Hop til indhold

Bornholm


Gæst Whippets
 Share

Recommended Posts

Ikke at jeg skal afsted, men hvordan fanden ser man fordelingen på egen race. Har prøvet at slå op under "min" dommer, men min race kommer ikke op?

 

Har måske også været lidt forhastet. For det er måske i stedet special udstillingerne jeg har fundet oversigten på? I hvert fald passer vores dommer heller ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har måske også været lidt forhastet. For det er måske i stedet special udstillingerne jeg har fundet oversigten på? I hvert fald passer vores dommer heller ikke.

 

 

Det er helt sort... har lige checket for nufferne... tævedommeren har statistik handommeren ikke... (og kun 3 juniortæver??? hvor sort er det lige?)

 

Og ingen statistik på nogen af de 4 cockerdommere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er helt sort... har lige checket for nufferne... tævedommeren har statistik handommeren ikke... (og kun 3 juniortæver??? hvor sort er det lige?)

 

Og ingen statistik på nogen af de 4 cockerdommere.

 

Er nu helt sikker på, at det er specialklubberne der er statistik for. Hvilket næsten bare pisser mig mere af, for der burde sgu være mindst lige så meget styr på hovedudstillingen.

 

Men mærkeligt at der ikke er statistik på alle i den oversigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er nu helt sikker på, at det er specialklubberne der er statistik for. Hvilket næsten bare pisser mig mere af, for der burde sgu være mindst lige så meget styr på hovedudstillingen.

 

Men mærkeligt at der ikke er statistik på alle i den oversigt.

 

Men det kan ikke kun være specialklubberne, for på nufferne passer det meget godt med dommer på racen... :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er nu helt sikker på, at det er specialklubberne der er statistik for. Hvilket næsten bare pisser mig mere af, for der burde sgu være mindst lige så meget styr på hovedudstillingen.

 

Men mærkeligt at der ikke er statistik på alle i den oversigt.

 

Hvem skulle have troet der var mere styr på sagerne i Uwaga end der er i France?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvem skulle have troet der var mere styr på sagerne i Uwaga end der er i France?

 

Suuk ja det har været én lang ørkenvandring, med de franskmænd :roll: det har virkelig været en rodet affære, jeg har måttet tilmelde et par drenter, ejeren kunne simpelt hen ikke, finde rundt på siderne, og han var bestemt ikke den eneste.

Der var 126 welsher tilmeldt sidst jeg så, så der bliver nok at se på, måske en mulig lækker hanhund til Lillefisen :slem: når den tid kommer.

Jeg er da også spændt på, om de i det hele taget, sender noget pr. snail mail til os, det er jo lige om snart.

Link til indlæg
Del på andre sites

Suuk ja det har været én lang ørkenvandring, med de franskmænd :roll: det har virkelig været en rodet affære, jeg har måttet tilmelde et par drenter, ejeren kunne simpelt hen ikke, finde rundt på siderne, og han var bestemt ikke den eneste.

Der var 126 welsher tilmeldt sidst jeg så, så der bliver nok at se på, måske en mulig lækker hanhund til Lillefisen :slem: når den tid kommer.

Jeg er da også spændt på, om de i det hele taget, sender noget pr. snail mail til os, det er jo lige om snart.

 

Det lyder usandsynligt, at der skulle være 126 welsher - gætter på, det bare er FCI racenummeret, der refereres til. Ved der også har været gæt på 125 springere, men det er nu bare netop racenummeret folk har set.

 

Jeg måtte også tilmelde svensk hund for ejer, der ikke kunne finde ud af det. Der måtte jeg så til gengæld have to forskellige browsere i gang, for den kunne ikke logge mig ud og oprette ny bruger.

 

Det er SÅ SKIDT og kan kun håbe på, at de har mere styr på selve udstillingen! Altså seriøst... (bedste argument). Der er under 20 dage til et rekordstort WDS og så har man endnu hverken fået papirer eller kan se ringlister, tilmeldingsstatistik eller andet.

