Hop til indhold

Lene og hendes "store" hund


 Share

Recommended Posts

Hej med jer herinde.

 

Jeg hedder Lene og er en pige i den "modne alder":blink:

 

Har haft 4 schæferhunde gennem årene som jeg har trænet i DKK og Schæferhundeklubben.

 

Har nu Grand-danois og har haft det de sidste mange år.

Jeg har en tæve på knap 6 år der hedder Athena og er min "øjesten":hjerte:

 

Jeg har desuden ofte plejehunde, for det meste Islandske Fårehunde som jeg også holder meget af.

 

Er på forskellige hunde fora, men læser for det meste med, jeg har også brug for gode råd ind imellem, men kan sikkert også bidrage med noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Taaak Jeanette.

 

Forøvrigt ville jeg egentlig lige spørge dig om kost tilskud.

Som du ved går Athena jo også til waterwalk og massage pga. hendes ryg og hofter er temmelig slidte efterhånden.

Jeg tror det bunder i hendes springtur for flere år siden, der nu viser sig at have haft konsekvenser.

 

Jeg vil prøve Flex vital, men er åben overfor andre muligheder. Dog skal det siges at hun jo skal have en pæn stor dosis af alting:stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chocolate Labrador

Hej og velkommen til jer begge. Hvis jeg ikke husker helt forkert er der lavet en god fyldig tråd om emnet kosttilskud. Der har jeg hentet masser af god viden synes jeg selv. Prøver pt et kombi produkt fra USA men det er lidt for tidligt at sige om det er noget særligt :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Taaak Jeanette.

 

Forøvrigt ville jeg egentlig lige spørge dig om kost tilskud.

Som du ved går Athena jo også til waterwalk og massage pga. hendes ryg og hofter er temmelig slidte efterhånden.

Jeg tror det bunder i hendes springtur for flere år siden, der nu viser sig at have haft konsekvenser.

 

Jeg vil prøve Flex vital, men er åben overfor andre muligheder. Dog skal det siges at hun jo skal have en pæn stor dosis af alting:stupid:

 

Jeg bruger luposan gelenk og fiskeolie. Du kan prøve Luposanen, den er fra zooplus.de eller zooplus.co.uk (alt efter hvad kursen er på dagen:-D)

 

Ja, den tur var nok noget hårdere, end vi nogensinde får at vide:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...