Hop til indhold

Hej jeg er ny her!


Gæst tinaratchinsky
 Share

Recommended Posts

Gæst tinaratchinsky

Hej, jeg er ny på dette forum, men er glad for at have fundet jer!

Jeg læser til dyreadfærdsterapeut og er ved at skrive hovedopgave. Til det skal jeg bruge en masse data og vil høre om nogen af jer har tid/lyst til at hjælpe mig!

 

Jeg skrive om 'Fysisk og mental forværring i gamle hunde'

 

Har du har en hund der er 7 år eller ældre, og hvis du gerne vil prøve at berige dens liv, gennem en kort træningperiode for at se om den bliver gladere, så skriv til mig, så sender jeg dig mit spørgeskema (kan ikke lægge det her endnu pga reglerne)

Håber at høre fra nogen af jer!!

Mvh Tina

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske kan jeg medvirke. Jeg har 2 ældre hunde, en på 11+ en på 8 år.

Hende på 11 var engang med i en undersøgelse fra Roger Abrantes institut for uddannelse.

Hun var ung og det handlede om problemløsning, dvs nogle opgaver skulle løses på tid, med stopur.

Jeg troede, hun ville ligge i bund pga pjollethed, og min hanhund i top. Med hun var helt i top og ofte gloede ham under udførelsen bare på mig, og sagde, JAMEN mor-hjælp mig lige nu.

Hvis det er noget ,man skal kører til ,. bliver det svært pga mit hundehold.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst tinaratchinsky

Hej, tak for din henvendelse. Det ville være super hvis du vil være med! Tusind tak! Jeg gik selv på Eteologisk Institut det første halve år af min uddanelse inden de lukkede det. Jeg studere nu ved en tidligere ansat, så det er det samme forløb og supergodt!

Da jeg ikke må lægge link'et ind her så giver jeg dig min email adr. så kan du lige skrive dertil så jeg kan sende det til din email hvis det er OK med dig??

[email protected]

Tusind tak igen!

Tina

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej, jeg er ny på dette forum, men er glad for at have fundet jer!

Jeg læser til dyreadfærdsterapeut og er ved at skrive hovedopgave. Til det skal jeg bruge en masse data og vil høre om nogen af jer har tid/lyst til at hjælpe mig!

 

Jeg skrive om 'Fysisk og mental forværring i gamle hunde'

 

Har du har en hund der er 7 år eller ældre, og hvis du gerne vil prøve at berige dens liv, gennem en kort træningperiode for at se om den bliver gladere, så skriv til mig, så sender jeg dig mit spørgeskema (kan ikke lægge det her endnu pga reglerne)

Håber at høre fra nogen af jer!!

Mvh Tina

 

Jeg har Luna, som rundede de 8 her i april:-D Og kunne da godt være interesseret:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst tinaratchinsky

Hej Jeanette,

 

Det vil være rigtig dejlig hvis Luna og du vil være med. Hvis du sender mig en email til [email protected], så kan jeg sende dig spørgeskemaet i første omgang og dernæst træningsprogrammet, som I skal følge i 2 uger. Det er et berigelsesprogram der søger at aktivere den ældre hund mest muligt, så den får et større livsindhold.

 

Jeg håber meget at høre fra dig igen, og tusind tak for din henvendelse!

 

Med venlig hilsen

Tina Ratchinsky

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...