 

I Bratislava kunne man løbende følge med i antal tilmeldinger. Også selvom fristen ikke var overskredet. Herning droppede jeg, da jeg syntes det var nogle ublu priser kennelklubben tog sig (også for veteranerne, som alle andre steder er billigere at tilmelde), så ved ikke hvordan de håndterede opgaven.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder usandsynligt, at der skulle være 126 welsher - gætter på, det bare er FCI racenummeret, der refereres til. Ved der også har været gæt på 125 springere, men det er nu bare netop racenummeret folk har set.

 

Jeg måtte også tilmelde svensk hund for ejer, der ikke kunne finde ud af det. Der måtte jeg så til gengæld have to forskellige browsere i gang, for den kunne ikke logge mig ud og oprette ny bruger.

 

Det er SÅ SKIDT og kan kun håbe på, at de har mere styr på selve udstillingen! Altså seriøst... (bedste argument). Der er under 20 dage til et rekordstort WDS og så har man endnu hverken fået papirer eller kan se ringlister, tilmeldingsstatistik eller andet.

 

I Bratislava kunne man løbende følge med i antal tilmeldinger. Også selvom fristen ikke var overskredet. Herning droppede jeg, da jeg syntes det var nogle ublu priser kennelklubben tog sig (også for veteranerne, som alle andre steder er billigere at tilmelde), så ved ikke hvordan de håndterede opgaven.

 

Det ville da glæde mig, at det måske kun er racenummeret, for det var da rigtig mange, må hellere finde ud af så, hvor mange der er tilmeldt ( ét eller andet sted i cyberspace )

Da vi skulle til Neumünster, kunne jeg også gå ind og se antal tilmeldte hunde, efterhånden som de opdaterede, det er nu meget rart.

Er da spændt på så, om det bliver ét stort rod dernede :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ville da glæde mig, at det måske kun er racenummeret, for det var da rigtig mange, må hellere finde ud af så, hvor mange der er tilmeldt ( ét eller andet sted i cyberspace )

Da vi skulle til Neumünster, kunne jeg også gå ind og se antal tilmeldte hunde, efterhånden som de opdaterede, det er nu meget rart.

Er da spændt på så, om det bliver ét stort rod dernede :vedikke:

 

Indtil videre har de kun opdateret på deres specialudstillinger... Men mon ikke det kommer? Forhåbentlig INDEN vi skal afsted.

 

Rygterne vil vide, at det bliver et stort rod! De vil chip scanne alle og være noget mere strikse end man har oplevet på de andre udstillinger de andre år. Så der bliver tryk på indgangene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder usandsynligt, at der skulle være 126 welsher - gætter på, det bare er FCI racenummeret, der refereres til. Ved der også har været gæt på 125 springere, men det er nu bare netop racenummeret folk har set.

 

Jeg måtte også tilmelde svensk hund for ejer, der ikke kunne finde ud af det. Der måtte jeg så til gengæld have to forskellige browsere i gang, for den kunne ikke logge mig ud og oprette ny bruger.

 

Det er SÅ SKIDT og kan kun håbe på, at de har mere styr på selve udstillingen! Altså seriøst... (bedste argument). Der er under 20 dage til et rekordstort WDS og så har man endnu hverken fået papirer eller kan se ringlister, tilmeldingsstatistik eller andet.

 

I Bratislava kunne man løbende følge med i antal tilmeldinger. Også selvom fristen ikke var overskredet. Herning droppede jeg, da jeg syntes det var nogle ublu priser kennelklubben tog sig (også for veteranerne, som alle andre steder er billigere at tilmelde), så ved ikke hvordan de håndterede opgaven.

 

 

Ifølge den der statistik vi kiggede på før er der 23 welsher tilmeldt, og det lyder så i mine ører helt skørt.....

Link til indlæg
Del på andre sites

Ifølge den der statistik vi kiggede på før er der 23 welsher tilmeldt, og det lyder så i mine ører helt skørt.....

 

For lidt, eller hvad tænker du?

 

Det er jo ikke en stor race sydpå. Og ved da kun af en dansker, der vælger at køre efter det?

 

Tror dog man godt kan forvente dobbelt op af det tal på WDS.

Link til indlæg
Del på andre sites

For lidt, eller hvad tænker du?

