Hop til indhold

Løbetid allerede igen?

Gæst Kiko
 Share

Recommended Posts

Hej jeg er altså virkelig i tvivl her..

Min shih tzu havde en opførsel i ca. feb. som kunne tyde på løbetid. Hun slikkede sig konstant og tissede flere gange i løbet af en gåtur.

Jeg bemærkede ikke, at hanhundene var ekstra interesseret (de synes altid hun dufter godt)

Vi tog til dyrelægen, som sagde, at hun enten lige havde været eller var ved at være i løbetid.

Hun blødte på intet tidspunkt.

Nu slikker hun sig igen konstant og tisser flere gange på en tur.

Intet blod...

Men hun er nok bare meget renlig, og derfor intet blod...

Men det kun ca. 4 mdr. siden sidst. Kan det passe? :hmm:

Charlotte

Link til indlæg
Del på andre sites

For mig lyder det lidt usædvanlig.Har dog haft tæver , der nåede 3 løbetider indenfor et kalenderår. Kunne du ikke få taget en blodprøve på hende, for hormonindhold og hvis der er tvivl , evt få ultralydsscannet hendes livmoder for evt sygdom.

Og så findes der jo en lille del tæver, der kan have ægløsning uden tilhørende blødning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej jeg er altså virkelig i tvivl her..

Min shih tzu havde en opførsel i ca. feb. som kunne tyde på løbetid. Hun slikkede sig konstant og tissede flere gange i løbet af en gåtur.

Jeg bemærkede ikke, at hanhundene var ekstra interesseret (de synes altid hun dufter godt)

Vi tog til dyrelægen, som sagde, at hun enten lige havde været eller var ved at være i løbetid.

Hun blødte på intet tidspunkt.

Nu slikker hun sig igen konstant og tisser flere gange på en tur.

Intet blod...

Men hun er nok bare meget renlig, og derfor intet blod...

Men det kun ca. 4 mdr. siden sidst. Kan det passe? :hmm:

Charlotte

har du lagt merke til om hinnes kønsåbning har været hævet det velle være et klokke klart signal om hun har været i løbetid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle

tak for jeres svar, jeg er ret sikker på det er en løbetid igen, jeg har snakket med en anden her på forum. Min hunds kønsdele er hævet, præcis som sidste gang.

Hun er nok bare en af dem, som tit er i løbetid. Jeg læste et sted på nettet, at der åbenbart er nogle, som kommer i løbetid hver 4 mdr. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites