FOX Skrevet Juni 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2011 Jeg "vandt" jo retten til at passe Halfdan så her er nogle billeder om, hvordan det gik [ATTACH]44957[/ATTACH] Hey Alto og Sookie her kommer jeg [ATTACH]44958[/ATTACH] :slem: en tæve skal kysses [ATTACH]44959[/ATTACH] :slem: og ...:engel: [ATTACH]44960[/ATTACH] dejligt hus - her må man lege i sofaen :klap: [ATTACH]44961[/ATTACH] tror i jeg vinder :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Juni 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 rimeligt kompromitterende billede du har fundet frem af mit dydsmønster der Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juni 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 og så lige de sidste af Haldan :hjerte: 1. se vi kan lege alle tre :5up: 2. selv en lille hund kan blive træt 3. Sookie og Halfdan laver ballade - graver hul ved terassen :blink: 4. Beviset på at Halfdan også har gravet Og det var en fornøjelse at have ham her - her var faktisk helt "tomt" da han tog hjem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juni 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 rimeligt kompromitterende billede du har fundet frem af mit dydsmønster der ku altså ikke lade være Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Juni 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 Halfdan ville vist ha ønsket, han havde en længere dillerdaller:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Juni 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 Ååååh Halfemanden er på min "must meet"-liste Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juni 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 Og jeg var også den heldige vinder af at passe Bella :hjerte: [ATTACH]44972[/ATTACH] Smukke smukke Bella [ATTACH]44973[/ATTACH] Hey vil du lege med mig ? [ATTACH]44974[/ATTACH] uhhh du er [ATTACH]44975[/ATTACH] lidt stor [ATTACH]44981[/ATTACH] men jeg vil gerne lege med dig :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Juni 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 dejlige billeder:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Juni 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 Skønne billeder af en masse dejlige hunde:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 Motor siger han også bare er en lillebitte hund som også er god til at grave og kysse damer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juni 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 Motor siger han også bare er en lillebitte hund som også er god til at grave og kysse damer Ham vil jeg også gerne passe :banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 Lækre, lækre, lækre løver. :hjerte::hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juni 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 Lækre, lækre, lækre løver. :hjerte::hjerte::hjerte: hva med mine hunde :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 hva med mine hunde :blink: De er også meget smukke og lækre. :hjerte: Men du ved jo, at jeg er skudt i løverne. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juni 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 De er også meget smukke og lækre. :hjerte: Men du ved jo, at jeg er skudt i løverne. :blink: Hi hi - det er jeg altså også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juni 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 Smukke hunde alle sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2011 Flere billeder, flere af de dejlige billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2011 Dejlige billeder . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Juni 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2011 og i min iver efter at skamme mig på min lumre hunds vegne glemte jeg helt at sige tak for de dejlige billeder, og tak fordi i passede så godt på min hund :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juni 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2011 og i min iver efter at skamme mig på min lumre hunds vegne glemte jeg helt at sige tak for de dejlige billeder, og tak fordi i passede så godt på min hund :hjerte: Velbekommen - men du behøver altså ikke skamme dig over ham - han var så god. Han er jo ret meget ung-hormon-hund, der gik faktisk kun et par timer, før han fandt ud af at Sookie var fantastisk at lege og løbe med :klap:og så humpede han ikke mere :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts