hunde kan være ligeså hårdt ramt af pollen som mennesker ? Min kæreste har indset at han i år bliver nødt til at købe høfeber-piller, da han allerede får nyseanfald. Ninja får også nyseanfald engang imellem, og lige pt. sover vi med åbent vindue i soveværelset. Hun kan gå helt amok og nyse 30-50 gange uden mellemrum - der må virkelig være noget der generer hende ? Vi har altid sovet med dundyner, så det skulle være mærkeligt om det pludselig var dun der generede hendes næsebor. Også ofte ude på opgangen hvor vinduerne engang imellem får lov til at stå åbne. Der nyser hun også tit. Hendes øjne er fine og løber ikke i vand. Er der nogen der har hørt om at hunde kan få pollen-allergi ? Græspollen sæsonen starter midt i maj Jeg bruger piller og næsespray dagligt og så øjendråber i den værste periode. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juni 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2011 Græspollen sæsonen starter midt i maj Jeg bruger piller og næsespray dagligt og så øjendråber i den værste periode. Græs har været lav ind til nu, jeg er meget allergisk ver for dem, har ikke haft de vilde anfald i år. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret Juni 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2011 Jeg sad her den anden dag og kom til at tænke på om hunde kan være ligeså hårdt ramt af pollen som mennesker ? Min kæreste har indset at han i år bliver nødt til at købe høfeber-piller, da han allerede får nyseanfald. Ninja får også nyseanfald engang imellem, og lige pt. sover vi med åbent vindue i soveværelset. Hun kan gå helt amok og nyse 30-50 gange uden mellemrum - der må virkelig være noget der generer hende ? Vi har altid sovet med dundyner, så det skulle være mærkeligt om det pludselig var dun der generede hendes næsebor. Også ofte ude på opgangen hvor vinduerne engang imellem får lov til at stå åbne. Der nyser hun også tit. Hendes øjne er fine og løber ikke i vand. Er der nogen der har hørt om at hunde kan få pollen-allergi ? Hunde får osse pollen-allergi. Men det viser sig som regel ligesom støv-mideallergi: Men hårtab, kløe, hudbetændelse... Når hunde nyser, så er det for det meste fordi der er noget, der kilder i snuden..... Og det kan jo godt være pollen. Eller støv. Eller fjer.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret Juni 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2011 Vores Citrus har pollen og støvmidde allergi, og kløede sig ustandseligt. Vi er nu igang med en såkaldt vaccine mod allergien, som har fået bugt med den forfærdelige kløen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Juni 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2011 Hunde får osse pollen-allergi. Men det viser sig som regel ligesom støv-mideallergi: Men hårtab, kløe, hudbetændelse... Når hunde nyser, så er det for det meste fordi der er noget, der kilder i snuden..... Og det kan jo godt være pollen. Eller støv. Eller fjer.. Hehe ja, det var jeg klar over :blink: Det har bare været så ekstremt her de sidste par uger, så jeg tænkte at det måtte være noget i luften. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Juni 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2011 Vores Citrus har pollen og støvmidde allergi, og kløede sig ustandseligt. Vi er nu igang med en såkaldt vaccine mod allergien, som har fået bugt med den forfærdelige kløen. Uh, hvem er Citrus ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Juni 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2011 Græspollen sæsonen starter midt i maj Jeg bruger piller og næsespray dagligt og så øjendråber i den værste periode. Oh well, det er først her for nyligt at han nævnte over for mig at han måtte se at købe piller Så gik jeg automatisk bare ud fra at det var blevet værre her i juni. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juni 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2011 Græs har været lav ind til nu, jeg er meget allergisk ver for dem, har ikke haft de vilde anfald i år. Ja det topper starten af juli. Men jeg reagere så voldsomt så er nød til at starte tidligt på medicin. Oh well, det er først her for nyligt at han nævnte over for mig at han måtte se at købe piller Så gik jeg automatisk bare ud fra at det var blevet værre her i juni. se mit svar til gryn :blink: På en skala fra 1 til 10 har jeg 10 med pil op. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Uh, hvem er Citrus ? Citrus er en af vores Boston Terrier Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Sille har også pollen-allergi. Vi ved ikke præcis hvilke/hvilken pollen hun er overfølsom over for. Sidste år klarede vi os nogenlunde igennem med Alnok antihistaminer, men i år har vi valgt at prøve Gudrun Frantsen (alternativ behandler). Det er det bedste vi har gjort indtil videre :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Sille har også pollen-allergi. Vi ved ikke præcis hvilke/hvilken pollen hun er overfølsom over for. Sidste år klarede vi os nogenlunde igennem med Alnok antihistaminer, men i år har vi valgt at prøve Gudrun Frantsen (alternativ behandler). Det er det bedste vi har gjort indtil videre :5up: Præcis samme historie med Eddie. Vi har dog ikke prøvet antihistaminer men Gudruns behandling hjalp !! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Juni 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 Sille har også pollen-allergi. Vi ved ikke præcis hvilke/hvilken pollen hun er overfølsom over for. Sidste år klarede vi os nogenlunde igennem med Alnok antihistaminer, men i år har vi valgt at prøve Gudrun Frantsen (alternativ behandler). Det er det bedste vi har gjort indtil videre :5up: Spændende .. Det vil jeg da lige have i mente hvis Ninja skulle gå hen og få det værre. Som det er lige nu fået hun 1-2 nyseanfald om dagen, nogle gange slet ikke. Men nu ved jeg at hunde også kan få pollen-allergi. Tak for svarene :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts