Hop til indhold

Bornholm


Gæst Whippets
 Share

Recommended Posts

Gæst Afganskmynde

Ihhh jeg har ikke vaeret der siden jeg var 6 aar og blev transporteret akut til hospitalet for hvepse stik - Fandt derigennem ud af, jeg er allergisk:klap:

 

Saa Bornholm var et ALT for lille visit for mit vedkommende og vil derfor gerne tilbage og opleve alt det jeg gik glip af (Fisk, sand, hav og det heele!!).

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lovet Bornholm væk til veninde, der manglede et sidste cert på sin hund. Det har hun så fået i mellemtiden, og jeg har besluttet mig for, at jeg ikke skal bruge det cert efter en tur sydøst (hint hint) i august.

 

Også jeg snupper en tur til Paris i stedet.

 

Og hvis andre nogensinde overvejer Bornholm, kan det fint lade sig gøre, at tage færgen Ystad-Rønne som gående passager og tage taxa til udstillingspladsen (vel og mærke hvis der ikke er færger i dok...). Bornholm er efter min mening årets hyggeligste udstilling!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst labberdrengene
Jeg skal til Bornholm.... dog ikke til udstilling, men til DM i lydighed (LP2) :banan::banan::banan:

Ved du om der er en liste over dem der skal til DM i rally ?? Jeg kan kun finde listen over LP deltagerne :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan skal den forståes? Hvis der er færge i dok, så kan man IKKE tage en taxa?

 

Skal desværre på arbejde den dag, har ellers transport til en 20'er så må med til næste år!

 

Mere om man kan nå det til tiden, hvis en af færgerne er taget ud af planen. Skulle på udstilling derovre et år, hvor vi kom løbende ind i ringen. Måtte give den ene hund til den første og bedste tilskuer, mens jeg smed mine ting og løb i ringen med den anden medbragte hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Whippets
og jeg har besluttet mig for, at jeg ikke skal bruge det cert efter en tur sydøst (hint hint) i august.

 

Også jeg snupper en tur til Paris i stedet.

 

Havde regnet forkert og troede at vi kunne ha' det første cert inden for rækkevide men den lille lort er lige netop for lille til at gå i juniorklasse :stupid: men kommer alligevel og gør Bornholm usikker..

 

Gad godt ha' været til Paris men har ikke lige pengene til ALLE udstillingerne..

Link til indlæg
Del på andre sites

Havde regnet forkert og troede at vi kunne ha' det første cert inden for rækkevide men den lille lort er lige netop for lille til at gå i juniorklasse :stupid: men kommer alligevel og gør Bornholm usikker..

 

Gad godt ha' været til Paris men har ikke lige pengene til ALLE udstillingerne..

 

Åh, dét er surt. Men fra Malmö er turen ikke sååå slem (dyr), og der er stadig grund til at gøre øen usikker når nu man kan.

 

Paris er også kun med veteranen (det var noget billigere), er blevet indkaldt som handler og får en god bid af turen betalt. Så var det svært at sige nej...

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh, dét er surt. Men fra Malmö er turen ikke sååå slem (dyr), og der er stadig grund til at gøre øen usikker når nu man kan.

 

Paris er også kun med veteranen (det var noget billigere), er blevet indkaldt som handler og får en god bid af turen betalt. Så var det svært at sige nej...

 

Bare det at komme t/r Fyn og til Malmö, koster 4 gange bro og 400 km benzin, og der slutter turen jo ikke, lidt ærgeligt at det er så dyrt, at komme rundt i sit eget land :(

Er det ellers en velbesøgt udstilling? Kunne forestille mig at svensken kiggede forbi

.

Så kan det da være, at vi ses sydpå aner faktisk ikke, om vi evt skal i samme ring, har ingen info fået endnu, andet end det fra hjemmesiden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare det at komme t/r Fyn og til Malmö, koster 4 gange bro og 400 km benzin, og der slutter turen jo ikke, lidt ærgeligt at det er så dyrt, at komme rundt i sit eget land :(

Er det ellers en velbesøgt udstilling? Kunne forestille mig at svensken kiggede forbi

.

Så kan det da være, at vi ses sydpå aner faktisk ikke, om vi evt skal i samme ring, har ingen info fået endnu, andet end det fra hjemmesiden.

 

Info på WDS siden er HÅBLØS! Og jeg er simpelthen så smæk fornærmet over det! De tager sig gerne betalt for man tilmelder sig, men giver ikke meget service retur. Og skønt de har rekordtilmeding, burde det ikke være sværere at håndtere end hvis det havde været et lavere deltagertal.

 

Må sige at Bratislava overraskede positivt på det punkt. Også selvom de kom til at trække mig to gange for tilmeldingsgebyr og var over et halvt år om at betale tilbage.

 

Har bare så svært ved at forstå, at man her under tre uger inden det går løs, stadig ikke har opdateret side med fordeling i racer og klasser - og i øvrigt stadig har tilmeldingsmodulet aktivt. Selvom man dog ikke kan tilmelde længere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Og mens jeg brokker mig, ser jeg på Facebook, at andre har fundet det, jeg ledte så meget efter: Entry-from France championship

 

 

Ikke at jeg skal afsted, men hvordan fanden ser man fordelingen på egen race. Har prøvet at slå op under "min" dommer, men min race kommer ikke op?

 

og kan det virkelig passe at kun 23 welsher er tilmeldt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...