Hop til indhold

HVALP SØGER AKUT NYT HJEM


Lenschow
 Share

Recommended Posts

Se her! Jeg er ringet op, og har ikke set hunden, men hun sendte mig et foto og jeg blir helt trist af at tænke, hvor han ender, så jeg har sagt ja til at hjælpe

 

Bambus, 6.mdr søger kærligt hjem - Hunde og hvalpe til salg

 

Ejeren vil af med ham nu... Hun havde villet køre ham på internat i morgen, men heldigvis er der optaget. Så jeg har købt lidt tid.... Men ikke meget kan jeg mærke..... Måske en ellers kan tage ham i pleje og formidle ham videre?

 

Jeg håber vi kan finde et sted til denne hund.... Dog med det forbehold, at jeg ikke har set hunden, og derfor ved jeg ikke om han er sky - men iflg ejeren er han ikke.

 

Han er aktiv og savner træning samt aktivering. Ring for flere oplysninger til mig - så formidler jeg til ejeren, da de frygter skæld ud for deres beslutning har hun ønsket det sådan...

 

MVH Helle

 

3066 0283

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh hvor ser han bare lækker ud!

 

Nogen gange kan det bare bliver for stor en håndfuld.. Selvom vi mange gange er efter folk der omplacere deres hunde, så synes jeg også at man skal huske at nogen gange får man altså også bare noget man "ikke havde tænkt sig" f.eks. en hund som løber hjemmefra, og hvis man har tiltænkt sig at han skulle løbe frit rundt i haven så er det jo ikke smart.

 

Havde han kunne komme til Holland havde jeg virkelig overvejet det :lun: Gud hvor ser han bare dejlig ud! Og det er garanteret en hund med masser at arbejde med! (Her tænker jeg BCen giver en masse muligheder for en lækker samarbejdsvillig hund)

 

Ej hvor er jeg bare solgt :lun: Håber du kan hjælpe dem med at finde en god ejer som kan arbejde med ham :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja han ser bestemt dejlig ud - problemet er, at han stikker af fra dem - jeg har en god dialog med ejerne - jeg vil derfor bede om at man ikke rakker dem ned.... De er sårbare nok, og det hjælper ikke Bambus....

 

Det er derfor opkald går via mig, da de godt ved, at dette er et valg, der kan ses lidt skævt til...

 

MVH

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja han ser bestemt dejlig ud - problemet er, at han stikker af fra dem - jeg har en god dialog med ejerne - jeg vil derfor bede om at man ikke rakker dem ned.... De er sårbare nok, og det hjælper ikke Bambus....

 

Det er derfor opkald går via mig, da de godt ved, at dette er et valg, der kan ses lidt skævt til...

 

MVH

 

Jeg synes faktisk at det er "godt"... Altså... De ligger jo ikke skjul på at det her er bare en for stor mundfuld.. Og jeg tror alle mennesker kan komme ud for det :-) Synes der er kæmpe forskel på at sige at der er et eller nogle problemer som de bare synes er for uoverskuelige at løse, og til at man f.eks. vælger at komme af med en hund fordi at nu skal man have barn, flytte, eller får nyt job..

 

Så jeg synes du skal fortælle dem at det er helt okay! De vælger det bedste for deres hund, og håber han kan komme til et hjem hvor nogen virkelig kan arbejde med ham og få styr på hans stikken af :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja han ser bestemt dejlig ud - problemet er, at han stikker af fra dem - jeg har en god dialog med ejerne - jeg vil derfor bede om at man ikke rakker dem ned.... De er sårbare nok, og det hjælper ikke Bambus....

 

Det er derfor opkald går via mig, da de godt ved, at dette er et valg, der kan ses lidt skævt til...

 

MVH

 

Håber ikke at du tog følgende sætning " og det arbejde, der sandsynligvis skal lægges i Bambus" for nedrakning, for sådan er det bestemt ikke ment.

Tænker mere ifht. at han:

- er en unghund på 6 måneder (og derfor fuld af fis og ballade :engel:)

- borderblanding

- tendens til at stikke af

- oplacering

 

Ikke et skævt blik fra mig - det er sjældent sjov at skille sig af med sin hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gismo hunden
Ja han ser bestemt dejlig ud - problemet er, at han stikker af fra dem - jeg har en god dialog med ejerne - jeg vil derfor bede om at man ikke rakker dem ned.... De er sårbare nok, og det hjælper ikke Bambus....