 

Det er jo ikke en stor race sydpå. Og ved da kun af en dansker, der vælger at køre efter det?

 

Tror dog man godt kan forvente dobbelt op af det tal på WDS.

 

ja, for lidt

 

Jo, der er der både Inma og Westeyn i Holland, og så ved jeg nogenlunde hvem som kører fra DK, og mon ikke der også dukker en finne op?

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, for lidt

 

Jo, der er der både Inma og Westeyn i Holland, og så ved jeg nogenlunde hvem som kører fra DK, og mon ikke der også dukker en finne op?

 

Vi er da nogen stykker fra DK der kører derned, vi har vel 8-9 hunde med tilsammen, ja Inma og Anja kommer, de har vel også et par med hver? Jo en finne kommer der jo nok også :blink:, der er vel også, et par stykker med derfra, men om de alle sammen kommer til begge udstillinger, ved jeg faktisk ikke. Men håber da at se nogen hunde, jeg ikke plejer at se.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Whippets
Åh, dét er surt. Men fra Malmö er turen ikke sååå slem (dyr), og der er stadig grund til at gøre øen usikker når nu man kan.

 

Paris er også kun med veteranen (det var noget billigere), er blevet indkaldt som handler og får en god bid af turen betalt. Så var det svært at sige nej...

 

 

Nej for mig er det ikke dyrt. De sidste 2 år har jeg parkeret bilen i ystad og gået ombor på færgen. Jeg skal jo bare ha' en bur og en taske med så det er bare en lille vogn med det hele og så hundene i den anden hånd..

 

Det er mere dem der både skal over en -måske to broer og færge og ha' bilen med.. -det er dyrt

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst nina-c
Havde regnet forkert og troede at vi kunne ha' det første cert inden for rækkevide men den lille lort er lige netop for lille til at gå i juniorklasse :stupid: men kommer alligevel og gør Bornholm usikker..

 

Gad godt ha' været til Paris men har ikke lige pengene til ALLE udstillingerne..

 

Man bliver hurtig fattig af de udstillinger puha

Link til indlæg
Del på andre sites

Ifølge kreds 8 er Gracie kvalificeret til DM på Bornholm, selvom hun pga en misset fællesdæk kun liiige bestod. Mener også at jeg engang har set en kvalifikationsliste fra SMM, hvor deltagerne havde fået langt flere points?

 

Nå men, hvalificeret eller ej, så kunne det have være hyggeligt med en hundeweekend på Bornholm. Jeg tror desværre bare ikke jeg får råd til at tage derover.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ifølge kreds 8 er Gracie kvalificeret til DM på Bornholm, selvom hun pga en misset fællesdæk kun liiige bestod. Mener også at jeg engang har set en kvalifikationsliste fra SMM, hvor deltagerne havde fået langt flere points?

 

Nå men, hvalificeret eller ej, så kunne det have være hyggeligt med en hundeweekend på Bornholm. Jeg tror desværre bare ikke jeg får råd til at tage derover.

 

på kreds 8 side der skriver de vidst alle resultater ind ellers så er den færdige liste kun med 20 hunde i lp 1 men eftersom det er på bornholm så er der sikkert en masse afbud forid det en for dyr/lang rejse for follk og så bliver dem længere nede på listen inviteret med hvis der er afbud.. :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

på kreds 8 side der skriver de vidst alle resultater ind ellers så er den færdige liste kun med 20 hunde i lp 1 men eftersom det er på bornholm så er der sikkert en masse afbud forid det en for dyr/lang rejse for follk og så bliver dem længere nede på listen inviteret med hvis der er afbud.. :engel:

 

Nå ja, mente nok det er sådan noget. For på Trines lite var de laveste points vist 166 eller lign?

Men selvom de andre melder afbud og vi skulle blive inviteret, gider jeg ikke bruge så mange penge på at tage derover med mine 150,5 points. Selvom vi bare var rigtigt uheldige med vores fællesdæk i mandags, føler jeg mig ikke rutineret nok til at deltage i sådan et arrangement. Til et DM skulle der jo gerne komme de bedste af de bedste, hvis det ikke bare skal ligne en almindelig lydighedsprøve.:engel::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...