Hop til indhold

Ærgelig pels


Tine1
 Share

Recommended Posts

Zamzams hedder spa lavish fresh og dufter ret klinik-frisør agtigt! Petrine bruger body shop shampoo og dufter betydeligt bedre :engel:

 

Men prøv dig frem, mine to skal have forskellig shampoo, bytter de mærke får de begge underlig pels (du må gerne få en sjat af min lavish fresh, hvis det skulle være...)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har denne shampoo, som jeg synes dufter godt (af vanilje), og som gjorde Shabis pels lækker:

 

Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies

 

Den er drøj i brug (skal fortyndes med vand) og varer i evigheder.

 

4hotdogs har også andre lækre hundeshampooer:

 

Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies

Link til indlæg
Del på andre sites

Zamzams hedder spa lavish fresh og dufter ret klinik-frisør agtigt! Petrine bruger body shop shampoo og dufter betydeligt bedre :engel:

 

Men prøv dig frem, mine to skal have forskellig shampoo, bytter de mærke får de begge underlig pels (du må gerne få en sjat af min lavish fresh, hvis det skulle være...)

 

Ej - det ser jeg selvfølgelig for sent... Har lige haft spenderbukserne på... Fik et uimodståeligt tilbud og har købt 2 l super shampoo og balsam til en slik. Så der går nok lidt tid, før jeg løber tør... (så håber jeg bare det er godt..)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nu sæbespåner jeg bruger :mrgreen: men kun fra 1 oktober til 1 april..

Derefter er det shampoo, og jeg vasker mindst en gang om ugen. Med menneskesahmpoo og ingen balsam... Jeg tror at en sund pels kan klare det hele :vedikke: Jeg kan ikke se forskel på hvilket foder de får - jo noget foder farver mere end andet..Men rent pelsmæssigt så holder de samme pels uanset om det er billigt eller dyrt foder jeg bruger..:vedikke:

Undskyld OT: er det fordi det er udstillingshunde du vasker så tit? Jeg har en lille fantasi om at få en Löwchen engang, men har godtnok ikke frisørdrømme:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...