Hop til indhold

Jeg søger en hund til filmoptagelser i Århus

Gæst Super8
 Share

Recommended Posts

Gæst Super8

Hej alle sammen.

Jeg går på en filmskole i Århus der hedder Super8, og vi er ved at lave vores afgangsfilm, som er en kortfilm på 8-10 min. Filmen handler om en mand, der flytter ud i skoven, og der møder han en hund! Jeg vil meget gerne forklare dig mere om projektet, så hvis det kunne have interesse for dig og din hund, at medvirke et par dage i en film, så må du meget gerne skrive tilbage til mig. Vi har ikke nogen krav til hunden, men du må meget gerne sende et billede af den!

Vh Sophie, Super8 i Århus

Super8 - de vestdanske filmtalenter - Forside

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle sammen. Først og fremmest sender jeg jeres hunde billeder til instruktøren og han vælger så hvem vi kontakter igen :)

Tak for jeres interesse .9

Men hvad kræver det af hunden?? er der børn, mange mennesker osv, eller skal hunden bare sidde i en skov. Jeg tror gerne at folk vil have lidt mere info omkring hvad der kommer til at foregå inden de melder deres hund til, da man ønsker at vide hvilken situation hunden evt. bliver bragt i, hvis man melder sin hund.

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Men hvad kræver det af hunden?? er der børn, mange mennesker osv, eller skal hunden bare sidde i en skov. Jeg tror gerne at folk vil have lidt mere info omkring hvad der kommer til at foregå inden de melder deres hund til, da man ønsker at vide hvilken situation hunden evt. bliver bragt i, hvis man melder sin hund.

Bantus

Meget enig her.

Ville gerne vide, hvad der kræves at hunden skal kunne håndtere og evt. udføre?

Link til indlæg
Del på andre sites

• 4 weeks later...
Gæst Super8

Hej med jer:)

Jeg beklager at jeg ikke har givet svar før nu, men hunden skal ikke kunne noget særligt til kortfilmen. Den skal blot kunne stå, løbe og spise på kommando. Det ville være skønt hvis du har en hund du mener kunne have lyst? der vil ca være 20 mennesker på filmholdet, men ingen børn!

du kan ringe eller skrive tilbage på 26716449 eller [email protected] hvis det har interesse

Vh Sophie

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst labberdrengene
Hej med jer:)

Jeg beklager at jeg ikke har givet svar før nu, men hunden skal ikke kunne noget særligt til kortfilmen. Den skal blot kunne stå, løbe og spise på kommando. Det ville være skønt hvis du har en hund du mener kunne have lyst? der vil ca være 20 mennesker på filmholdet, men ingen børn!

du kan ringe eller skrive tilbage på 26716449 eller [email protected] hvis det har interesse

Vh Sophie

Hvornår skal det foregå ? Hvormange dage? Får man kørselspenge ?:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Super8

Vi starter optagelserne den 25/7 -28/7 men hunden er selvfølgelig ikke på alle dage. Pt har vi ikke styr på hvilke dage endnu! Vi kan desværre ikke give kørselspenge da alle på filmen arbejder gratis og af interesse! Jeg vil meget gerne sende manuskriptet så du kan læse lidt om det?!

Vi holder en lille hunde casting på søndag, hvor der kommer et par hunde og der kan vi få en lille snak om projektet :) du er velkommen til at kontakte mig på 26716449

Vh Sophie.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Super8

Hejsa:) det lyder rigtigt godt! Jeg vil meget gerne møde din hund på søndag hvis det kan lade sig gøre? Vores kontor ligger på adressen jægergårdsgade 152, 8000 Århus c! Har i mulighed for at komme kl 14? Kh Sophie

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Freja-pigen
Hejsa:) det lyder rigtigt godt! Jeg vil meget gerne møde din hund på søndag hvis det kan lade sig gøre? Vores kontor ligger på adressen jægergårdsgade 152, 8000 Århus c! Har i mulighed for at komme kl 14? Kh Sophie

Det kan det nemt, vi tager bare toget derud. :)

Link til indlæg
Del på andre sites