 

Det er derfor opkald går via mig, da de godt ved, at dette er et valg, der kan ses lidt skævt til...

 

MVH

 

Der er da ingen grunde til at rakke dem ned - de er sikkert ked af det ikke gik. Det er desværre sådan det kan gå.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har mere info De skriver

 

"

Hanhund labrador retriver blandning med lidt border collie.Han er født 19 januar.Så han er 6 mdr.

Han er renlig,kærlig og omgængelig,glad for børn og andre hunde.

Han kan godt være alene hjemme,men har dog ikke været det så tit og han sover uden problemer i bryggerset.

Han er vaccineret første gang og han er chippet.

Vi bor ved en vej,hvor bilerne køre meget stærkt og som han søger over for at komme over til naboens hund,hvor han er blevet passet.

Vores have kan ikke bare lige indhegnes og vi vil ikke have at han vokser op i en hundesnor....

Så konsekvensen er nu et nyt hjem,inden han bliver kørt over.

MVH

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jepsen

ÅHHH en dejlig Border blanding!:lun:

 

Nu er Dupond jo Lab/Border og selv om jeg har haft mine "Border" kampe med ham, så er han blevet en dejlig agility hund!

 

ÅHH jeg kan ikke holde denne tråd ud! På den gode måde :lol:

 

Jeg håber, min mand er modtagelig overfor komplimenter i dag, da det bestemt er en fantastisk 2. hund for mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

ÅHHH en dejlig Border blanding!:lun:

 

Nu er Dupond jo Lab/Border og selv om jeg har haft mine "Border" kampe med ham, så er han blevet en dejlig agility hund!

 

ÅHH jeg kan ikke holde denne tråd ud! På den gode måde :lol:

 

Jeg håber, min mand er modtagelig overfor komplimenter i dag, da det bestemt er en fantastisk 2. hund for mig.

 

 

:klap: det var mig for 2 måneder siden :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ejerne havde mere hastværk end jeg har set nogensinde - jeg har talt med dem flere gange i dag, men uden at kunne overbevise dem om at vente blot en enkel dag mere.

 

Bambus er derfor kørt i hast på et internat - jeg tror hun sagde Brande, da de ikke ville "risikere at brænde inde med" hunden.... Jeg har selv en internathund og ved, hvordan sådan et ophold kan sætte sig som problemer, men jeg kunne ikke nå disse folk.

 

Det værste var, at jeg havde et muligt hjem hos en sød familie samt to plejehjem i baghånden! De havde brug for en frist til i morgen....

 

Men på internat det kom han.

 

Det eneste pæne jeg kan skrive lige nu er, at det FANDEME er alt for let at anskaffe sig et dyr i DK!

 

Tak til alle, som hjalp og forsøgte....

 

Sender Bambus en masse varme tanker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus

Øv, hvor en trist udvikling :cry: Hvorfor dælen kunne de ikke lige vente en enkelt dag mere :evil: Stakkels hund... Hvad med den måske-mulige familie du har fundet, er der en mulighed for, at de vil hente på internatet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det vil de undersøge.... de er naturligvis rigtig kede af det, da de var forberedt på at få ham hjem:-(

 

Ih det gør man bare ikke altså.... Jeg er rystet. Jeg har gennem tiden fundet hjem til en del dyr - men jeg har da aldrig oplevet noget som dette.

 

Nu sidder der en familie og er rigtig kede af det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Ja det vil de undersøge.... de er naturligvis rigtig kede af det, da de var forberedt på at få ham hjem:-(

 

Ih det gør man bare ikke altså.... Jeg er rystet. Jeg har gennem tiden fundet hjem til en del dyr - men jeg har da aldrig oplevet noget som dette.

 

Nu sidder der en familie og er rigtig kede af det.

 

Ja, det kan jeg dælme godt forstå, stakkels familie og stakkels Bambus... Jeg håber sådan at de vil tage ham hjem alligevel!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...