Hop til indhold

Potter mysteriet 2011


Tonks
 Share

Recommended Posts

  • Svar 101
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

:hmm: det tror jeg nu ikke...tror det ville ødelægge noget af Potter universet. Og Daniel Radcliffe er ikke med i hvertfald, JK skulle have lovet ham at der ikke kommer flere bøger eller film :mrsgreen: den stakkels dreng, hele hans identitet er centreret omkring Harry Potter figuren :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm: det tror jeg nu ikke...tror det ville ødelægge noget af Potter universet.

 

Hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg ikke der er nogle af dem, der står til at tjene penge på det, der bekymrer sig om hvilken tilstand Potter Universet er i ;-)

Det kan være det bliver en animeret serie, ligesom Star Wars Animated. Den er i øvrigt slet ikke dårlig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg ikke der er nogle af dem, der står til at tjene penge på det, der bekymrer sig om hvilken tilstand Potter Universet er i ;-)

Det kan være det bliver en animeret serie, ligesom Star Wars Animated. Den er i øvrigt slet ikke dårlig.

 

Jo JK herself! Hvis hun var ligeglad med hendes karakteres skæbne, ville hun ikke gå så meget op i at filmene er tro mod bøgerne. Og det er jo hendes hemmelighed, og ikke Warner Brothers :slem:

 

Men det må være noget virkelig stort :hmm: Når de gør så meget ud af det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, og jeg håber på en ny bog fra hende; ikke med Harry Potter, men måske en ny serie. Dét kunne være godt :ivrig:

 

Det må have noget med Potter at gøre :hmm: siden hedder jo Pottermore.com :slem:

 

kan være at det er en ny bog om Harry Potters måske kommende børn....;O)

 

ååårh ja det kunne være fedt! En bog med Potter og Weasley ungernes narrestreger på Hogwarts :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

JA det gør det hele jo mere spændende, har bare svært ved at tænke på HP som voksen med børn, før jeg har set afslutningen af den sidste film, så bliver det lidt mere "virkeligt";O)

men elsker bøgerne, kunne være man skulle læse dem igen.

 

SPOILER:

 

 

 

 

 

 

 

Ok, det lød bare ikke som om du vidste at Harry rent faktisk får børn :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det må have noget med Potter at gøre :hmm: siden hedder jo Pottermore.com :slem:

 

Ja, jeg ved det godt - det er bare ønsketænkning :mrgreen: For jeg tror ikke på en fortsættelse af Harry Potter-serien, og hvis det så stadig skal have noget med Harry Potter at gøre, er det nok som Umulia nævner f.eks. en serie, og det er for kedeligt :blink: Jeg vil hellere ha' noget nyt at læse :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg ved det godt - det er bare ønsketænkning :mrgreen: For jeg tror ikke på en fortsættelse af Harry Potter-serien, og hvis det så stadig skal have noget med Harry Potter at gøre, er det nok som Umulia nævner f.eks. en serie, og det er for kedeligt :blink: Jeg vil hellere ha' noget nyt at læse :banan:

 

Det MÅ være en ny bog! Når JK er den der står som hemmeligheds indehaveren. Men det er ikke en fortsættelse af serien i følge Daniel Radcliffe, JK har vist lovet ham at der ikke kommer flere bøger og film om harry :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...