Gæst Super8 Skrevet Juni 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2011 Hej alle sammen. Jeg går på en filmskole i Århus der hedder Super8, og vi er ved at lave vores afgangsfilm, som er en kortfilm på 8-10 min. Filmen handler om en mand, der flytter ud i skoven, og der møder han en hund! Jeg vil meget gerne forklare dig mere om projektet, så hvis det kunne have interesse for dig og din hund, at medvirke et par dage i en film, så må du meget gerne skrive tilbage til mig. Vi har ikke nogen krav til hunden, men du må meget gerne sende et billede af den! Vh Sophie, Super8 i Århus Super8 - de vestdanske filmtalenter - Forside Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret Juni 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2011 Hvornår og hvor lang tid vil man komme til at skulle bruge på det ?? Bantus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Juni 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2011 Har også sendt en PB - intet svar - det er ikke nemt uden mail eller nr at finde ud af... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2011 Hvad vil det kræve af hunden? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Super8 Besvaret Juni 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2011 Hej alle sammen. Først og fremmest sender jeg jeres hunde billeder til instruktøren og han vælger så hvem vi kontakter igen Tak for jeres interesse .9 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret Juni 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2011 Hej alle sammen. Først og fremmest sender jeg jeres hunde billeder til instruktøren og han vælger så hvem vi kontakter igen Tak for jeres interesse .9 Men hvad kræver det af hunden?? er der børn, mange mennesker osv, eller skal hunden bare sidde i en skov. Jeg tror gerne at folk vil have lidt mere info omkring hvad der kommer til at foregå inden de melder deres hund til, da man ønsker at vide hvilken situation hunden evt. bliver bragt i, hvis man melder sin hund. Bantus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2011 Men hvad kræver det af hunden?? er der børn, mange mennesker osv, eller skal hunden bare sidde i en skov. Jeg tror gerne at folk vil have lidt mere info omkring hvad der kommer til at foregå inden de melder deres hund til, da man ønsker at vide hvilken situation hunden evt. bliver bragt i, hvis man melder sin hund. Bantus Meget enig her. Ville gerne vide, hvad der kræves at hunden skal kunne håndtere og evt. udføre? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Super8 Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Hej med jer:) Jeg beklager at jeg ikke har givet svar før nu, men hunden skal ikke kunne noget særligt til kortfilmen. Den skal blot kunne stå, løbe og spise på kommando. Det ville være skønt hvis du har en hund du mener kunne have lyst? der vil ca være 20 mennesker på filmholdet, men ingen børn! du kan ringe eller skrive tilbage på 26716449 eller [email protected] hvis det har interesse Vh Sophie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst labberdrengene Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Hej med jer:) Jeg beklager at jeg ikke har givet svar før nu, men hunden skal ikke kunne noget særligt til kortfilmen. Den skal blot kunne stå, løbe og spise på kommando. Det ville være skønt hvis du har en hund du mener kunne have lyst? der vil ca være 20 mennesker på filmholdet, men ingen børn! du kan ringe eller skrive tilbage på 26716449 eller [email protected] hvis det har interesse Vh Sophie Hvornår skal det foregå ? Hvormange dage? Får man kørselspenge ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Super8 Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Vi starter optagelserne den 25/7 -28/7 men hunden er selvfølgelig ikke på alle dage. Pt har vi ikke styr på hvilke dage endnu! Vi kan desværre ikke give kørselspenge da alle på filmen arbejder gratis og af interesse! Jeg vil meget gerne sende manuskriptet så du kan læse lidt om det?! Vi holder en lille hunde casting på søndag, hvor der kommer et par hunde og der kan vi få en lille snak om projektet du er velkommen til at kontakte mig på 26716449 Vh Sophie. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Freja-pigen Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Jeg har en sheltie på et år, som gerne vil medvirke i jeres filmprojekt. Håber at vi får lov til at hjælpe jer med jeres kortfilm. Hilsen Louise og Freja Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Super8 Besvaret Juli 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2011 Hejsa:) det lyder rigtigt godt! Jeg vil meget gerne møde din hund på søndag hvis det kan lade sig gøre? Vores kontor ligger på adressen jægergårdsgade 152, 8000 Århus c! Har i mulighed for at komme kl 14? Kh Sophie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Freja-pigen Besvaret Juli 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2011 Hejsa:) det lyder rigtigt godt! Jeg vil meget gerne møde din hund på søndag hvis det kan lade sig gøre? Vores kontor ligger på adressen jægergårdsgade 152, 8000 Århus c! Har i mulighed for at komme kl 14? Kh Sophie Det kan det nemt, vi tager bare toget derud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Super8 Besvaret Juli 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2011 Det lyder godt. Mange tak:) vi ses på søndag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Juli 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2011 Glæder mig til at se en HF hund i en film:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Juli 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2011 Jeg kommer nok ikke søndag kl 15.00 alligevel det er en lang tur og har været i nattevagt, men er sikker på i nok skal finde en hund mvh Linda Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Freja-pigen Besvaret Juli 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2011 Det lyder godt. Mange tak:) vi ses på søndag Ja det gør vi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts